Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Feestdag

 
 
Heerlijk, hier in België word op 1 mei ' de dag van de arbeid' gevierd.
Lekker een verlengd weekend voor manlief,
vier dagen op rij vrijaf!
Met zijn moeder die nog steeds in het ziekenhuis verblijft zijn die dagen welkom want hele dagen werken en dan elke avond nog op visite, dat sluipt er langzaam in.
Ze is ook overgebracht naar onze gemeente dus nu is even binnenlopen door de dag ook mogelijk.
We weten nog steeds niet wanneer ze naar huis gaat mogen.
 
 
Intussen ben ik nog steeds 'aan de haak'.
Tijdens de bezoekuren neem ik mijn haaktas gewoon mee, de verpleging komt al regelmatig kijken wat erin zit :)
 
 
Nu ik mijn draai hier weer gevonden heb en ook weer meer blog krijg ik ontzettend veel (leuke) reacties via mail.
Dit is ontzettend leuk en ik probeer iedereen zo vlug mogelijk te antwoorden.

 
Bovenstaand bord vond ik op Pinterest,
zo weet ik meteen dat de 'aandoening' waar ik last van heb ook een naam heeft :)
Fijne week verder iedereen,
liefs , Sonja

16 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat je zoveel reacties krijgt. Het ziet ook allemaal zo mooi uit.
    En dat het verslavend is, is hier ook bekend. Mooie spreuk.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuke "aandoening"heb jij hoor;) Het is weer allemaal zo leuk wat je laat zien en wat fijn dat je extra vrij bent. Ziekenhuisbezoeken zijn erg zwaar als je ook nog werkt, zeker omdat het toch dichtbij je staat (schoonmoeder) en je er zorgen over hebt. Geniet van je vrije dagen en beterschap voor je schoonmoeder.Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lieve Sonja ...
    We gaan genieten van die extra dagen ...
    Nog een fijn lang weekend ...
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Sonja
    wat een leuke ziekte heb jij en prachtig zoals je dit gemaakt hebt.
    sterkte meisje met je moeder, want ik zit in het zelfde schuitje.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja..♥
    Wat een leuke ziekte zoals jij het beschrijft ..wens je sterkte♥ energie♥en ..beterschap♥ voor je schoonmoeder♥..
    Ja zkh bezoek kan vermoeiend zijn ...maar je haakt♥ er met veel plezier♫ dus je schoonmoeder♥ geniet♥ook beetje mee met het personeel..;))
    Geniet ♫♥ vooral van het lange weekend Liefs♥ en...
    dikke knuffels Gaby..X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel beterschap voor je schoonmoeder en geniet van de vrije dagen.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik nu eens een "gezonde" aandoening....
    Heerlijk, die vrije dagen. Die hebben we hier in Nederland niet, geniet er maar van. Hopelijk komt je schoonmoeder snel weer thuis.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je nu makkelijker bij je schoonmoeder binnen kunt lopen, dat is altijd prettiger dan hele tijden moeten reizen. Geniet van je lange weekend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aandoening heb jij, ik heb last van de borduursteekjesaandoening! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien dat je een slechtere aandoening kunt verzinnen, Sonja!
    Je maakt wel hele leuke dingen hoor!
    De 1 mei viering stelt hier niet veel meer voor, en al helemaal geen vrije dag!
    Fijn dat je schoonmoeder wat dichterbij ligt zodat jullie het iets makkelijker krijgen met het bezoeken.
    Ik wens haar veel beterschap!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zolang dit het enige is waar jij aan lijdt, maak ik mij nog geen zorgen ;-). Fijn dat je schoonmoeder nu dichterbij verblijft. Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van jullie vrije weekend, doen wij ook! Heerlijk 4 daagjes vrij! En wat je aandoening betreft, dat is nog een gezonde verslaving, niks om je zorgen over te maken, gewoon laten doen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn te lezen lieverd dat je schoonmoeder nu
    dichterbij ligt en jullie nu zo even binnen kunnen
    wippen.

    En wat zien je haakwerkjes er allemaal mooi uit,
    heel romantisch en sfeervol.

    Geniet van een heerlijk lang weekend meis,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je schoonmoeder dichterbij is......en wat het haken betreft gelukkig een gezonde verslaving hihihi
    ze zijn super leuk al die kleine projectjes.

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Lekker zo'n verlengd weekend, zeker nu met alle bezoeken aan het ziekenhuis erbij. Ik hoop dat je schoonmoeder heel spoedig zal herstellen en dat ze snel naar huis toe mag... je maakt weer de mooiste dingen.
    Die 'disorder' vind ik heel erg leuk...
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel beterschap met je schoonmoeder dat is niet zo gemakkelijk allemaal maar gelukkig kun je daar haken....en wat is dat toch weer prachtig wat je gemaakt hebt en die gehaakte tas......ohhhhhh zo mooi...veel sterkte en liefs van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen