Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Blogpauze

Het idee speelde al een tijdje door mijn hoofd om te stoppen met bloggen.
Het is niet meer wat het geweest is, al de kuren die Blogger steeds heeft maken het er niet leuker op en nu er ook nog spam op mijn blog zit en ik eigenlijk ALLE linkjes naar andere site's eruit moet gaan halen (wat een werk) is voor mij de maat vol.
Bovendien word het steeds drukker in mijn webwinkeltje en vinden ook steeds meer mensen hier in de buurt de weg naar mijn atelier en zijn de dagen soms te kort :)

 
 
Wel stop ik niet definitief maar neem ik even een blogpauze om te zien of ik het niet wel heel erg ga missen (want dat vrees ik dus wél)
Je kan me blijven volgen via Facebook, als je dat hebt want daar ga ik wel mee door.
En ook mijn webwinkeltje vind je daar terug
Hopelijk kom ik er velen onder jullie ook daar tegen maar ik blijf wél jullie mooie blogposten zeker volgend.
Fijne zomer iedereen,
liefs, Sonja
 

 

15 opmerkingen:

  1. Jammer om te horen lieve Sonja ...
    Gelukkig kan ik je avonturen nog lezen op Facebook ...
    Fijn verlengd weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, maar als het gaat tegenstaan moet je echt even stoppen.
    We spreken elkaar via FB
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet doen waar je je goed bij voelt... Maar laat je niet alleen tegenhouden door de bloggerskuren. Aan spam valt best wat te doen. Ik heb ingesteld dat alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren en sindsdien is het over. Het akkefietje wat je vorige week had, heb ik ook wel eens gehad. Dit is heel vaak 'ernstig overdreven' uit voorzorg en maar tijdelijk.
    Ik ben benieuwd hoe je het ervaart om een poosje niet te bloggen. SOms geeft het ook een heel stuk rust. Fijne blogpauze!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Het zou jammer zijn als je echt helemaal zou stoppen. Ik geniet te veel van je mooie posten. Maar een pauze geeft je misschien de rust en de ruimte die je nu even nodig hebt... Geniet ervan...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet er zelf uiteraard wel plezier in hebben, het moet geen last voor je worden. Maar stiekem hoop ik toch dat je het bloggen gaat missen hihi ;-). De komende tijd zal het leren. Veel succes met al je werkzaamheden en lekker genieten van de lente en de zomer!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja.
    Dat zou ik jammer vinden als je stopt met bloggen. Maar je moet er natuurlijk wel plezier in blijven houden. Gewoon even een blog pauze houden, dan zie je vanzelf wel of je het ga missen. Een hele fijne zomer.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je stiekem het bloggen gaat missen. Maar ik snap wel natuurlijk dat het geen 'moeten' moet worden. Ik wens je een fijne zomer. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer voor ons. Ik geniet tenminste altijd van je maaksels en berichten.
    Ik sluit me bij Elizabeth aan wat betreft spam. Ik heb het ook zo gedaan en heb nu ook geel last meer.
    Maar bloggen moet hobby blijven en geen moeten anders is het niet leuk meer. Maar wellicht krijg je over een poosje weer zin.
    Leuk dat je webwinkel zo goed loopt. Je hoeft je in elk geval niet te vervelen.

    Groetjes en tot ziens hoop ik. Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer, maar wel begrijpelijk, een dag heeft nu eenmaal maar 24 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer, maar ik begrijp het wel, had de laatste weken amper tijd ervoor en weet dus precies hoe het voelt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik merk het ook wel eens bij mezelf hoor , we heben het steeds drukker met van alles en dan schiet het bloggen er vaak bij in ! Ik heb altijd genoten van je berichtjes en je moet zelf doen wat goed voelt ! Succes met alles Sonja en wie weet zien we je wel weer eens terug !
    Succes met je webwinkel.

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel jammer, dat je met bloggen stopt, naar ik hoop maar tijdelijk. Ik zal je iig. wel missen! Daarom ga ik je volgen via Facebook.
    Hartelijke groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even afstand nemen is inderdaad een goede manier om te ontdekken of je het bloggen gaat missen.. stiekem hoop ik dat wel:)
    Geniet van de zomer die voor de deur staat en ik blijf je in ieder geval volgen op fb!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat je zelf even ene stop inlast, natuurlijk hoop ik niet dat je definitief stopt, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
    Al het gerommel op blogger is soms heel vervelend.
    Geniet van je winkel en ook van alles om je heen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga eens even kijken of ik je op face book kan vinden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen