Pagina's

donderdag 9 januari 2014

Kwakkeldagje

De laatste dagen waren druk en gistermorgen stond ik op met barstende hoofdpijn en keelpijn, dacht meteen, ja hoor, de griep is gearriveerd.
Manlief voelde zich ook al niet zo lekker , tja, het is de tijd van het jaar zeker en je hoort rondom je ook niets anders dan mensen die griep hebben.
Daar geven we dan maar even aan toe en na twee dagen bijna slapend doorgebracht te hebben ben ik toch namiddag ook nog aan een paar steekjes toegekomen.
 
Heerlijk om met een nieuw project van start te gaan, mijn eerst randjes van
zijn een feit!
Vanavond worden de volgende drie randjes op het blog gezet,
ik kijk er al naar uit :)
Ideaal tijdverdrijf als je het even rustig aan moet doen.
 
Het borduurlinnen het ik in een gezellig mandje gestopt zodat het gewoon hier in de woonkamer kan blijven staan.
Het is eigenlijk een broodmandje en het kussentje erbovenop dient om de broodjes warm te houden maar is een ideaal speldenkussen :)
Fijne avond iedereen,
liefs, Sonja


17 opmerkingen:

  1. Beterschap voor jou en je man, ik hoop dat jullie snel weer opknappen. Gelukkig kun je inmiddels al wel weer steekjes zetten.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk knappen jullie weer snel op.
    Maar als je weer puf in handwerken hebt, gaat het de goede kant uit.
    Ik benieuwd naar de nieuwe randjes. mooi kleurtje heb je trouwens gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Ik hoop dat jullie weer heel snel helemaal fit zullen zijn. Intussen ben jij lekker bezig met een mooi nieuw projectje... Haha, zelfs je opbergmandje is helemaal in stijl gepimpt... Geweldig!
    Ik wens je een heel fijne rustige avond en beterschap,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar dat je zo ziekjes bent,gelukkig knap je weer een klein beetje op en kon je wat rommelen,beterschap voor beide,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend voor jullie, als je niet lekker bent is er ook weinig wat uit je handen komt.
    Je mandje wacht geduldig op jou:)

    Beterschap en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja, wat naar dat jullie ziek zin, ik hoop dat jullie snel weer beter zijn.
    De randjes zien er in ieder geval heel mooi uit.
    Heel veel beterschap !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die randjes per week. Ik ben ze al een paar keer tegengekomen. Ieder met haar eigen kleurtjes.
    En ik wens jou en je man van harte beterschap!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg vervelend dat jullie ziek zijn
    Ik wens jou en je man heel veel beterschap
    Leuk die randjes borduren,
    Lieve Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel BETERSCHAP Sonja. ik hoop dat je nu je eigen alweer iets beter voelt. nog maar even rustig aan dit komende weekend! Voel je je eigen maandag mischien weer een stuk beter. En leuk borduren, staat ook lief in je mandje.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zo'n mega groot succes geworden...ik heb jaaaaaren niet geborduurd, maar nu ben ik weer om wat dat betreft, en kan niet wachten tot de volgende 3 randjes online gezet worden, je mandje is mooi bijpassen bij het borduurwerkje, en zelfs je schaartje s rood \;0

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed om te horen dat je je al weer iets beter voelt Sonja. Je bent met een heel leuk nieuw project bezig.
    Waar kan ik de patroontjes vinden voor de randjes??

    Prettig weekend en beterschap,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed uit zieken hoor, en lekker op je gemak doen!!
    Wordt weer mooi het nieuwe projectje!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap hoor...wat kan zo`n koudje vervelend zijn.
    Maar het is een mooie gelegenheid om wat kleine werkjes voor jezelf te maken..
    Leuk zo in het rood...een heel fijn weekend en ik hoop dat je weer snel beter bent.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sonja, wat vervelend,dat je door de griep geveld bent.Ik wens je een heel spoedig herstel toe. Fijn,dat je toch nog zin hebt, om wat werkjes te doen.Vaak voel je je dan meteen weer wat beter.
    Fijn weekend en van harte beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe dan maar rustigaan. De randjes duiken overal op op de blogs, ik ga toch niet meedoen denk ik, alhoewel ik nog altijd twijfel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh Sonja, jouw randjes zijn ook zo leuk. Ik vind het best wel grappig om zo veel varianten te zien... Hoop dat je je alweer wat beter voelt.
    Liefs en een fijne week
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen