Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Ky

 Zoals velen op facebook al gelezen hebben kon voor onze Ky inderdaad geen hulp meer baten.
Gisteravond hebben we hem moeten laten inslapen.
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties, hier al op de vorige post, op facebook en via mail .
Iedereen beantwoorden lukt nog even niet.
Ik ga mijn trouwe vriend heel erg hard missen.
Dit was de laatste foto die ik gisteren van hem maakte.
Tien jaar lang was hij bij ons en dit beestje zal ik nooit vergeten.
Liefs,
Sonja

37 opmerkingen:

  1. heel heel veel sterkte met dit zware verlies....

    knuffel..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg voor jullie Sonja , ik had het vorige bericht nog niet gezien !!Wat een klap na zo'n lange tijd dat hij bij jullie mocht zijn !
    Ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte voor de komende tijd en dat het een plekje mag krijgen !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik leef en voel met jullie mee! Het is zo erg om je trouwe lieve viervoeter te moeten missen, ook al weet je met je verstand dat het voor hem zo beter is.
    Heel veel sterkte hoor!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ky is een fonkelend sterretje aan de hemel geworden ...
    Heel veel sterkte ... lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sonja veel sterkte voor jullie met dit grote verlies!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je enorm veel sterkte, Sonja, de komende tijd. Ky was jullie maatje en jullie zullen hem vreselijk missen.. Ik denk aan je...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO Wat ontzettend verdrietig is dit, zo erg om afscheid te moeten nemen. Ik wens je heel veel succes, doe maar kalm aan want dit heeft echt even tijd nodig.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sonja,
    Ik voel zo met je mee!
    Je hebt gelukkig nog een hele mooie foto van Ky, hij blijft voor altijd in je hart hoor.
    Heel veel sterkte nogmaals en een dikke knuffel Chrissie xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte met jullie verdriet. Fijn dat je nog zo'n mooie laatste foto hebt kunnen maken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoewel ik het gisteren al gelezen had, krijg ik nu weer een dikke laag kippenvel bij het lezen van je post. Het zal niet meevallen allemaal. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte meis!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat erg Sonja. Ik krijg er gewoon tranen van. Ik weet hoe het voelt meis. Ky zit in jullie hart. Maar dit verdriet moet nu een plekje krijgen. Heel veel sterkte Sonja.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt wel erg hoor Sonja! Ooit had ik een Duitse herdershond die ik na 13 jaar trouwe vriendschap ook moest laten inslapen, ook omdat ze door haar achterste poten ging. Maar vergeten doe je je hond nooit! Heel veel sterkte met dit verlies van een trouwe vriend!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja, ik wens je heel veel sterkte, het verlies van een trouwe vriend doet altijd pijn, onthou de mooie momenten en dat KY zolang in je leven is geweest.
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja, veel sterkte....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Sonja,
    Ondanks dat ik je berichtje op F.B. al had gelezen raakt het me toch opnieuw heel erg!! Omdat ik zo goed besef wat jij nu moet voelen meis. Nogmaals heel veel sterkte om dit grote verdriet een plaatsje te gaan geven!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja, veel sterkte, koester de mooie herinneringen aan je trouwe viervoeter.
    Martine Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh lieve Sonja wat verschrikkelijk om je diertje te moeten laten gaan,ik wens je heel veel sterkte,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Sonja,
    I am so, so sorry for your loss and my heart and thoughts are with you at this sad time.
    Many hugs,
    Karen B. - Todolwen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat verdrietig voor jullie en zo'n gemis van zo'n lieverd.

    Heel veel sterkte.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb gisteravond ook al gereageerd, maar ik wil nog even zeggen dat je een mooie foto van hem genomen hebt.
    Veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een prachtige foto van Ky.
    Oh het is zo`n afschuwelijk gevoel .....heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefs Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooo Sonja wat vreselijk voor jullie!! Ik voel met je mee hoor! Je hond is zo je metgezel en zoveel meer(dat is mijn hondje ook zo voor mij) ik kan me helemaal voorstellen dat dit een enorm klap voor jullie is!!!
    Het is een prachtige foto van Ky trouwens!!
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte, ik kan me zo goed voorstellen hoe groot het gemis en de leegte is...
    Prachtige foto van Ky!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach lieverd, wat erg!
    Heel veel sterkte hoor!
    Ik denk aan je!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sterkte met dit verlies, het zal wel leeg zijn nu je trouwe vriend er niet meer is! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte voor jouw en je man met dit grote verlies.
    Put kracht uit de mooie herinneringen.Neem de tijd voor jullie verdriet.Huil maar eens lekker als je dat wilt,het is wel een gezinslid wat je weg heb gebracht.......

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooo Sonja wat jammer en hoe triest om zo'n geliefd huisdier te moeten missen, al die jaren deel van je gezin, wat zal het leeg zijn zonder Ky. Heel vel sterkte toegewenst, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhh lieverd, wat vreselijk toch, zo erg
    je lieverd te moeten missen.....

    Heel veel sterkte, en ik hoop dat je het een
    plekje kan geven.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een verdriet....heel veel sterkte...liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dikke knuffel meis....zo moeilijk ditte.....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. My heart is heavy for your loss of dear Ky, <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Och, wat vind ik dat erg. Onze Boef is ook al bijna 11 en vorig jaar hebben we onze poes (16 jaar) ook moeten laten inslapen. Af en toe denk ik haar belletje nog te horen. Sterkte hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach Sonja, wat verdrietig voor jullie!
    Sterkte! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen