Pagina's

maandag 3 februari 2014

Valentijnharten

De tijd neemt hier echt zijn loopje, zo is het weekend begonnen en ook zo weer gewoon voorbij :)
Alweer maandag,
alweer een nieuwe week.
Nu moet ik wel bekennen dat het weekend hier in het teken stond van mijn webwinkeltje en dan heb je toch het gevoel dat je niet echt vrije tijd hebt gehad.
Het zonnetje scheen zo heerlijk en dan is het toch wel het moment om foto's te maken, foto's van alle harten die in mijn winkeltje klaar liggen voor Valentijn.
Februari is toch de hartenmaand en ik vind het niet erg ;)
Intussen staat er opnieuw een drukke week voor de boeg.
Door het heerlijke zonnetje wat hier weeral de hele dag binnen scheen kreeg ik last van lentekriebels en ben aan de grote schoonmaak begonnen.
Heel de kledingkast is gesorteerd en gesopt, er is weer een heel stuk ruimte bijgekomen om binnenkort nieuwe lentekleding op te hangen ;)
Hebben jullie dat nu ook dat je al heel erg naar het voorjaar verlangt?
Ik hoop zo dat er geen winter (met sneeuw) meer gaat aankomen.
Nu ga ik nog een beetje verder met soppen want aanstaande donderdag komt de makelaar?
Hoezo?
Dat vertel ik in een volgende post ;)
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 

14 opmerkingen:

  1. Valentijn een fijne tijd ...
    prachtige spulletjes zie ik om van te genieten ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige harten, die staan morgen op mijn programma en ik wacht nog even met de kasten tot DS de deur uit is (nog een maandje!) en dan ga ik aan de slag en ik verlang nu ook naar de zonnige voorjaarsdagen, want al schijnt de zon het is wel heel fris! Succes met je harten en de makelaar! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja, wat prachtige harten, en wat leuk gezegd : februari is toch de hartenmaand.......... zo klinkt de februari gelijk veel vriendelijker :)
    Nu maak je me toch heel nieuwsgierig.......demakelaar ?????
    Ik wens je een fijne week en veel plezier bij het soppen :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die harten...zwijmel...leuk...zo mooi!!!
    Maar de makelaar.....????
    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige harten Sonja,echt heel leuk.
    Mare een makelaar komt toch alleen maar als je ene pand wil verkopen,dusse vertel hihihi..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tijd vliegt inderdaad en ook ik heb geen zin meer in sneeuw hoor!
    Het is al weer een tijdje geleden dat ik op je blog was, ook dat is moeilijk iedereen bij houden.
    Mooie harten heb je gefotografeerd en gemaakt en de kast bij de buurtjes ziet er ook weer fantastisch vrolijk en mooi uit!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja.
    Prachtige hartjes weer voor Valentijn. Genoeg keuze bij jou en allemaal even mooi. Ben benieuwd naar je nieuws over de makelaar. Ga je groter wonen???
    Liefs en groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat toch dat als de zon schijnt, de schoonmaakkriebels tevoorschijn komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakt ons wel nieuwsgierig, hoor!
    En je hebt weer heel wat leuke dingen gemaakt.
    Grote schoonmaak heb ik nog nooit gedaan, regelmatig wordt er wat gedaan zodat ik geleidelijk het hele huis doorkom.
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige hartjes heb je weer gemaakt Sonja! Mag ook wel voor de hartenmaand! Je maakt ons wel nieuwsgierig naar wat de makelaar komt doen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, al die hartjes.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat zijn je hartjes schattig Sonja en je bent weer lekker creatief bezig geweest.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hardstikke mooi al die harten! En voorjaarsschoonmaak? Nee daar begin ik niet meer aan.
    Succes met de makelaar. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen