Pagina's

maandag 24 maart 2014

It's my birthday

Maandag 24 maart en ja hoor, ik word vandaag 'al' 43 jaar jong :)
Want zo voel ik me best nog wel!
 
Na de drukte van de afgelopen weken is dit een heel gewone doordeweekse dag voor mij.
Vieren doe ik de komende week wel met kennissen en vrienden apart.
Je moet geen kans om te feesten laten liggen toch ;)
 
Manlief is gewoon aan het werk en zelf ben ik voor het eerst eens rustig alleen thuis.
Lekker genieten van mijn mooiste verjaardagsgeschenk 'ever' namelijk dit appartementje.
 
Bijna alles heeft zijn plekje gevonden , alleen in mijn ateliertje ga ik vandaag nog lekker een beetje rommelen om het naar mijn zin te krijgen.
 
Binnen in huis is de kast uit de keuken van inhoud verandert.
Weten jullie nog ? Deze met de verzameling servies erin?
 
 
Doordat het appartement vrij open is vond ik hem toch meer bij het woongedeelte passen dan bij de keuken dus kreeg hij een andere inhoud.
Ik vulde hem met mijn collectie oude klossen en kant en vind het zelf ook best mooi geworden.
 
 
Een deel van het servies uit de kast is nu terecht gekomen op de rek die in de keuken tegen de muur hangt, zoals je ziet heb ik in de keuken de rode accenten wel erin gehouden .
 
Hier en daar werden er nog zeker brocante spullen behouden zoals de kast van mijn oma met de gruttersbak erbovenop.
Hier ben ik nog op zoek wat ik erin ga stoppen maar ik denk dat dit oud linnengoed gaat worden.
Dit moet eerst nog gewassen en gestreken worden natuurlijk.
 
 
Het zal nog niet voor vandaag zijn, vandaag ga ik lekker bijrusten, genieten van mijn opgeruimde appartementje , van de visite vanavond en tussendoor heerlijk een haakwerkje opnemen waar ik niet teveel meer bij moet nadenken ;)
 
 
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 
 


30 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een goed en creatief jaar toe.
    Leuke foto's. Het wordt weer gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van H♥rte gefeliciteerd met je verjaardag Sonja ...
    Geniet lang van je mooie geschenk ...
    maar dat zal geen enkel probleem zijn denk ik ...
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Sonja met je verjaardag! Groot gelijk hoor!!! Lekker genieten vandaag van je nieuwe plekje met al het moois om je heen. Het ziet er weer keurig opgeruimd en gezellig uit. Een fijne verjaardag vandaag!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Sonja,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, doe maar lekker rustig aan..Je appartement ziet er prachtig uit, nu je atelier nog en ben je er weer helemaal klaar voor..Fijne dag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieper de piep hoera!
    En wat is je huis gezellig,...
    Mooi haakwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel hartelijk gefeliciteerd meis !!! geniet van een heerlijke dag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog heel veel gezonde, gezellige en natuurlijk creatieve jaren! Wat gaaf staat je kast daar en wat leuk die mooie spulletjes erin, maar ook erg leuk dat het rood in de keuken is gebleven (heb ik je toch maar mooi mee besmet!) en nu genieten van een heel fijne dag en veel leuke steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Sonja ! Geniet van je dag.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat en een fijne dag.(en 43 is nog jong hoor,,,) ;-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, Sonja!
    Geniet van deze dag!
    Fijn dat je al zo inburgert!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren!
    Mooie metamorfose van de kast.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je geboortedag!!!
    En wat ziet het er gezellig bij je uit. Geniet van je dag en je huissie. Enne.....proost!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd en ik wens je een fijne gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd!
    Oh wat jullie al opgeschoten met de indeling van jullie nieuwe huis en het ziet er toppie uit hoor!

    Een hele fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het ziet er alweer gezellig uit bij je. Geniet er van.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan! Je appartementje wordt heel gezellig aangekleed zie ik, maar zo kennen we je, je maakt overal leuke hoekjes! Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ziet je appartement er mooi uit! Geniet van al je feestjes de komende tijd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Sonja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat fijn om te lezen en te zien dat het weer goed gaat. Ik vind het heel knap!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hieperdepiep hoera voor SONJA,!!
    Van harte lieverd en een super dikke knuffel.
    Wat is het mooi bij jou in huis, ik ben er zelfs wat jaloers op.
    Zo netjes en helder en zo met een romantische touch.
    Echt een rete gaaf huisje heb je nu.
    Knuffels en nogmaals van harte gefeliciteerd.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hieperdepiep piep piep, van harte gefeliciteerd met je 43e verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad en dat het vanavond ook nog heel feestelijk wordt. Veel plezier!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sonja, en oh wat is het toch mooi en gezellig geworden bij jullie. Ik kan me voorstellen dat jullie er allebei heel veel van genieten... Ga daar maar lekker mee door, het is je gegund... van harte!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte Gefeliciteerd, je thuis ziet er weer geweldig gezellig uit!
    Fijne verjaardag,
    lieve groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd! Het ziet er weer heel gezellig uit allemaal.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van Harte Gefeliciteerd, Sonja! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt (gehad)!
    Je haakwerkje ziet er mooi uit, zeg! En je hebt je huisje al helemaal eigen gemaakt, fijn hoor.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HIPER DE PIER HOERA!!!
    Lieve Sonja, van harte meis, heerlijk dat alles
    er al zo mooi uit ziet en jij je verjaardag met een
    gerust hart kan gaan vieren.

    Je kast is prachtig opnieuw ingericht en dat rekje
    in de keuken ziet er ook heel lief uit.
    Heerlijk alles weer helemaal in te richten, dat geeft rust.

    Geniet van alles en je mooie haakwerkjes.
    En ik neem een wijntje op jou verjaardag, rammetje,

    PROOST!!!

    Liefs, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte met je verjaardag, Sonja! Jullie nieuwe woning is schitterend ingericht en wat leuk om weer andere mogelijkheden met je spullen te ontdekken. Het is zo heerlijk om te spelen met je meubels en je decoraties..., heel herkenbaar!
    Dankjewel voor je lieve reactie op m'n blog....

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd had ik je al via facebook en nu hier eventjes dus. Wat een prachtige foto;s het ziet er supergezellig uit en wat heb je die mooie kast prachtig ingeruimd. Verder lekker rustig aan doen en genieten, gelijk heb je hoor.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte met je verjaardag, je bent nog een jonge bloem hoor! Heb weer even lekker genoten van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beeetje laat, maar toch gefeliciteerd! En wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit!
    Grtjs
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen