Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Moederdagcadeautjes

 De cadeautjes voor Moederdag staan klaar , uiteraard zelfgemaakt want ik denk dat ze dat ook wel allebei verwachten ;)
Helaas is schoonmam nog steeds in het ziekenhuis dus gaan we naar haar toe.
Maar eerst komen mijn ouders morgenmiddag naar hier want ik heb ook een brunch voor ze voorzien.
Vooral voor mam dan maar pap die zal wel meegenieten ;)
 
 
Voor beide moeders haakte ik een mooi cadeauzakje zoals ik van mijn lieve vriendin Elly kreeg zoals jullie al zagen in één van de vorige posten.
Ze was zo lief om het idee met me te delen en omdat het toch cadeautjes zijn gebruikte ik afbeeldingen van pinterest en zo maakte ik twee zakjes die ik gevuld het met heerlijke cote d'or chocolade omdat daar beide moeders wel liefhebsters van zijn.
 
Ik haakte de zakjes in twee verschillende maten van haaknaald telkens met een dubbele draad Catania, wit gemengd met beige.
Ze verschillen een beetje in grote maar de inhoud is hetzelfde.
Hopelijk zijn ze blij met deze moederdagcadeautjes :)
 
In mijn webwinkeltje vind je ook nog een cadeautje want tot morgenavond 12 uur betaal je als moederdagactie géén verzendingskosten op je bestelling.
Of het nu om een brievenbuspakje of echt pakketje gaat,
elke bestelling word zowel in Nederland als België gratis verzonden.
 
Wij gaan genieten van hopelijk een mooi weekend,
ik wens het ieder van jullie ook toe,
liefs,
Sonja
 

 

 

 


11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en dan ook nog een heerlijke brunch; dat wordt genieten!

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze PRACHTIG de cadeau zakjes lieverd,
    een heel mooi en liefdevol cadeau met een
    heerlijk inhoud, jammie.

    Geniet van een mooie zondag,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om je ouders uit te nodigen, dan hoeft je moeder tenminste zelf nergens voor te zorgen.
    De zakjes zijn geweldig mooi geworden. Weer zo fijntjes afgewerkt.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Wat heb je mooie cadeautjes voor beide moeders gemaakt! Echt heel lief. En heerlijk gevuld met chocolade... Mmmmm
    Ik wens jullie ook een heerlijke zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne moederdag Sonja, ik denk dat beide moeders erg blij zullen zijn met het mooie cadeautje..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig, ik weet zeker dat die dankbaar in ontvangst genomen worden, zo lief. Wat een geweldige aanbieding, geen verzendkosten, ik ga eens snuffelen;)
    Fijne zondag, Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze heel mooi, die zakjes!
    Worden vast dankbaar in ontvangst genomen, zeker met zo'n lekkernij erin.
    Ik wens jullie een hele fijne zondag!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de zakjes ook heel mooi en erg leuk met de chocolade er in.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook hele mooie zakjes en erg leuk met de chocolade er in om te geven en te krijgen.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met zulke prachtige cadeautjes Sonja zal het vast een super gezellige dag geworden zijn !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen