Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Fijne paasdagen

Even een blogpostje schrijven om al mijn volgers fijne paasdagen toe te wensen.
Hopelijk hebben jullie veel vrije tijd om samen van een heerlijk lang weekend te genieten.
Pasen voelt altijd een beetje als een keerpunt,
eindelijk een "echt" einde aan een grauwe winterperiode.
Tijd voor vernieuwing, licht en kleur.........heerlijk!
Hier in huis is dit jaar niet zoveel aan paasdecoratie te vinden, tja, hetzelfde excuus als dat van de laatste weken: te druk!
In de woonruimte hebben we wel een soort van 'blinde' muur die eigenlijk als functie heeft om de deuren van de badkamer en het toilet te verbergen.
Slim bedacht van de architect want ik ben blij met deze kleine muur.
 
 
 
 
In de leefruimte bied hij plek voor de oude meidenkast en aan de achterzijde heb ik mijn vakkenbak-hartje gehangen.
Deze heb ik omgedoopt tot een soort van thema-kastje zodat ik er per seizoen andere spulletjes in kan zetten.
En nu is het dus een paaskastje :)
 
Volgende week zal ik dus weer iets anders mogen bedenken al vind ik de eitjes nog wel even kunnen, tenslotte legt in mei elke vogel .............een ei :)
 
 
Geniet van jullie weekend,
liefs, Sonja
xxx
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Voor jou ook fijne paasdagen Sonja, mooie decoraties!!!
    Geniet lekker!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n blinde muur is inderdaad handig, een extra mogelijkheid om iets neer te zetten. De meidenkast staat er mooi.

    Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    O wat schattig, dat nestje onderin het hart...
    Ik wens je een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie fijne paasdagen! En je hebt toch een beetje de paassfeer in huis gehaald op je kast en in het vakkenkastje, leuk gedaan alweer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie harten kastje heb je. Je kan inderdaad deze volgende week nog wel laten staan hoor. Ik wens jou ook fijne paasdagen! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook fijn weekend.
    Leuk idee dat hart op de muur.
    je brengt mij weer op ideeën!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig lieverd, zo'n blinde muur,
    dat schept mooie ruimte voor gezellige
    hoekjes, heb zoiets nog nooit gezien
    in huizen, heel apart.

    Voor jullie ook fijne paasdagen gewenst,
    en ik hoop dat het bij jullie net zulk mooi
    weer zal worden als in Nederland, 20 graden,
    JIPPIE!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje paas sfeer is ook erg mooi,gezellig op je foto`s,ik wens je hele fijne paasdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie spulletjes, heerlijk!
    Jij ook fijne Paasdagen!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker heel slim bedacht hoor zo`n blinde muur...zo kun je er tenminste weer een mooi kastje tegen aan zetten...of iets moois aan hangen.

    Fijne Paasdagen, liefs Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh wat handig, zo'n muur. En aan twee kanten te gebruiken ook nog! Het hart met decoraties is leuk, ik zou het na Pasen nog laten hangen, hoor. Fijne Paasdagen!
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat handig zo'n muur en wat heb je het goed benut zeg, het ziet er zo lief uit allemaal. Wij zijn vorig weekend 4 dagen lekker weggeweest en toen we terugkwamen was er achter in de tuin onder het afdak op de hark een behoorlijk groot nest gemaakt. Er zit een merel op, gisteren heeft ze een ei gelegd en vandaag weer. We mogen er gewoon bijkomen, zo ontzettend leuk. We hebben het wel een beetje beschermd voor eventuele katten dus we hopen maar dat het goed gaat komen. Ik zou dus de eitjes in jouw mooie hart gerust nog een tijdje laten liggen:)
    Fijn Paasweekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in jullie nieuwe stulpte!
    Mooi je hartje met decoratie voor paas/ lente!
    Fijne paasdagen.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sonja, wens je hele fijne paasdagen in jullie nieuwe huis.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja, wat heb je weer leuke plaatjes gemaakt. Ik wens je nog een fijne 2 de paasdag toe met mooi weer. Groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Voor jou ook nog een fijne 2e paasdag en het ziet er weer super uit bij jou....zelf het vakjes hart...vind ik bij andere nooit zo mooi...maar jij hebt het in een kleur gebracht en het ziet er super mooi uit....ook het kastje is erg mooi...fijne avond en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen