Pagina's

donderdag 24 april 2014

De draad weer opnemen

Deze titel geld voor mij wel heel letterlijk want met dit mooie weer ben ik weer helemaal opnieuw aan het haken geslagen.

 
Het blijft ook zo leuk om te doen met eindeloze mogelijkheden.
Zo had ik op het kleinste kamertje een geurzakje staan (je vind die hier overal in huis) maar al vond ik de geur wel heerlijk, de kleur paste niet zo in het geheel :)


 
Door de vele gehaakte tasjes die je tegenkomt op pinterest kwam ik op het idee om ook maar zo een tasje te haken, als cover bedoelt voor het geurzakje.

 
Ziet er leuk uit, een beetje vintage-uitstraling op het kleinste kamertje en je kan zo het geurzakje erin veranderen als je wil want de bovenkant heb ik gewoon open gelaten.
Ook wel een héél leuk cadeautje voor Moederdag, de haaksters onder ons kunnen nog aan slag want doordat ik stokjes gebruikte om te haken schiet het werkje best flink op.
Je raad het al: hier staan ook volgende  geurzakjes-covers op het programma voor in mijn webwinkeltje.
 

Ik neem mijn draad weer op ;)
Fijne week verder,
liefs, Sonja


18 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig, Sonja ...
    Pure eenvoud met klasse ...
    Hopelijk vandaag of morgen mijn bestelling ...
    Nog een fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze zijn idd heel erg leuk! Wat een goed idee van je. Stokjes haken gaat super snel, en het staat ook nog eens leuk. Je zou er ook een stukje zeep in kunnen doen!!

    Fijn weekend alvast.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Sonja, die vind ik ook heel erg leuk, dus ik ga je even mailen.
    liefs

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn leuke geurtasjes, Sonja. Je zou bijna op het toilet je haakwerk gaan doen ;-).

    Een fijne dag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Sonja en wat een gaaf idee, je hebt me geïnspireerd hoor, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee, Sonja! Mooi gemaakt, heerlijk, zulke kleine klusjes!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig tasje, echt een heel leuk idee! Ik vind het fijn om te zien dat je de draad weer helemaal oppakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gezien, die geurzakjes! Fijn om te lezen dat je de draad weer hebt opgepakt. Nog veel succes met het maken van nog zulke zakjes.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die tasjes zijn zeker leuk om te haken en helemaal lekker als je in het zonnetje zit.
    Het ziet er weer heel lief uit.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super leuk uit Sonja en niet zoveel werk met een prachtig resultaat !
    Het haakt natuurlijk lekker weg in het zonnetje !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, Sonja.
    Toevallig zit ik zelf ook in de geurzakjes :-)
    Ik ben er ééntje aan het borduren, en voor een verjaardagscadeautje haakte ik om stukjes zeep een zakje. Als het klaar is (en goed gelukt natuurlijk, dat moet je altijd afwachten) zet ik het op mijn blog.
    Ben benieuwd naar je verdere werkjes.
    Fijne dag nog,
    groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er prachtig uit, Sonja!
    Met dit mooie weer loont een haakwerkje ook goed om even mee naar buiten te nemen.
    Deze die je ons laat zien vind ik echt een schatje!
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tasje! heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie brocante uitstraling met de kantjes eraan het het plaatje.
    Ja, haken is heel verslavend. Maar zo heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Wat een leuk idee, ik heb toevallig precies hetzelfde geurzakje op het kleinste kamertje... de kleur past hier best wel, dat maakt niet uit, maar zo'n zakje is toch wel veel leuker...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Sonja..♥
    Heerlijk hé dat haken ♥een nieuwe trend maar ook een leuke♥ verslaving..;)
    Het geurzakje♥ van jou♥ ruik ik nu nog steeds..;)
    De kleuren roze♥ zijn ook prachtig♥..zo.n tasje is weer een leuke tip♥..;)
    Nog een Fijn creatief♫ weekend dikke Knuffel♥ en Liefs♥ Gaby..X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend, wat lief ge(h)maakt zeg, leuk idee ook. Deze week heb ik het ontzettend druk met werken gehad en als ik even tijd had ging ik buiten zitten te genieten. Normaal kan ik niet buiten zitten zonder iets te doen maar dit is natuurlijk wel heel erg leuk om te maken en heb je geen patroon voor nodig zodat ik dat zelfs ook kan maken haha.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sonja, wat een goed idee van je om zoiets te maken, dat zullen vast veel bloggers gaan doen. Ik zou het ook wel willen doen maar kan mijn pols nog niet gebruiken, die is nog zo stijf. Mijn vingers jeuken om te gaan handwerken maar ik moet nog even wachten. Nog een fijne zondag en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen