Pagina's

maandag 28 april 2014

Moederdag voorbereidingen

Nog maar veertien dagen en dan vieren we moederdag.
Wat vliegt de tijd snel voorbij.
Ons weekend lijkt wel omgevlogen maar het begon dan ook met een onverwachte ziekenhuisopname van mijn schoonmoeder.
Ze bleek een bloeding tussen haar nier en nierkapsel te hebben opgelopen waarbij ze bijna één liter bloed had verloren.
Oh, die voelde zich zo vreselijk slecht.
Intussen gaat het gelukkig weer goed met haar, vandaag doen ze een controlescan en als alles goed is mag ze naar huis.
Dat is best een beetje akelig nu wij er niet meer bij wonen maar gelukkig heeft ze een alarmknop die verbonden is met de thuisverpleging.
Dat geeft toch een beetje een geruststelling.
Ze staat op de wachtlijst voor het rusthuis en zijzelf , net als wij zal heel gelukkig zijn als het moment er gaat zijn dat ze een plekje voor haar hebben.

 
 
Tijdens de visites door nam ik oude sticherietjes mee waar ik met de hand (ik ben niet zo van de naaimachine) hartjes van gemaakt heb.
Ik vond ze wel mooi voor Moederdag , lief met de cupcake's erop.
Je kan ze in mijn webwinkeltje vinden hier:
Ook werd dit weekend de kast bij De Luysmolen weer bijgevuld met kant en klare cadeautjes voor moederdag.
Het was best een heel werk om die allemaal in te pakken maar het geeft wel een heel mooi resultaat. Al die roze kleurtjes staan lekker fris in de kast.
Ik ga beginnen aan een nieuwe week, intussen is mijn atelier 'bijna' helemaal ingeruimd en ga ik er steeds meer mijn draai vinden.
Als alles opgeruimd is zal ik eens foto's ervan gaan maken.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 
 

12 opmerkingen:

  1. Allemaal weer zo'n mooie gemaakte presentjes ...
    Veel beterschap aan je schoonmama ...
    Een fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja.
    Nou meis jullie krijgen het de laatste tijd ook voor de kiezen heh? Een verhuizing het verlies van jullie lieve Kyle, en dan de zorg ook voor je schoonmoeder. Het lijkt wel of dan soms alles tegelijk komt. Heel veel beterschap voor je schoonmoeder. En nog bedankt voor je lieve berichtje op me blog. Je hartjes zijn echt mooi voor moederdag. En fijn dat je nu ook een beetje je draai gaat vinden in je atelier. Een fijne week.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach je arme schoonmoeder, fijn dat het nu weer beter gaat. Ik vind je hartjes en cadeautjes echt schitterend. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja..♥
    Wat treurig van je schoonmoeder♥..gelukkig was ze op tijd bij de dokter..en gaat het weer beetje goed ..nog van h♥rte beterschap..;)
    Lief♥ die hartjes♥ met cupcake..en dat je je draai weer hebt gevonden in je nieuwe atelier♥..;)
    Dat het veel (leuk)werk♥ is kan ik geloven ..maar je kan ook niet stil zitten hihi..;)))
    Fijne week lieverd♥ dikke knuffel♥ en kus Gaby..;)XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het met je schoonmoeder een stuk beter gaat. Ik hoop dat er snel een plek voor naar is, zodat ze de benodigde zorg kan krijgen. Succes met de voorbereidingen voor moederdag!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schrik, nu met je schoonmoeder. Gelukkig dat het al weer een stuk beter gaat.
    Wat gaat de tijd toch hard, hè, nu al weer bijna Moederdag! Je hebt ontzettend leuke, en ook mooi ingepakte, Moederdag cadeautjes staan.
    Staat ook leuk in de kast.
    Een fijne dag nog, en sterkte met je schoonmoeder.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Dat zal zeker schrikken zijn geweest met je schoonmoeder, gelukkig heeft ze een alarmknop, dat is inderdaad een heel geruststellend idee. Fijn dat het nu weer wat beter met je gaat. Wat laat je ons weer prachtige creaties zien, wat ziet het er weer mooi en gezellig uit, zeker met die verpakking, veel werk maar dan heb je ook wat;)
    Fijn week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was wel schrikken zeg. Gelukkig gaat het nu beter met haar.
    Je hebt weer hele leuke dingetjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is even schrikken met je schoonmoeder. Ik hoop van harte dat ze snel herstelt.
    En je bent weer heerlijk bezig met je handwerkspullen.
    Geniet ervan!

    Lieve groet
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hartjes zijn superleuk geworden Sonja, en ik vind je gehaakte tasjes voor de geurzakjes geweldig!
    beterschap voor je schoonmoeder!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn altijd van die akelige dingen. Hoop dat ze heel snel wat opknapt en een plaatsje vindt. Voor jullie ook veel rustiger idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Das schrikken Sonja, maar gelukkig is ze weer aan de beterende hand.
    Erg he die wachtlijsten voor een verzorgingshuis.
    Je kunt het jammer genoeg niet afdwingen, maar wat zou ze daar heerlijk haar mooie laatste jaren kunnen leven met alle zorg die nodig is.
    Je knutselwerkjes zien er weer hemels romantisch uit.
    Ik ben ook van met de hand hoor, werkt toch veel nauwkeuriger .
    Keep the good work going.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen