Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Een drukke week

Tjeetje, dat was het hier : een drukke week.
Ook meteen de reden waarom ik minder bij jullie gereageerd heb (wél gelezen ;)
maar dat maak ik goed hoor!
 
 
 
 
 
Gelukkig was het een week gevuld met leuke en gezellige dingen en ook dat maakt heel veel goed.
Op vrijdagavond zet ik dan toch met een heerlijk gevoel het weekend in.
 
 
Vandaag ben ik bij mijn buurvrouwtje Eva van de Luysmolen de kast gaan leegmaken en opnieuw gaan vullen met nieuwe spulletjes.
 
Mét een tikje rood erin omdat dit zo mooi is in het fietscafeetje waar we het toch een beetje landelijk willen houden maar ook omdat februari nu eenmaal de maand van Valentijn is.
Heerlijk om nu volop harten te kunnen maken.
 
 
Maar er zitten zoals jullie zien ook al wat spulletjes tussen met een knipoog naar het voorjaar.
 
 
Dit weekend probeer ik ook alle nieuwigheden op de webwinkel te plaatsen maar eerst ga ik genieten van mijn vrijdagavond én nagenieten van een heerlijke namiddag met een door Eva heerlijk gebakken krentenbroodje wat we heerlijk van hebben zitten snoepen met een zalige capucino.
Zien jullie die lieve Juul loeren naar dat broodje,
ja hoor, hij heeft zijn deel gehad, het is zo een schat xxx
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja
 

 

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet de kast er weer prachtig uit, gevuld met allemaal mooie spulletjes! Ik wens je een heel fijn weekend.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja, wat mooie harten heb je gemaakt, ik hou wel van een beetje landelijk rood :)
    De kast ziet er superrr mooi uit, heel gezellig met al die mooie spulletjes, heerlijk om naar te kijken !
    Ik wens je een heel fijn weekend !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sonja, de kast ziet er weer supergezellig aangekleed uit, wat een nijverheid en tijd zit er in maar je kunt zien dat je er met ♡ en ziel aan gewerkt hebt....genieten dit, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet de kast er mooi en super gezellig uit.
    Fijn weekend en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer lekker druk geweest, een rustige vrijdagavond had je dan ook dik verdiend!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Zo te zien ben je zeker heel erg druk geweest, maar fijn dat het wel heel leuke dingen waren allemaal.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet de kast er weer schitterend uit. Ik hoop dat je genoten hebt van je rustige vrijdagavond en dat je toch ook wel je rust een beetje kunt pakken in het weekend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er allemaal weer sfeervol uit Sonja , wowww zo'n kast zou hier ook niet misstaan !
    Geniet van je weekend

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spulletjes!!
    Wat zijn honden ook lieve boefjes!
    Die van ons is al net zo!
    Ik wens je een hele fijne zondag!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een en al gezelligheid en wat ziet de kast er geweldig leuk uit...die hartjes met die kleine roosjes zijn zo lief....en jouw Juul ....enig hoor....ik heb 2 katten en 1 ervan zit net zo...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja
    Wat een leuke post met mooie spulletjes. En ja de weken vliegen zo snel voorbij, het lijkt wel hoe ouder hoe sneller. De foto met Juul vind ik zo lief. Zo kunnen ze hier ook zitten kijken.
    Nog een hele fijne zondag.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige spulletjes allemaal,iedereen heeft het wel eens drukker met andere dingetjes,dus lekker langs komen wanneer je wel tijd hebt,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er allemaal weer gezellig uit lieve Sonja...
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fijne periode Valentijn ...
    hartjes en nog eens hartjes ...
    De kast is alleszins weer gezellig gevuld
    met jouw prachtige spulletjes ...
    Nog een fijne & creatieve week,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen