Pagina's

maandag 13 januari 2014

Klossen

Dankjewel iedereen voor de hartelijke beterschapswensen,
het gaat al flink beter maar helemaal top voel ik me nog niet.
Komt vanzelf wel goed, gewoon rustig aan doen ;)
Als ik dan stilzit en zo rond me kijk borrelen er steeds weer nieuwe idee├źn op, zoals bv het veranderen van het wandrek tegen de bank.
Na het opruimen van de kerstspullen vond ik het tijd om daar te veranderen.
Maar eens door het huis gelopen en dan zie ik dat ik iets heb met klossen, ik kom ze overal tegen,
met touw, oud kant of gewoon zomaar liggen ze ergens te liggen.
Daar kan ik dan wel wat mee dus een aantal onder de arm genomen en bij elkaar op het rek gezet.
Hier wil ik nog wel even tegenaan kijken, dit ga ik zo snel niet beu worden denk ik.
Ook in het windlicht op de vensterbank een paar klossen en een klein paspopje.
Heerlijk om weer een paar 'nieuwe' hoekjes in huis te hebben.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

 

16 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet het er weer sfeervol uit Sonja.
    Jij kunt dit als geen ander en weet steeds weer met de juiste materialen het optimale uit een projectje te halen.
    Ik vind dat zo knap van je,.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat blijft leuk, elke keer weer nieuwe sfeerplekjes maken. Helemaal wanneer je dat doet met mooie spullen die je al hebt!

    Fijn dat het al beter met je gaat! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer joh, dat je steeds zo aan het kwakkelen bent.
    Gauw weer opknappen hoor!
    Mooie klossen trouwens
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is leuk, met je eigen spullen je huis veranderen. Het is weer goed gelukt zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo kun je heerlijk blijven combineren met al die mooie spullen Sonja...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja, wat heb je leuke nieuwe hoekjes gemaakt, het ziet er allemaal heel seervol uit, leuk als je in je eigen huis voor spulletjes kunt "shoppen"
    Heel veel beterschap !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klossen in alle formaten passen zo mooi in een brocante interieur ...
    Geniet van je nieuwe interieur hoekjes en beterschap ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja.
    Fijn dat je je eigen weer wat beter voelt. En die klosjes vind ik ook super leuk. Ik heb er ook een paar hier en daar liggen. Een hele fijne week.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer mooi uit, je brent me weer op ideeen

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kant ja daar kun je zooooo heerlijk mee decoreren he, het ziet er super mooi uit Sonja
    en het verveelt nooit !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer super sfeervol en gezellig uit bij je, Sonja! Klossen en kant....daar kun je heerlijk mee decoreren!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je, je weer beter voelt, dan heb je ook weer zin om in huis te schuiven en te rommelen.
    Leuk je klosjes, mooi ook op je plank.
    Rustig aan hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk zo bij elkaar in die lantaarn!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rommelen in huis betekend dat het einde van de griep in zicht is haha. Je bent lekker bezig en het staat leuk!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf klossen met mooi kant,het ziet er sfeervol uit zo,ik vind het ook leuk om nieuwe hoekjes te maken,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen