Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

De makelaar en mijn zorgen om Ky

Ja, inderdaad, de makelaar komt  alleen maar langs als je je huis wil verkopen.
Alleen is het niet 'ons' huis waar we in wonen maar het huis van mijn schoonmoeder.
We wonen samen met haar in een 'twee onder één kap' woning en omdat mijn schoonmoeder er over denkt om naar een rusthuis te verhuizen komt de makelaar langs.
Haar oudste kleinzoon heeft namelijk interesse in de woning en zelf vind ze het wel een fijn idee dat haar huis dan in de familie blijft.
Het deel waar wij wonen is het oudste deel waar vroeger de oma van mijn man woonde.
Het zou dan de derde generatie zijn die hier intrekt en dat heeft wel iets ook al staat dan voor ons verhuizen op de agenda.
Even afwachten wat het geschatte bedrag gaat zijn wat de makelaar erop gaat plakken en of dit voor een jong koppeltje betaalbaar is in deze tijd.
Voor ons is deze beslissing niet onverwacht en ook niet zo erg, wij willen hier zelf niet blijven en ooit,tja ooit komt dan de dag dat het tijd is om weg te gaan.
Maar intussen maak ik me andere zorgen,
zorgen om mijn Ky, die al enkele weken sukkelt met lopen en sinds vanmorgen constant door zijn achterste poten zakt.
 
 
Om 18uur hebben we een afspraak bij de dierenarts maar die gaf me aan de telefoon weinig goede moed.
Ik zou mijn lieve vriend zo graag nog even bij ons houden .............duimen jullie voor hem en mij mee?
Liefs, Sonja


26 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja wat spannend allemaal met huis. En ach wat zielig voor Ky. Is hij al oud Sonja? Je wilt je beste vriendje nooit kwijt. Ik zal zeker voor je duimen meis. En hoop dat jullie nog een poos van Ky mogen genieten. Een dikke knuffel voor Ky. En voor jullie heel veel sterkte bij de dierenarts.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad spannend met het huis!!!
    Ik zal duimen voor jullie en voor Ky.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Son, ik duim mijn duimen blauw voor Ky...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach meis, ik duim voor je.Sterkte zometeen. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte met Ky !
    Groetjes van Marijke en een likje van Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach sterkte met je hond! Wij hadden dat een jaar of 2 geleden. Hopen dat het mee valt.....
    Sterkte
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, dat arme beest. Ik weet wat je doormaakt. Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inmiddels weet je vast al wel iets meer over Ky. Spannend hoor...het is altijd zo dubbel. Je wil niet dat hij langdurig ziek wordt of moet lijden, maar loslaten doet ook pijn. Sterkte Sonja!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inmiddels zijn jullie bij de dierenarts geweest, ik hoop dat jullie niet al te slechte berichten hebben gekregen...

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Danjel's poppenblog kwam ik op je blog.
    Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad van de dierenarts.
    Ik zal een kaarsje voor Ky branden.
    Ik wens jullie veel sterkte, uit ervaring weet ik dat je dat kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk heeft de dierenarts nog iets kunnen betekenen, het is zo erg om maar lijdzaam toe te moeten zien, je huisdier waar je al zo lang mee leeft en waar je zoveel van houdt. Heel veel sterkte in ieder geval en ook voor de woning.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, ik hoop echt dat het meevalt met je lieve hond....
    Je moet er toch niet aan denken om hem te missen!
    Hoe is het afgelopen bij de dierenarts?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja, ik las zojuist op Facebook dat jullie afscheid
    hebben genomen van jullie lieve vriend Ky ...
    Ik wens jullie veel sterkte toe in deze moeilijke momenten ...
    Ky is nu een sterretje aan de hemel geworden ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bah Sonja...ik kwam hier even terug in de hoop iets positief over Ky te lezen, maar ik zie in bovenstaande reactie dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie lieve hond. Wat zal het leeg zijn thuis, een hele vreemde gewaarwording. Ik wens jullie heel veel sterkte!

    Een warme groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Helaas..ik las net op FB dat jullie Ky hebben laten inslapen, zó erg, maar als het niet meer gaat, is dit het beste..wens jullie veel sterkte..
    Hoop dat alles goed af gaat lopen met het huis..kunnen jullie niet blijven wonen in het gedeelte waar jullie nu wonen?? liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Sonja, wat verdrietig. Ik lees net hierboven dat jullie afscheid hebben moeten nemen van Ky. Wat intens triest... Ik denk aan jullie...
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjee, is het echt zo wat hierboven staat?
    Dat is dan wel heel snel gegaan, wat verdrietig. Sterkte hoor meid!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och lieve Sonja, lees net hierboven dat
    jullie afscheid hebben moeten nemen van
    jullie lieve trouwe kameraadje, zo verdrietig.

    Als het leven voor zo'n schat lijden wordt is
    dit de allerbeste beslissing, maar ook een
    hele moeilijke,.

    Veel sterkte lieverd, denk aan jullie.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O Sonja, ik heb inmiddels ook gelezen hierboven dat jullie Ky hebben laten inslapen. Wat zal dat moeilijk geweest zijn, wat verdrietig. Sterkte hoor voor jullie! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ik lees net in de reacties dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie lieve Ky.
    Ik weet maar al te goed hoe dat voelt en ik wens jullie heeeel veel sterkte toe met het verlies.
    Wat akelig dat het zo snel is gegaan ....en wat een vreselijk verdriet.
    Veel sterkte en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen gaan geven.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och lieve Sonja ik lees net op FB dat jullie toch afscheid hebben moeten nemen, zo verdrietig allemaal...
    Heel veel sterkte.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Sonja, wat verdrietig dat jullie je lieveling moeten missen.
    Heel veel sterkte!
    Liefs,Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Sonja,
    Ik vind het zo ontzettend verdrietig voor jullie dat jullie Ky er niet meer is!!!
    heel veel sterkte want het gemis zal groot zijn.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Och lieve Sonja, nu lees ik in de reacties dat jullie Ky toch moesten laten inslapen. Wat verdrietig en wat zul je hem missen.
    Heel veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen