Pagina's

zondag 5 januari 2014

Nieuw "werkjaar"

Onze vakantie is écht ten einde, morgenvroeg om tien over vier
 
gaat de wekker weer voor manlief en zelf ben ik vandaag al de hele dag bezig geweest.
De webwinkel in zijn nieuwe versie is eindelijk klaar,
morgenmiddag gaat hij opnieuw online.
Gelukkig zou ik zeggen want ik heb de contacten met mijn klanten echt gemist, de mailbox was de laatste week wel erg leeg :)
Verslaafd ben ik aan mijn winkeltje volgens mijn huisgenootje maar als het dit maar is dan vind ik dat ik het nieuwe jaar nog goed van start ga :)
Alles staat ook boven op mijn voorraadkamer weer op zijn plekje,
zelfs het oude trouwkleed (eentje uit de beginjaren van de vorige eeuw) heeft hier een plekje gekregen.
De rest krijgen jullie morgen op de webwinkel te zien.
 
Het komende jaar ga ik het rustiger aanpakken,
meer tijd voor mezelf nemen maar ook evengoed nog  tijd maken om leuke dingen te maken zonder tijdsdruk te voelen.
Daarom ben ik verdeler geworden van de landelijke woonaccessoires van Clayre & Eef.
Ik heb hier lang over getwijfeld maar met mijn twee handen kan ik nu eenmaal niet mijn webwinkel gevuld houden dus werd het tijd om een keuze te maken.
Bovendien ben ik zelf helemaal weg van de mooie landelijke decoraties van dit merk dus moeilijk was het niet om enkele mooie spulletjes uit hun heel uitgebreide collectie te kiezen die in mijn ogen aansluiten bij mijn eigen handgemaakte collectie.
Ben benieuwd of jullie morgen een kijkje komen nemen en natuurlijk ook naar jullie reacties ;)
Nu gaan de voetjes omhoog en ga ik me eens verdiepen in de nieuwe borduurhype van 2014
Fijne avond,
liefs, Sonja
 


16 opmerkingen:

  1. Hi Sonja, allereerst nog de allerbeste wensen voor 2014, dat het maar een fijn en creatief jaar mag worden. Goed van je dat je wat voornemens hebt gemaakt, nu trachten ze vol te houden :) Leuk dat je Clayre & Eef artikelen hebt opgenomen, ben daar ook een fan van, haha. Komend jaar weer veel succes met je winkeltje....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je Sonja, je kan niet alles zelf en Clayre & Eef spulletjes zijn zo geweldig leuk.
    Je hebt je voorraadkamer heerlijk gedecoreerd, en ik heb ook zo een hart op mijn slaapkamer.
    Hemels leuk is het zo!!!!
    Ik wens je alle liefs en goede verkoopcijfers voor.
    Je bent een toppertje!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed voornemen om goed op jezelf te passen en ook leuke dingen te doen.
    Leuk dat je Claire & Eef gaat opnemen in je assortiment. Zij hebben leuke spullen.
    En natuurlijk ga ik in je webwinkel kijken, veel te nieuwsgierig.
    En ik wil je ook nog alle goeds voor 2014 toewensen en hoop weer op een mooi blogjaar!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede keuze. Ik merk zelf ook dat als je werkjes moet doen, het in je hoofd een hele drukte wordt. En ook voor de rest van je lichaam is dat niet goed. Knutselen moet leuk blijven en geen moeten worden.
    En Clayre en Eef is zeker de moeite waard.
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig had ik bij Berna al gelezen over het randje van de week, ik had er nog nóóit van gehoord ;-). Veel succes ook dit jaar met je webwinkel, ik hoop dat de combinatie met de spullen van Claire & Eef je goed zal bevallen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend! Ik wens je succes met de vernieuwde webwinkel,word vast druk,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, wat een gewledig idee om Claire & Eef te gaan verkopen in je web winkeltje, ze hebben zulke mooie spulletjes, ik ga direct morgen middag een kijkje nemen in je vernieuwde winkeltje, en ik wens je alvast héél veel succes !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst nog alle goeds voor 2o14.
    Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen met die mooie spulletjes van Claire & Eef. Ik ga morgen eens rondsnuffelen.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik neem ook een kijkje hoor. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja
    Ik ga morgen zeker eens een kijkje nemen in je webwinkeltje.
    Heel veel succes dit nieuwe jaar en groot gelijk dat je ook af en toe wat gas terug neemt. Je moet er uiteindelijk ook echt van kunnen genieten van alles.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De spulletjes van Claire & Eef vind ik ook zo zalig!
    Je web jasje is romantisch, leuk om door te bladeren!
    Veel succes en blijf genieten Sonja ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Het zal er vast wel weer heel erg mooi uitzien! Daar twijfel ik niet aan.
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Sonja,

    Ik wens je heel veel succes met de verkoop maar dat zal vast helemaal goed komen.
    Lekker hoor alles weer opgeruimd en in een nieuw jasje...en wat een goed voornemen om het wat rustiger aan te doen..en af en toe wat leuks voor jezelf te maken.
    Veel plezier met het randje van de week.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben verliefd............................op die mooie trouwjurk.Succes met je webwinkeltje en ik kom zeker een keer langs,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das een heel goed voornemen Sonja wat tijd voor jezelf nemen de boog kan niet altijd gespannen staan !
    Vindt het hoekje er superrrrr mooi uitzien !
    Leuk dat je er andere spulletjes bij gaat verkopen passen prima bij jouw stijltje !
    Ik ben al begonnen aan het randje per werk errugggg leuk om te doen

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook nog de beste wensen voor 2014, Sonja
    En succes met je leuke webwinkel en je nieuwe spulletjes
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen