Pagina's

maandag 14 april 2014

Overladen

Overladen werd ik gisteren met mooie geschenken maar....OOK met vriendschap en dan behoor je tot de gelukkigen onder ons, dat besef ik maar al te goed.
Mijn lieve mailvriendin Elly kwam samen met haar partner helemaal naar het Belgische limburg ( voor hun meer dan twee uur rijden) om ons nieuwe stulpje te zien.
Wat een heerlijke namiddag hadden we samen, als je elkaar niet zo heel vaak ziet dan vliegen de uren voorbij.
En tjeetje, wat hebben ze ons weer overladen met mooie cadeautjes, kijk toch eens:
daar word je stil van hoor :)
 
Vandaag heb ik een mooi plekje gezocht voor de mooie cadeautjes, de opgepimpte kalender staat op de kast , erachter staat het mooie kransje van berkenhout dat van kleur heel mooi past in de kast met de verzameling klossen.
 
 
Het prachtige windlicht staat op de radiator in de zithoek, die krijgt een plekje op de salontafel na pasen (als de paasdecoratie weer is opgeruimd) want als er een theelichtje in brand is  hij werkelijk prachtig!
 
 
De twee tekstbordjes hangen op het terras want dit terras is voor ons ook een beetje een 'home sweet home' plekje.
 
 

 Het prachtig gehaakte tasje (ja , dit is aan Elly héél goed besteed) staat op mijn nachttafeltje, ik vind deze echt helemaal super!!
Om dan nog maar te zwijgen van de inhoud want Elly had voor me bij Carmen van ' The Stichers Inn' hele mooie hebbedingetjes gekocht.
Lieve schat, ze zijn prachtig, ik had ze zelf niet beter kunnen uitkiezen :)
En tja, alles moet nog even bezinken, de mooie tijdschriftenmand om mee te nemen naar mijn terras staat te wachten op een zonnige dag ;)
 

 
Intussen geniet ik na, van al deze mooie geschenken maar vooral van onze mooie dag samen.
En heb al zeker tien keer in het prachtige boekje gekeken wat Elly voor me maakte met foto's van ons kleine prinsesje (nichtje Noortje)
Zo een prachtig geschenk xxx
 

 

 
Lieve Elly, dankjewel voor al deze prachtige spulletjes maar vooral voor jullie vriendschap,
wat hebben we genoten van de dag gisteren.
Vol energie start ik deze nieuwe week,
met...........opruimen in mijn atelier want ik heb nog steeds niet alles uitgepakt en het  is toch wel aan de krappe kant ;)
Daarom heb ik een opruimpagina gemaakt in mijn webwinkeltje
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

 
 

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat zij langs kwamen en jullie zo'n gezellige middag samen hebben gehad. En al die lieve cadeautjes zijn er meteen dierbare herinneringen aan geworden.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Wat ontzettend lief van je vriendin dat ze die hele afstand aflegde om naar jullie nieuwe huis te kijken en wat heeft ze je verwend... Prachtig allemaal. Jij gaat nog lekker een hele poos nagenieten van al dit moois...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja..♥
    Wat leuk dat je♥ een leuke verwendag♫ had met je lieve♥ vriendin Elly♥..;)
    Heb je ook verdient♥ na je zware verhuisklus ..;)
    Je zal zeker genieten♥ van al het moois..zo te zien alles al een mooi plekje♥ gegeven ..het ziet er heel gezellig♥ en landelijk♥ uit bij jullie die kast op de veranda is Prachtig♥..;)
    Ik geef je een dikke knuffel♥ en fijne week ook Vrolijk Paasweekend♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.S het kaartje♥ van Lieve Noortje♥ is zo snoezig lieff..♥..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke vriendschappen zijn waardevol hoor, die moet je koesteren.
    Je bent heerlijk verwend zeg, heerlijk om nu na te genieten.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve en mooie cadeautjes Sonja maar inderdaad is vriendschap het mooiste cadeau....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echte vriendschap, dat is duidelijk ;-)
    Lief de cadeautjes die je kreeg.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vriendin weet duidelijk wat jij mooi vindt. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn zo'n mooie vriendschap.
    Prachtige cadeautjes heeft je vriendin meegebracht.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige geschenkjes heb je gekregen. Bevalt jullie nieuwe huis? Minder ruimte? Nou ja dan ruim je ook sneller op toch?
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sonja, Nou jij bent even verwent met al die leuke cadeautjes, je vriendin wist vast wel wat jij mooi vindt. En wat fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad. Ik wens je nog een fijne week toe en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn zo een vriendin die je in de watten legt met allemaal mooie geschenkjes! Geniet er van :-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hehe eindelijk kan ik op je blog komen weet niet wat het is maar steeds loopt het vast kan dan ook geen berichtje neerzetten !
    Je bent al aardig op dreef in je nieuwe paleisje het ziet er prachtig uit allemaal Sonja wat een werk allemaal he verhuizen !
    En wat superrrr lief al die kadootjes ja een vriendschap op afstand is iets heel bijzonders, ik ken het ook dat moet je koesteren !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch lief dat je een vriendin hebt die zo goed weet met wat ze je blij kan maken, da's dubbel genieten, van de vriendschap, maar ook van de toepasselijke cadeautjes die ze voor je weet te kiezen en waar je dan ook superblij mee bent! Alles kreeg al een mooie plaats zie ik, zo kan je er altijd van genieten. En je winkeltje, dat komt wel hoor Sonja, rustigaan.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sonja
    wat ben je heerlijk verwend zeg en wat lief van je vriendin.
    een gezellige blogpost met leuke foto,s weer.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Sonja,

    Wat ben je verwend met zoveel lieve kadootjes...en ik ken het hoor zo`n dag vliegt voorbij.
    Daar kun je inderdaad een oppepper van krijgen...heerlijk zo`n vriendschap.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooie dingen, en zoveel!
    Ik vond het erg leuk om even mee te genieten...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat was dus een dag met een gouden randje Sonja. Echt heel erg lief van je vriendin dat ze je zo heeft verwend met zoveel prachtige spulletjes.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen