Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine

 
Heel eerlijk gezegd vind ik dit toch wel een heel mooie dag, om de één of andere manier zeg je op een dag als vandaag toch net iets sneller dat je van iemand houd.
En voor mij hoeft dat echt niet alleen mijn partner te zijn.
De laatste weken heb ik mogen ondervinden dat er vrij veel mensen in mijn leven zijn die ik heel graag zie en dan ben je volgens mij een heel gezegend persoon :)
Mijn draai heb ik ook deze week nog steeds niet gevonden, niet in huis en ook niet in mijn atelier.  Ondanks de goede voornemens heb ik er deze week de deur niet opengedaan.
Maar ik heb wel IETS gedaan, nl samen met manlief genoten van zijn onverwachte vrije dagen en enkele groothandels bezocht op zoek naar inspiratie,
die ik toch gevonden heb want het begint toch weer te kriebelen.
Maar morgen staat er nog een dagje uit op mijn programma met aansluitend een druk weekend dus voorlopig blijft het even bij ideetjes en slapeloze nachtjes want het is nu bijna twee uur,
zucht,
ga toch maar eens proberen om nog een paar uurtjes te slapen.
Happy Valentine,
liefs, Sonja

11 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja, ik kan me heel goed voorstellen dat je je draai nog niet gevonden hebt, het is ook allemaal net pas achter de rug.
    Fijn dat je toch weer inspiratie gevonden hebt...........ik wens je dan ook een hee fijne Valentijns dag :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja,
    Het kost nu eenmaal tijd en je zult zien dat je heel langzaamaan weer dingen gaat oppakken. Probeer het niet te forceren dan komt het wel goed. Het gemis zal nog heel lang duren maar de rest komt wel weer....
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt geslapen vanacht want dit is ook niet fijn. Het kost tijd en langzaamaan zal je merken dat je weer een beetje zin krijg om de deur weer open te doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt niet mee, begrijpelijk omdat het thuis ook zo voelbaar is. Het heeft tijd nodig om je draai te vinden, gelukkig sta je nog steeds open voor inspiratie. Je moet het maar over je heen laten komen, dan komt er vanzelf een moment dat je merkt dat het beter gaat.

    Ik wens je een fijne Valentijnsdag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ♥...Happy Valentine's Day ....♥...Love / Liefs Ria....xxx...♥♥♥ !!!

    Dikke knuffel lieverd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een fijne Valentine dag!! ♥
    Het duurt gewoon nog wel even eer je je draai gevonden hebt.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, dat gaat ook niet in een keer.
    Dapper dat je toch doorgaat en met manlief op stap gaat. Dat helpt ook.
    Succes met je drukke weekend!
    En een mooie Valentijnsdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles gelijk gaat niet, rustigaan en alles valt wel in zijn plooi, vanaf volgende week zal het wel beteren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sommige dingen kosten tijd om verwerkt te worden, daar is niets mis mee... neem de tijd en fijn dat je inmiddels weer wat kunt genieten van kleine dingen.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoiets heeft ook tijd nodig Sonja. Ik begrijp het heel goed hoor. Afleiding zoeken en lekker bezig zijn is het beste. Maar af en toe verdriet hebben om je verlies is ook goed. Ky heeft tenslotte wel ruim 10 jaar om je heen gelopen en met jullie geleefd. Ze zit nu voor altijd in jullie hart.
    Liefs en groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja, je hebt je draai nog niet gevonden schrijf je maar dat is ook niet verwonderlijk hoor. Het is ook niet niets om je lieve huisdier wat al zolang bij je heeft gewoond af te moeten staan. Zoiets heeft tijd nodig en komt wel weer goed maar die tijd moet je jezelf wel gunnen, voor iedereen is dit anders.Jij hebt wellicht wat meer tijd nodig dus sta jezelf dit toe, het komt goed maar dat kun je je nu nog niet voorstellen. Probeer van de fijne herinneringen te genieten die jullie gehad hebben. Sterkte, Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen