Pagina's

maandag 19 mei 2014

Nieuwe week, nieuwe kansen :)

Na een heel rustig weekend en alle lieve beterschapswensen (waarvoor een welgemeende dankjewel:)
gaat het sinds vandaag gelukkig weer een beetje beter.
Oh oh, wat een vreselijk griepje is me dit zeg,
je word er zooooooooo vreselijk moe van.
Zo moe dat ik zelfs geen zin had om iets creatiefs te doen en geloof me: dan heb ik het zwaar te pakken ;)
 
 
Wel nam ik de tijd om eindelijk eens een kijkje te nemen in die paar dozen die er sinds de verhuis maar bleven staan omdat ze niet echt een bestemming hadden
Er stond gewoon in het groot 'decoratie' opgeschreven en groot was mijn verbazing dat ik daar een deel van mijn zoek gewaande rode keukenspulletjes tegenkwam.
 
De taartjes maakte ik vorige winter (naar het idee van Marijke van Ooijen) in landelijke stofjes maar ze hadden nog niet echt een plekje in het oude huisje maar nu kwamen ze als geroepen want ik miste hier in de grote witte ruimte toch wat 'cosy' gezelligheid.
 
Volgens mijn lieve vriendin Cindy kan je ook in een appartement een country-styl aanhouden en haha, als ik iemand daarin wil geloven is zij het wel ;)
Het word steeds meer een country-loft hoor Cin ;)
 
 
Als je een kijkje neemt op haar mooie blog dan kom je ook de leuke tekst van dit label tegen want die zag ik op haar blog:
"you 'bake' me happy"
elke morgen weer een brede glimlach als ik deze leuke tekst lees
xxx
 
Vandaag ben ik weer heerlijk in de weer geweest met mijn stofjes, lekker in het zonnetje op het terras, laat de zomer wat mij betreft maar komen :)
Geniet van het mooie weertje,
liefs, Sonja
 

 

 


7 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het inmiddels weer wat beter gaat, Sonja...zo'n griep is niet leuk. Het is maar goed dat je je er ondanks dat toe gezet hebt de verhuisdozen uit te pakken, nu hoef je je ook niet meer af te vragen waar die spulletjes allemaal toch waren gebleven. Het staat ook nog eens gezellig!

    Een fijne zomerse week! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het kan lang duren voor je weer helemaal opgeknapt bent. Maar iedere dag weer een stukje fitter moet je maar denken.
    De spullen geven inderdaad gelijk weer meer sfeer.
    Leuk dat je die ineens nog tegenkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer wat meer zin hebt. En vooral met dit mooie weer he?
    Sterkte verder en rustig aan doen!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja wat fijn om te horen dat het weer beter met je gaat :)
    Zo´n griep is niet niks, doe maar voorzichtig aan.
    Je appartement ziet er super gezellig uit met al die leuke country spulletjes in rood en wit, het is echt een frisse kleuren combinatie, ik heb het ook in m´n keuken en het verveelt niet.
    Geniet maar lekker op je terras en doe maar rustig aan.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het weer wat beter gaat, geniet van het zonnetje en je stofjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stoffen taartjes zien er overheerlijk uit ...
    De keuken krijgt een lieve en gezellige sfeer ...
    Blijf genieten van het zonnetje ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Sonja, het ziet er allemaal weer erg gezellig uit, inderdaad een leuke tekst, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen