Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Nieuw woonplek

Eerst en vooral wil ik jullie allen bedanken voor de hartelijke reacties op mijn vorige post.
Velen van jullie zeiden al: zulke dingen vallen soms vanzelf op zijn plek en kijk nu,
slechts een paar dagen later is het zoeken van een nieuwe woonplek al volbracht!
 
Samen met manlief was ik al een tijdje aan het uitkijken naar een nieuwe woning, liefst een appartement om ook het onderhoud voor mij gemakkelijker te maken.
Met spierreuma zéker geen luxe ;)
 
Hij had al een tijdje een appartement op het oog maar het had maar twee slaapkamer en tja, mijn webwinkel.
Heel even heb ik gedacht om ermee te stoppen , echt waar, maar het is en blijft toch een beetje mijn kindje en ik zou hem na een tijdje héél hard gaan missen, dat weet ik zeker.
Dus ga ik verder, maar krimpen we een beetje in, het atelier met bergruimte voor de spullen zal dan in één ruimte moeten ondergebracht worden maar dat gaat me wel lukken.
 
Dus na overleg gingen we gisteren kijken en dan sta je daar en dan kijk je elkaar aan en zie je aan elkaars blik: dit is het!
Een vrij ruim , mooi licht appartement met voldoende ruimte voor mijn (ingekrompen) atelier!
Helemaal instapklaar, tja, daar ga je dan........
het huurcontract is getekend en de sleutel ligt hier voor mij.........
wij kunnen van start:
verhuizen!!!
 
Het moet nog even doordringen hoor,
ik moet gaan opruimen, vreselijk veel gaan uitsorteren want ons huidige woning heeft vier slaapkamers.
Om alles toch een beetje rustig te kunnen doen gaat de webwinkel eventjes dicht,
van 1 maart tot 17 maart.
Tegen die tijd hoop ik in onze nieuwe woonst weer helemaal mijn draai te hebben gevonden maar ik houd jullie natuurlijk helemaal op de hoogte :)
Foto's volgen hoor!
Liefs,
Sonja

21 opmerkingen:

  1. Ohhh...dat hebben jullie snel geregeld. Fijn dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken. Heel veel succes met alles, er komt nog wel het een en ander bij kijken voordat je huidige huis leeg is. Maar je weet waar je het voor doet...een heel mooi nieuw stekkie! Gefeliciteerd!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor jullie, dat geeft rust in het hoofd. En dan nu lekker gaan opruimen. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van ♡-e gefeliciteerd Sonja, dat is één....succes alvast met de verhuis, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat jullie zo snel een mooie woonruimte hebben gevonden. Heel veel succes met inpakken, sorteren en opruimen.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelicteerd met jullie nieuwe woning! Komt vast allemaal weer goed met je winkel. Succes met de verhuizing.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat fijn dat het allemaal toch nog zo goed gekomen is. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woonruimte en zo fijn dat jullie dit samen ook een mooie plek vonden. Het komt vast allemaal goed met die ruimte, veel succes met verhuizen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie laten er geen gras over groeien. Hahaha...
    Fijn dat je nu een plekje hebt waar je beiden een klik mee hebt.
    Heel veel sterkte met inpakken en opruimen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh lieverd van harte gefeliciteerd met jullie
    nieuwe woning. Wat fijn dat het nu heel snel
    een positieve wending heeft gekregen.

    Ideaal een huis die makkelijk te onderhouden is,
    en toch nog voldoende ruimte heeft om je droom,
    je webwinkel gewoon te kunnen handhaven.

    Heel veel sterkte met alle drukte die nu voor
    je ligt, maar dit alles geeft in ieder geval
    HEEL VEEL positieve energie, SUPER!!!

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een veranderingen... Tjonge, daar moet je echt even de tijd voor nemen hoor Sonja.

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zie je maar, het kan soms snel gaan! Gelukkig heb je iets gevonden wat jullie beiden meteen aansprak, dat is belangrijk. Neem nu rustig je tijd om te verhuizen en alles uit te zoeken, je webwinkel verschijnt wel weer als je er klaar voor bent en wij wachten geduldig... Veel plezier met je nieuwe huis!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jemig Sonja wat super snel meis!!! Wel fijn dat je nu een mooi plekje heb gevonden waar jullie je eigen allebij gelijk een goed gevoel bij hadden. En als alles achter de rug is kan je er lekker gaan genieten. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig dat jullie zo snel nieuwe woonruimte hebben gevonden!
    Ik wens je heel veel sterkte om je huidige huis op te ruimen en je nieuwe huis in te ruimen en weer een nieuwe plek voor jezelf te maken.
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    Jeetje dat is zeker snel gegaan zeg! Knap hoor! Maar Sonja, 17 maart is al over drie weken, dan ga jij het wel heel erg druk krijgen de komende tijd. Ik wens je heel veel sterkte en succes, jullie allebei natuurlijk!
    Veel liefs en gefeliciteerd natuurlijk ook nog, met de nieuwe woning,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefste Sonja,
    Het grote werk kan beginnen ...
    Ik kan er van meespreken, want ook ik ben pas verhuisd ...
    Alles geeft ook een positieve kant ...
    Terug bouwen aan een nieuw nestje,
    maar eerst alles inpakken ...
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat een geweldig nieuws! en zo snel.
    Ja verhuizen dat is een heel werk...maar als het gedaan is is alles wel weer lekker opgeruimd e n fris.
    Heerlijk een nieuw begin.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat fijn voor jullie en wat is het uiteindelijk toch snel gegaan. Ik wens je heel veel succes met uitzoeken en inpakken de komende tijd. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat fijn dat jullie zijn geslaagd! Sterkte met het opruimen en verhuizen en geniet maar vast vooruit van je makkelijke nieuwe woning! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou zeg, dat gaat snel. Maar fijn voor je. Veel succes. En niet te veel stressen...
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, Sonja. Jee,dat is snel zeg. Het zal best een klus zijn en opruimen en uitsorteren is ook vaak niet makkelijk, zeker niet , van spullen, waar je toch wel aan gehecht bent. Maar straks zit je heerlijk te genieten, in je nieuwe stulp en zal je het makkelijker krijgen. Fijn ,dat je je winkeltje kunt houden. Sterkte komende tijd en geniet van het nieuwe inrichten, liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!!
    Er staat je een hele klus te wachten!
    Verhuizen......brrr..... ik moet er niet meer aan denken!
    Ik wens je veel sterkte de aankomende tijd, met alle bezigheden!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat, wat een werk zal dat zijn maar je weet wel waar je het voor doet!
    Succes met de verhuizing!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen