Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Wat een week!

Wat een week hebben we achter de rug, pffffffffffffffff.
Ze begon nochtans prachtig want maandagmorgen ging ik samen met Eva naar Clayre en Eef.
Eerst een ontbijtje (nu, ja, het was een flinke bodem) bij Bufkes in Roermond en daarna richting Venlo.
 
 

 
Het is er echt een walhalla voor mensen die houden van landelijke decoraties. Drie verdiepen vol met de mooiste spullen. We hebben er bijna een hele dag doogebracht.
Heerlijk genoten van de kerstshow, waar je helaas geen foto's van mocht maken maar wel véél inspiratie opgedaan ;)
' avonds was ik bekaf en trof ik manlief ziek op de bank en toen voelde ik al:
dit gaat mis!

 
Ja hoor, de griep had ons deze week alle twee geveld maar gelukkig is manlief sinds gisteren weer gezond en stond ook ik vanmorgen op met ietsje minder hoofd -en keelpijn,
het gaat weer de goede kant uit!
 
 
Gelukkig maar want ik had wel al alle nieuwe spulletjes uitgepakt maar ze staan nog niet in de webwinkel, ik ga proberen om dit in het weekend nog te doen.
Ook de laatste verhuisdozen (yippie) staan in mijn atelier om uitgepakt te worden ,
haha, die laatste loodjes wegen dus echt zwaar op dit moment,
maar ik neem het maar zoals het komt,
niks wat wegloopt :)
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het beter gaat! Ik hoop dat je tussen de dozen uitpakken ook kan genieten van het mooie weer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog geveld worden door de griep......dat is minder....vandaag moet je lekker naar buiten vitamientjes ophalen....beterschap.. en fijn weekend...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet met volle teugen van het zonnetje ...
    Gelukkig ben je al wat opgeknapt ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je al gemist van de week, Gelukkig dat jullie weer opknappen.
    Het kan heel vervelend zijn zo'n griepje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja, aller eerst bedankt voor je lieve berichtje op mijn Blog :)
    Ik hoop echt voor je dat het al weer wat beter met je gaat.
    Wat zullen jullie genoten hebben, drie verdiepen vol met zulke mooie spullen..........wow heerlijk....en dan noch een kerstshow, je bent te benijden :)
    Ik wens je nog heel veel beterschap en een fijne zondag.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg, zeker een speciale week die wel leuk startte voor je!
    Gelukkig is het nu mooi weer zodat je goed kunt herstellen samen.
    Wat een mooie zakjes heb je ook voor moederdag gemaakt, erg leuke cadeautjes daar zullen ze blij mee geweest zijn denk ik.
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na een superstart zat het even niet mee voor je, hopelijk heb je vandaag en gisteren lekker van de zon kunnen genieten!!!
    Doe rustig aan en geniet van de nieuwe week.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen