Pagina's

dinsdag 29 april 2014

Omhaakte stolpfles

Dankjewel iedereen voor de beterschapswensen voor mijn schoonmoeder.
Voorlopig blijft ze nog even in het ziekenhuis omdat haar bloeddruk niet gestabiliseerd raakt , hopelijk vernemen we vanavond meer nieuws van de arts zelf.
Gelukkig is het hier in België een korte werkweek want op donderdag 1 mei de 'dag van de arbeid' en hebben we dus weeral een verlengd weekend.
 
Tussen alle bedrijvigheden door heb ik nog steeds de smaak te pakken van het haken , of liever het omhaken.
Spulletjes zoals deze stolpfles in een gehaakt jasje zetten is heel erg leuk om te doen.
Een mooi vintageplaatje erop en wat kantjes en knoopjes en zo heb je een heel leuk aardigheidje, bv binnenkort voor Moederdag want je kan er zelf een leuk gedichtje instoppen.
Een 'message in a bottle'
 
Het is heerlijk om te haken omdat je niet of bijna niet moet tellen en je kan het werkje elke keer tussendoor weer opnemen.
Ben je zelf niet zo creatief,
je vind de fles in mijn webwinkeltje onder de rubriek
 
 
Ik duik nog een paar uurtjes in mijn ateliertje, het regent buiten maar met een mooi achtergrondmuziekje en mijn knutselspulletjes bij de hand is dit geen straf.
Fijne week verder,
liefs, Sonja
 

 



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan, Sonja!
    En veel beterschap voor je schoonmoeder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk resultaat de omhaakte stolpfles ...
    Ja wij hebben inderdaad een verlengd weekend voor de boeg, tof ...
    Dit wordt lekker knutselen tussendoor ...
    Nog een fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet er dit weer prachtig uit, zo gezellig ook om te doen natuurlijk. Heel veel beterschap met je schoonmoeder en alvast hele fijne dagen.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je fles mooi geworden. Je hebt me weer op een idee gebracht.
    Ik zat juist zonder inspiratie. Ik heb al heel veel potjes omgehaakt, maar dit is toch net weer iets anders.
    Beterschap voor je schoonmoeder.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al 2 flesjes gemaakt. Ze zijn heel leuk geworden.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die flesjes. Echt een mooi moederdagcadeau.
    Beterschap voor je schoonmoeder Sonja.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan weer Sonja, je bent weer heerlijk bezig. Ik hoop dat je schoonmoeder ondertussen al wat hersteld is ? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen