Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Vorderingen

Even een kleine blogpost tussen alle verhuisperikelen door.
Ik heb het gevoel dat door het veel schouwen met spullen mijn armen tot aan mijn tenen hangen ;)
Maar.........vandaag had ik ook voor het eerst het gevoel dat het al een beetje ergens op begint te lijken.
 
Hier zie je de woonkamer gezien vanuit de open keuken.
We wonen hier nu vijf dagen en ik zou al niet meer weg willen,
wat is het heerlijk om in zo een mooi ruim en licht appartement te mogen wonen.
Zelfs de tuin missen we geen seconde want met dit mooie lenteweer genieten we op het balkon tussen alle werkzaamheden door op tijd en stond van een heerlijk kopje koffie.
Morgen ga ik de webwinkel inpakken.
De kamer die hiervoor voorzien word staat vol kasten, rekken en planken.
Ik hoop maar dat ook dit helemaal gaat goed komen.
Ik hou jullie op de hoogte ;)
Liefs,
Sonja


17 opmerkingen:

  1. Je woonkamer ziet er al heel gezellig uit.
    En je webwinkel komt ook vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er dit al gezellig uit zeg, het eerste wat ik dacht toen ik deze foto zag was: wat een ruimte en vooral veel licht! Ik kan me indenken dat je het hier naar je zin hebt, de rest komt ook vast goed, nog even volhouden;)
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me zo heerlijk om eens helemaal opnieuw te kunnen inrichten...., maar ik ben tevreden!
    Succes verder en pas op jezelf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    Oh wat ziet je woonkamer er al gezellig uit...! En dat is toch eigenlijk de basis hè? Als het daar gezellig is, dan heb je een plek van waaruit de rest ook helemaal goed gaat komen... Succes met de rest en geniet regelmatig even op je balkon...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie een fijne nieuwe thuis ...
    Gezellig en sfeervol ingericht ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat helemaal goed komen Sonja,
    Wat een prachtige plek hebben jullie gevonden.
    Ik zie je in gedachten al op je balkonnetje zitten met een heerlijk koppie thee.
    Genieten meid, en wees op zijn tijd een beetje erg lief op je lijfje!
    Knuffels. Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat heerlijk dat jullie nu al niet meer weg zouden willen dat is een goed teken.
    Het begint er al heel gezellig uit te zien....succes verder.

    Liefs, Cisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt goed Sonja, en dat jullie nu zoal genieten is een goed teken.
    Pas wel goed op jezelf!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het appartement ziet er prachtig uit en wat een licht, heerlijk om alles opnieuw in te richten, heel veel succes Sonja met de rest !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er in elk geval al heeeeel goed uit hoor Sonja, lekker licht en ruim, wat je zegt! En tussenin op het balkon wat zonnen, heerlijk! Succes met het inrichten van je webwinkel! We volgen mee...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het zo goed bevalt. Succes met de rest van de verhuizing.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat gaat de goede kant op!
    Ziet er gezellig uit!
    Veel succes verder!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan mij voorstellen dat dit heel veel werk is, maar zo te zien mag het resultaat er wezen.

    Heerlijk, dat je al helemaal thuis voelt in jullie nieuwe appartement en..... op het balkon is het goed vertoeven hoor.

    Ben benieuwd naar je nieuwe werkkamer.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er heel gezellig uit. Fijn dat een nieuw huis al meteen als "thuis" voelt. Ik kan me voorstellen dat je "lange armen' voelt met die spierreuma, heb ik ook geregeld last van ;-) Maar het komt ook weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er nu al fantastisch uit kan niet anders dan een geweldig leuke en mooie woonplek worden!
    Iedere dag groeit het naar je droomhuis!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er geweldig uit! Geniet ze samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er al heel mooi uit, Sonja. Succes en sterkte met inrichten, hoewel dat eigenlijk een van de leukere dingen is.,Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen