Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Home-made koekjes

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor de hartelijke verjaardag felicitaties.
De dag zelf heb ik heel rustig doorgebracht,
de komende periode beloofd zo wie zo wel druk te worden met leuke visites :)
En zo een beetje verdeeld vind ik het zelf ook wel héél leuk , dan heb je toch het gevoel om een beetje langer jarig te mogen zijn.
 
Vandaag kwam ex-buurvrouw Eva op visite, mét een heel leuk en heel lekker cadeautje.
Zelfgemaakte superlekkere koekjes maar ook een mix om deze zelf te bakken in een mooie fles.
Zalig cadeautje vind ik dit, vooral omdat het een cadeautje met veel liefde gemaakt is :)
Dankjewel Eefje :)
 
 
We trokken er samen op uit om iets hartelijks te gaan eten en even een rondje leuk winkeltjes te doen.
Erna zijn we hier bezig geweest om haar blog dat ze een tijdje terug gestart is even verder aan te passen.
Je vind er het recept van de koekjes ook op terug:
 
Vanavond ben ik een avondje alleen thuis, tijd om eens mijn webwinkeltje onder handen te nemen. Morgen maar eens op zoek naar een plekje in huis wat geschikt is om foto's te maken van de nieuwe spulletjes :)
Fijne avond iedereen,
liefs, Sonja
 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dag met je oud-buurvrouw!
    En ja, dat moet je ook weer uitzoeken, hoe de lichtinval is voor foto's!
    Ik wens je veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je voormalige buurvrouw vandaag op bezoek kwam. En zo'n lief cadeau gaat er uiteraard in als koek ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er heerlijk uit hoor...ga even op haar blog kijken....groetjessss....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Sonja ...
    Je koekjes zien er zo lekker en heerlijk uit ...
    En het flesje met een mix vind ik een schitterend idee ... tof!
    Nog een fijne woensdag, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je ex-buurvrouw ook nog aan je verjaardag dacht en je verraste met leuke cadeautjes! Lekkere koekjes zijn altijd welkom :-) Succes met het verder inrichten van je webwinkel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lekker cadeau'tje.
    Veel plezier met je webwinkeltje,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel een heel leuk en lekker cadeautje Sonja. Leuk zo in die wekfles. Jij heb in ieder geval al een leuke dag gehad en er zullen nog vele volgen met de inwijding van jullie nieuwe thuis en je verjaardag.
    Nog een fijne dag!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    Wat een leuk idee zeg, die koekjes en dan de ingredienten in een flesje erbij... Mijn zus Sonja is binnenkort ook jarig en ik denk dat ik nu weet wat ik haar ga geven... Even zelf koekjes bakken en dan nog een mooie pot, met zwart geverfde deksel, vol met de ingredienten en het receptje op een lief briefje... Helemaal leuk.
    Ik wens je een heerlijke middag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sonja, lekker ding ben jij om me zo hongerig te krijgen.
    Ik ben al een poosje aan de lijn en heb in weken geen zoetigheid meer gegeten.
    Nu zie ik ze daar ineens voorbij komen, die over heerlijke ronde koekjes.
    Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm geniet ervan meissie, wat een ontzettend goed cadeau van Eef.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen