Pagina's

zondag 9 februari 2014

Dankjewel

Dit verdient wel een extra blogpost want de laatste dagen mochten we zoveel lieve en troostende reacties ontvangen dat ik er echt stil van werd.
Het doet wel iets met een mens als je voelt dat zoveel mensen met je meeleven.
Al die berichtjes, mails en telefoontjes en vooral ook een heel bijzonder bezoekje van mijn lieve mailvriendin Elly en haar man.
Dankjewel lieverds, het doet zo goed om te voelen dat je je verdriet niet alleen hoeft te dragen.
Morgen start er weer een nieuwe werkweek, manlief die weer vroeg op pad gaat en ikzelf ga met mijn buurvrouwtje Eva een dagje op pad om toch niet direct alleen in huis te zitten.
Maarja, de dag erna is het wel zover,
het zal wel een tijdje duren voor dit een gewoonte gaat worden en ik denk dat ik me intussen maar op mijn webwinkeltje ga 'storten'
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 

21 opmerkingen:

  1. Het is keihard om je dierbare beestje te moeten laten inslapen. Maar het is ook verschrikkelijk het beestje telkens door zijn achterhand te zien zakken.... ik weet dat uit ervaring.
    Alle leven is eindig en een hondenleven is korter dan het onze.....
    Heel veel sterkte, ik leef met jullie mee.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meis, de komende tijd...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja
    Het zal zeker niet meevallen, zoiets heeft tijd nodig. Straks kom je inderdaad alleen thuis in een leeg huis, zo voelt het. Probeer dit om te zetten in een positieve gedachten en te denken aan de mooie jaren die jullie wel hebben gehad, kijk er met plezier op terug. Verdrietig is het zeker en doet pijn maar neem je tijd. liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kost inderdaad tijd om er aan te wennen. Ik hoop dat je je afleiding voldoende weet te vinden.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Sonja, wat een verdriet om je hond te moeten laten inslapen.
    Toen wij onze vorige hond moesten laten inslapen hing er in de wachtkamer van de dierenarts dit gedicht, het was een troost voor mij toen en misschien nu ook voor jou....

    When the time comes...

    If it should be that I grow frail and weak
    And pain should keep me from my sleep
    Then will you do what must be done,
    For this the last battle can't be won
    You will be sad, I understand,
    But don't let grief then stay your hand,
    For on this day, more than the rest,
    Your love and friendship must stand te test.
    We have had so many happy years,
    You wouldn't want me to suffer so.
    When the time comes, please, let me go.
    Take me to where my needs they'll tend.
    Only, stay with me till the end
    And hold me firm and speak to me....

    Heel veel sterkte, liefs Marijke en een bemoedigende poot van Beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey lieverd, geniet van je dagje uit met Eva.
    Het slijt, neem het van me aan, maar bedenk dat je door dit verdriet heen moet en een plekje moet gaan geven.
    Jank maar eens lekker, dat lucht op.
    Dinsdag zal inderdaad moeilijker zijn, ik zal aan je denken.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte hoor! Het zal niet gemakkelijk voor je zijn...

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte Sonja, het zal niet gemakkelijk zijn, maar het lukt je vast!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens je zeer veel sterkte toe heb in december ook een dier moeten loslaten die al 13 jaar bij ons was en het is idd heel zwaar .
    Heel veel sterkte de komende dagen .
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sonja, ik lees net het droevige nieuws. Ik wens je heel veel sterkte. Ik mis Lucky na 2 jaar nog steeds regelmatig, het blijft stil...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Lieverd..♥
    Het doet me verdriet om al je gemiste posten nu pas te lezen ..dit komt ook omdat ik niet meer zo actief ben in blogland ..;(
    De foto's♥ van lieve Ky♥ zijn prachtig..ik zei je al op FB die puppie ogen van haar..smelt je hart♥..pijn doet het zeker ..lieve zucht
    Lieverd ♥ik geef je nog een extra warme♥ troost knuffel♥ van mij en hou je goed heel veel Liefs♥ GabyXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dit heeft weer even tijd nodig, maar je zal je er wel doorheen slaan en zeker met je webwinkeltje kan je je gedachten wat verzetten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zal ook best even wat tijd kosten voor je er weer wat beter mee om kunt gaan. Maar uiteindelijk lukt dat ook weer. Ik vind het al heel knap hoe je er over blogt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Sonja.
    ik lees net je berichtje van Ky en het doet veel pijn om je dier te moeten missen.
    het zal wel even tijd kosten voor je er weer mee kunt dealen, wantik weet hoe het voelt.
    wij hebben ons hondje vorig jaar in moeten laten slapen en ik mis hem nog heel erg.
    maar ik denk dan maar aan de mooie tijd met hem.
    sterkte meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sterkte meid, ja de eerste weken zal het erg leeg zijn in huis, maar geniet maar van je steekjes en je creaties, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte voor de komende tijd Sonja, maak er ,ondanks je verdriet , vandaag een mooie dag van.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sonja, heel veel sterkte hoor!
    Er komt een tijd dat je dit verdriet in plekje geeft.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sonja, ik lees het nu dat je Ky toch hebt moeten inslapen.
    Sterkte met het verdriet. Weet wat het is, heb onze eerste hond 10 jaar geleden moeten in laten slapen. Het heeft zijn tijd nodig!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Sonja,
    Het zal eerst wel stil zijn in huis, maar als je je werk en je structuur weer oppakt, komt er ook een moment dat er weer ruimte komt.
    Heel veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sonja

    Ik lees net je berichtje van Ky, wat is dat snel gegaan en wat zal je hem missen. Heel veel sterkte lieverd.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, Sonja, ik lees net je post ,over KY, wat erg. Wat verdrietig. Wij hebben zelf een 16 jarig hondje en ik moet er niet aan denken. Meis, ik wens je veel, heel veel sterkte, zonder je lieve ,harige vriend.
    R.I.P. lieve Ky

    BeantwoordenVerwijderen