Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Wat een superdag :)

Soms draaien dagen helemaal anders uit dan verwacht.
Zoals vandaag , met een berichtje van mijn buurvrouw Eva dat ik bij haar mocht gaan lunchen als ik zin had en ...........ja hoor, dat had ik :)
 
Ze maakte een heerlijke quich voor ons met allemaal verse ingrediënten, prei uit eigen tuin, heerlijke verse eieren , het leven op de boerenbuiten heeft zo zijn voordelen.
 
Na onze heerlijke lunch kreeg ik bakles van haar, Eva kan heel erg mooi en héél erg lekker gebak maken, kijk maar eens naar dit prachtige gebak wat ze maakte.
 
 
En ik heb intussen twee pagina's vol tips en trucs want dit is zeker niet het laatste biscuitgebak wat hier op tafel komt!
 
Bij thuiskomst op een heerlijk avondeten getrakteerd door manlief,
dan kan je dag echt niet meer stuk.
Nu is het al die heerlijke calorietjes laten bezinken en starten aan een mooi weekend.
 
Wil je meer lezen over mijn buurvrouw Eva die woont op het prachtige erfgoed ' De luysmolen' dan kan je vanaf vandaag ook haar blog volgen ,
klik HIER
 
Veel leesplezier en voor iedereen een heel mooi weekend,
liefs, Sonja
xxx
 

 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Die quiche ziet er verrukkelijk uit zeg... Het water loopt me in de mond.
    En de taart is prachtig, wat zal die lekker geweest zijn. Wat een super kok is jouw buurvrouw...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verwennerij lieve Sonja,
    en zo liefdevol de uitnodiging.
    Jullie kwamen niet te kort als ik het
    zo bekijk, het ziet er zeer aantrekkelijk
    uit allemaal.

    Sterkte lieverd,
    en veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve buurvrouw heb jij zeg, eentje die goed aanvoelt wat je nu hard nodig hebt nu je zoveel verdriet hebt. Dan bij thuiskomst ook lekker vertroeteld worden, doet een mens goed. ik ga nu even op het blog van Eva kijken, welterusten.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt inderdaad als een heerlijke dag. Soms is het zó aangenaam om onverwacht in de watten te worden gelegd, vooral als je zelf niet zo lekker in je vel zit.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja, wat fijn voor je dat je zo´n super dag had, dat heb je ook echt verdiend :)
    Bij de aanblik van de quiche loot het water mij in de mond.
    Ik wens je een heel ijn weekend en ga nu even bij Eva kijken.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n gezellige dag met de buren!
    Dat is echt goud waard!
    Wat een prachtige taart!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om zo plezierig met de buren om te gaan Sonja, is een prettige, warme afleiding en zal zeer welkom zijn. Het ziet er heerlijk uit allemaal, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De taart ziet er heel lekker uit, lieve buurvrouw heb je.
    Nog een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve buurvrouw heb je en wat hebben jullie heerlijk genoten van lekkernijen.
    Geniet een fijn weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen