Pagina's

maandag 31 maart 2014

Voorjaar-Pasen

Wat is het toch heerlijk dat de lente in de lucht hangt,
wij hebben dit weekend echt genoten van het heerlijke buitenweer.
Gezellig visite gehad van mijn lieve vriendin Marga en haar Jos die me weer verwend hebben met mooie cadeautjes, nog voor mijn verjaardag en voor onze nieuwe woning.
Dankjewel lieverds xxx
 
 
Het mooie vakkenbakje is al in gebruik genomen, ik heb er zoals Marga al voorstelde mijn borduurspulletjes ingestoken zodat ik die ook gemakkelijk kan meenemen naar het terras.
Héél goed idee vond ik het :)
 
Voor het mooie servies heb ik dan wel geen kast meer om het uit te stallen maar net als de rest van mijn oude servies word het gewoon dagelijks gebruikt, ik vind het zalig om het eten op een mooie schaal te presenteren, ziet er toch zoveel mooier uit dan!
 

Intussen komt ook de webwinkel kriebel weer opzetten, alles vind opnieuw zijn plekje en in het weekend heb ik foto's gemaakt van de nieuwe voorjaar-pasen collectie.
Een kleine collectie want de ruimte die ik heb is flink vermindert maar hopelijk vinden jullie de spulletjes die ik uitkoos en maakte toch leuk.
Je vind ze in de webwinkel terug onder
 
 
Ook in het keukentje van mijn winkeltje zijn er weer nieuwe spulletjes bijgekomen.
Je vind ze onder het kopje KEUKEN
 
 
Ik heb zin in de nieuwe week, er staan uitstapjes op mijn agenda met lieve vriendinnen en dat is weer véél te lang geleden,
fijne week iedereen, geniet van het zonnetje,
liefs, Sonja
 
 


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk! dat servies met de kippetjes/haantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooi spulletjes. Zo'n bakje is inderdaad handig, soms blijf je aan het heen en weer lopen voor iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja, als die foto op je balkon is genomen ...
    dan is het er wel heel gezellig buiten zitten ...
    Jij ook een fijne week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit Sonja. Leuk dat je zo verwend bent door je vriendin. Jij ook een fijne week met mooi weer en geniet lekker van je nieuwe woning met al het moois.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mensen herleven allemaal in het voorjaar, iedereen heeft weer zin in vanalles, heerlijk! Je cadeautjes waren heel origineel en in je webwinkel ga ik zo dadelijk eens piepen. Geniet met je vriendinnen deze week.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat Marga langs is geweest, zij heeft toch ook een blog (gehad)? Dat je dan ook nog eens wordt verrast met leuke en handige cadeaus, is natuurlijk niet verkeerd.

    Het is inderdaad heerlijk buiten. Ik zit nu lekker in de tuin, met mijn iPad op schoot :-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooie dingen heb je weer. Ik snap best dat het allemaal weer lastig inrichten is en dat het kriebelt voor de webshop. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt ontzettend mooie schalen gekregen. Mooi met dat rood.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes,heerlijk is dit weer toch,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    Heerlijk om zo verwend te worden door lieve vrienden. Fijn vooruitzicht heb jij, met je uitstapjes... Ga er maar lekker van genieten hoor... het mooie weer houdt nog even aan...!
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sonja,

    Heerlijk dat je zo verwend bent en zo hebt kunnen genieten. Het weekend was inderdaad prachtig met het mooie weer en gelukkig is het dat nu nog. Zo leuk om je foto's te bekijken en te lezen dat het allemaal lekker gaat, goed zo, een verhuizing is niet niets en vaak komt er een heleboel stress bij kijken maar als ik het zo lees heb je je "draai" al gevonden!
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Halo Sonja, wat fijn dat je zulke goeie vriendinnen heb, en er dagjes mee uit gaat. Ook je foto`s zijn weer zo mooi om naar te kijken. Ik vind het fijn om je blog te volgen en je geeft soms ook heel goeie tips door. Ik wens je nog een fijne week toe en groetjes van mij, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen