Pagina's

zondag 6 april 2014

Voorjaar

Voorjaar in de lucht en voorjaar in de collectie van mijn webwinkel.
En gisteren kwam ik er dan eindelijk aan toe om ook bij Eva de kast in de inkom te gaan veranderen.
Mooie spulletjes bijgehaald van Clayre en Eef en ook wat handgemaakte lentekaartjes erbij geeft de kast meteen een mooie frisse lenteuitstraling.
 
Al de rode spulletjes zijn eruit , een ander gordijntje achter de glazen raampjes en nu straalt ook de kast 'voorjaar' uit!
Heerlijk is het, ik hoorde dat we deze week minder mooi weer gaan krijgen maar ooit zal het toch zomer worden :)
Intussen heb ik ook letterlijk de draad weer opgepakt en ben ik aan het haken geslagen. Nog niks echt af om op de foto te zetten maar als we straks een stevige wandeling gemaakt hebben ik vanavond er nog even aan kan werken gaan de foto's snel volgens :)
Geniet van je zondag,
liefs, Sonja

 

 

 

9 opmerkingen:

  1. Dit ziet er weer zo ontzettend leuk uit. Als je een neutrale kast hebt zoals deze kun je hem in elke kleur heel anders over laten komen, prachtig weer.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heb je je kast weer prachtig heringericht Sonja, net wat je zegt, echt voorjaar, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat ziet het er weer heerlijk uit in de kast bij Eva...
    Ik hoop dat jullie van de stevige wandeling genoten hebben? Lekker hoor, even frisse neus halen...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sonja, wat ziet het er allemaal gezellig uit in die kast, en wat heb je veel spullen er in staan. Het is ook wel leuk he om eens wat anders er in te zetten. Ik wens je een fijne week toe en de groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die mooie lentesfeer die jij weer gecreëerd hebt bij Eva ...
    Een fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne lentesfeer heb je in die mooie kast gecreëerd Sonja. Daar boft Eva maar mee, die mag er van genieten, hihi, je mag hier ook spulletjes uit komen stallen hoor ;p Genieten dit, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie weer heerlijk vol en fris Sonja.
    Je hebt haast geen plek meer om wat weg te zetten in die kast.
    Daar zal snel verandering in komen, er zitten te gek leuke hebbedingetjes in.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een mooie sfeer neergezet in de kast van Eva!
    Het wordt wel wat minder met het weer, maar ik heb begrepen dat we nu naar de natuurlijke temperaturen van de lente gaan. Het was wel buitengewoon mooi, waar we heerlijk van konden genieten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Lieverd♥..;)
    Wat heb je weer mooie♥ spulletjes♥ gehaald ..en de kast is nu mooi nieuw aangekleed..;
    Prachtig♥ met al deze nieuwe♥ decoratie's♥..;)
    ook de naturel♥ kleuren ♥..;)
    Ben blij dat je weer kan haken en genieten in je huisje..;)
    Mail♥ je mij nog het nieuwe adresje..;)
    Het was genieten♥ fijne week en dikke knuffel♥ Liefs♥ Gaby..x♥x..;)

    BeantwoordenVerwijderen