Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

En de wind blaast flink verder....

Vandaag was het echt zo een dagje om heerlijk in huis bezig te zijn. De wind die rond het huis giert, ik vind het zalig.
Ook kwam dat kriebeltje terug om lekker in mijn atelier bezig te zijn en daar stonden ook nog een aantal zaken die ik nog op de foto moest zetten dus dat ook maar meteen gedaan.
Zelf ben ik helemaal weg van de spulletjes van Clayre en Eef en gelukkig gaan mijn vaste klanten daar helemaal in mee :)
 
Het blijft heerlijk om ze te combineren met mijn eigen spulletjes , het enige moeilijke is om niet alles zelf aan te kopen, want heel eerlijk,
kiezen voor de winkel is niet moeilijk, maar één keer alles in huis moet ik flink oppassen of ik ben mijn eigen 'beste' klant ;)
Fijn weekend iedereen verder,
liefs, Sonja
 

 

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk...zo'n knutselkriebel! Leuke spulletjes!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Ja, hier heeft de wind ook de hele dag om het huis gegierd... En ik had een dagje achter de naaimachine... Rokje gemaakt en nieuwe gordijnen voor de slaapkamer... Lekker bezig dus...
    Wat een mooie spullen heb je toch...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en sfeervol! Ik snap hoe moeilijk het is om niet alles zelf te kopen...
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel even naar het strand gaan uitwaaien.
    En ik denk dat ik ook mijn eigen beste klant zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo'n dagje. Ik ben de hele dag weg geweest en dan mis ik gewoon het geknutsel.
    Erg leuk inderdaad die spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik me goed voorstellen. Ze hebben ook zulke leuke dingen.
    Helemaal mijn smaak ook !

    Het waait ook wel erg hard vandaag!!

    Fijne zondag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke spulletjes. Kan me voorstellen dat je het het liefst zelf zou houden :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je de drempel weer over bent, Sonja!
    Veel plezier met het uitpakken en fotograferen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je weer wat zin hebt, ook ik zou het moeilijk hebben om niet alles voor mezelf aan te kopen ipv voor de winkel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige spulletjes laat je weer zien en wat heerlijk dat jij ook een C&E verslaafde bent! Hier in huis is heel wat van hun te vinden!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja, ja de spulletjes van Clayre en Eef zijn werkelijk prachtig en ze passen qua stijl perfect bij jouw mooie zelf gemaakte spulletjes :)
    Ik wens je een fijne , rustige nieuwe week .

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Claire & Eef verkopen superleuke spulletje, toevallig gisteren in roermond nog wat gekocht van dit merk,het ziet er dan ook prachtig uit wat je laat zien. Grappig dat je zelf je beste klant zou zijn, ik moest wel lachen want dat zou ik zelf ook zijn;) Fijn dat je weer zin in wat dingen krijgt, komt vanzelf weer maar alles op zijn tijd.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Storm is zo heerlijk als je binnen zit!
    Dat ben ik helemaal met je eens.
    Zaterdag werden we verrast met een heuse sneeuwstorm.
    Prachtig, dat witte natuurgeweld!
    Wat een mooie foto's van je prachtige spulletjes!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohw ik vind die ronde doosjes zo leuk! Mooie spulletjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Mooi zijn ze he, die spulletjes van Claire en Eef ?
    Hahaha, ik kan me zo voorstellen,dat je moet uitkijken, om niet zelf je beste klant te worden. Fijne nieuwe week, groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen