Pagina's

maandag 6 januari 2014

Wat een dag!

Wat een dag was het vandaag, ik mocht van velen van jullie ontzettend leuke reacties ontvangen op de vernieuwing van mijn webwinkel waar ik heel dankbaar voor ben :)
 
 
Fijn dat het idee om de webwinkel in te delen in 'kamers' zo positief onthaald word.
Het geeft heel veel energie,
maar ook heel veel inspiratie, de ideetjes blijven maar komen ,plannetjes worden gesmeed ;)
 
 
op deze manier gaat het niet goed komen met dat 'rustig aan doen'
Ik ga mezelf moeten leren intomen vrees ik ;)
 
 
Maar boven staat nu alles op zijn plekje en bijna zeker alles is van een prijskaartje voorzien.
Weeral een stapje verder,
het volgende is ..........
inventaris maken, zucht zucht :)))
Even doorbijten,
maar wel pas morgen, niet meer vandaag,
fijne avond,
liefs, Sonja
 

 


 

 

14 opmerkingen:

  1. Het ziet er zo mooi en gezellig uit, petje af hoor!
    Maarre....rustig aan hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vanmorgen even snel gekeken in je webwinkel en het ziet er echt heel mooi uit. Je hebt er veel werk verzet!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn complimenten Sonja!
    Het gevarieerde van zelfgemaakt en Clair en Eef is zo leuk!
    Ik hoop dat je er op deze manier weer veel plezier aan beleeft!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja, ik heb vandaag heerlijk in je nieuwe webwinkeltje rond gekeken, wat ziet het er allemaal prachtig en keurig verzorgd uit.
    Ik vindt het een superrrr gaaf idee dat je alles in "kamers" hebt gesorteerd, het is zo heel overzichtelijk en erg inspirerend om te kijken :)
    Heel veel succes met de verkoop !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig en leuk uit...liefs fijne week van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Sonja
    het ziet er prachtig uit en wat heb je het mooi allemaal opgebouwd.
    dat vind ik ook altijd een ware kunst.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sonja, ik ben Riet van fuchsiaantje en heb je gevonden via de blog van mijn dochter Mirjam. Wat leuk om een eigen webwinkel te hebben en dan ook zo mooi ingedeeld. Ik ga je zeker volgen. Ik heb ook een blog en een klein stukje er op gezet, maar ga gauw weer een stukje maken en dan met foto`s. Kom je dan ook bij mij kijken en reageren? Nog een fijne week en groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Sonja, zo mooi. Wat ziet het er prachtig uit. Ik ga je webwinkel weer eens gauw bezoeken hoor, het is altijd zo de moeite waard!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb nu eerst eens in je webwinkeltje gekeken Sonja. wat ziet het er allemaal mooi en verzorgd uit. Ook af en toe even een stapje terug nemen meis, al valt dat niet mee. Ik denk dat het een echt probleem is wat veel vrouwen hebben. Je moet zoiets ook echt leren. Maar zo hou je het wel het langste vol. Een hele fijne week. Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat veel prachtige spulletjes,zo knap gemaakt allemaal,ik wens je een fijne dag en af en toe even een moment voor jezelf nemen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je webwinkel ziet er erg mooi uit Sonja......kan me voorstellen dat dat een heel werk is om dat allemaal goed bij te houden. Dus af en toe even de rem erop voor jezelf.....

    Fijne dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil je even laten weten dat ik je webwinkel heel mooi vind. En juist die kamers vind ik zo goed gevonden. En hele leuke, mooie spullen. Is echt even genieten alleen al om te kijken. Heel veel succes en groetjes.
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook onder de indruk van je webwinkel. Vooral die kamers. Heel goed gevonden. En mooie, leuke spullen. Alleen al even rondkijken is genieten.
    Heel veel succes en groetjes.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er allemaal weer prachtig uit! En ook al is het een tijdrovende klus om je webwinkel gevuld te houden, het geeft ook vaak weer de nodige energie als mensen zo enthousiast zijn.

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen