Pagina's

maandag 27 januari 2014

De tijd vliegt voorbij

De afgelopen dagen heb ik echt het gevoel dat de tijd voorbij lijkt te vliegen, mijn dag is om vooraleer hij wel en goed begonnen is.
Nu geef ik wel toe dat mijn dagen héél erg goed gevuld zijn.
Er is zoveel leuks om te doen, de winkel is lekker druk, tja, wat wil een mens dan nog meer.
In het weekend lukte het me wel om enkele borduurtjes af te maken tot.......maar weer eens een kasthanger en een hartje.
Je komt eigenlijk steeds op hetzelfde uit maar het zijn ook die dingen waar mijn klanten het meest naar vragen.
Vooral harten worden er in mijn winkeltje heel veel verkocht dus met Valentijn in zicht kan je al raden waar ik nu zo druk mee ben  ;)
 
Er werden ook nieuwe spulletjes toegevoegd in de webwinkel van Clayre en Eef, het blijft ontzettend leuk om als aanvulling te gebruiken.
Ze hebben zo mooie dingen zoals de heerlijke vintage sewingbox,
deze op de foto is mijn eigen exemplaar maar hij was in de groothandel na lange tijd weer op voorraad dus heb ik er ook eentje meegenomen voor de webwinkel.
 
Ook voor de creatievelingen onder jullie die me volgen heb ik in de hobbykamer van mijn winkeltje
de mooie knopenkaartjes van Clayre en Eef geplaatsts en al enkele kaarten met heel erg mooie bedeltjes.
Heel erg mooi om te gebruiken bij je eigen werkjes.
 
 
Intussen is hier de ziekenboek voor Ky ook weer geopend, de laatste tijd hebben we heel veel de dierenarts voor hem moeten raadplegen en ook een bloedonderzoek laten uitvoeren maar de enige conclusie is dat hij een oude hond is (10 jaar) en een beetje aan het uitleven is met alle ongemakken van dien, zoals 's nachts eruit moeten om te plassen maar ook staan suffen en niet goed meer weten waar hij is.
Mijn oude vriend mag lekker op de bank liggen de hele dag en genieten van zijn oude dagje en ik ben blij om hem nog bij me te hebben.

 
Ik ga nog wat verder met mijn hartjesfabriek ;)
Ik wens jullie allemaal een heel mooie week toe,
 

 
liefs, Sonja


23 opmerkingen:

  1. onze hond is ook 10 jaar en we kunnen hem niet missen. Hij hoort er hier gewoon bij. Verwen hem maar lekker,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja

    Een dag is zo om als je lekker bezig bent en ik zou het niet erg vinden als er wat extra uurtjes in een dag zitten maar volgens mij hebben we die dan ook alweer snel gevuld denk je niet.
    Geweldig dat je winkeltje zo goed loopt en dat de eigengemaakte harten zo in trek zijn......niet gek hoor.
    Die sewing box is zo mooi, en lekker groot zodat er heel veel in kan, het is echt een pronkstuk in mijn huiskamer, goed dat je die in je winkel hebt want volgens mij is die zo weg.
    Heel veel sterkte met Ky.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan noooooit genoeg hartjes hebben. ;) ik kom ook tijd tekort hh. Heerlijk je hond zo op de bank! Fijne avond. Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,
    De hartjesfabriek gaat goed, lekker romantisch!
    Geef Ky een dikke knuffel van me
    en geniet samen zoveel mogelijk als je kan ...
    Nog een fijne creatieve week,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goed teken dat de tijd snel voorbij gaat, dan verveel je je in ieder geval niet. Wat leuk toch dat je webwinkel zo goed loopt, ik geloof graag dat de hartjes over de toonbank vliegen nu Valentijnsdag in zicht komt.

    Ik hoop van harte dat jullie nog lang van Ky mogen genieten. Een hond neemt tenslotte toch een aparte plaats in binnen een gezin.

    Een fijne avond, Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat de verkoop zo goed loopt. En zorg maar goed voor je hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zoveel succes hebt, mooi dat de mensen de weg weten te vinden.
    Geniet nog maar veel van je lieve hond, die van ons hebben we na bijna 16 jaar in moeten laten slapen, zo verdrietig.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja,
    Je bent er maar druk mee, met al die mooie leuke dingen... Je winkel goed gevuld houden is een flinke taak lijkt me..
    Ik hoop dat het met Ky goed blijft gaan... de lieverd...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sonja, wat fijn dat je geen duimen hoeft te draaien en het zo goed gaat met je winkeltje. Je hartjes zien er weer supermooi uit. Sterkte met Ky, verwen hem maar fijn...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach kijk hem zielig kijken die Ky van jullie, ja verwen hem maar, zolang je hem nog bij je mag hebben.
    Wat een geweldige doos is dat zeg, ik heb er al 1, maar anders....
    Je hartjes zien er weer lekker landelijk uit en wat een leuk project om aan te werken.
    Veel liefs en succes met je winkel , Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je webwinkel zo goed loopt; het is nu zeker een goede tijd voor hartjes! Geef je Ky een dikke knuffel van mij, ik hoop dat je nog een tijd van hem kan genieten! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een paar dagen Sonja, dan is de eerste maand al weer voorbij.
    Leuk dat het zo goed met de winkel gaat.
    Ik hoop dat Ky niet al te zeer door ouderdom gekweld wordt, maar ook nog een mooie oude dag mag hebben. Een flinke knuffel voor hem!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Sonja, wat heerlijk dat je winkeltje zo goed loopt, maar het zijn dan ook de meest schattige spulletjes die je verkoopt :)
    Wat een lieve foto van Ky, ik vindt het zo fijn dat je hem nu zo verwent, en ik hoop dat hij nog heel lang bij je blijven mag !!
    Ik wens je nog een creative week :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk te lezen lieverd dat je winkeltje zo goed
    loopt, en inderdaad in deze tijd van het jaar zullen
    er nog veel meer harten bij jou gekocht worden.

    Je hebt het er maat druk mee, maar o zo leuk om
    te maken allemaal.

    Ach gossie die lieve Ky, maar gelukkig dat alle
    onderzoeken geen vervelende aan het licht bracht.
    Mijn vorige hondje kon ook zo wezenloos staan kijken
    dat wij weleens tegen elkaar zeiden, volgens mij is
    hij een beetje dement aan het worden.

    Maar als hij maar geen pijn heeft, dat is het allerbelangrijkste.
    Laat hem inderdaad maar heerlijk genieten op de bank,
    en zalig bedje voor een oude man.....

    Fijne week meis, en succes met alle harten.....

    Liefsssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat je daar zo lekker mee bezig kunt zijn elke dag , het ziet er ook prachtig uit allemaal !
    Hopelijk mogen jullie Ky nog lang bij jullie houden !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. liebe Sonja, die romantischen Dinge sind schön..........
    Das Herz ist besonders nett!

    viele Grüße von Anna Luise
    ein kleines Streicheln für .... " treue Seele"

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave naaidoos en die hartjes staan ook op mijn to do lijstje! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige hartjes!!
    De tijd vliegt inderdaad en nog zo veel te doen!
    Heerlijk dat je oude vriend nog bij je is!!
    Ik koester ook elke dag dat Jakk bij ons is!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk om naar je mooie spulletjes te kijken. en dan je hond. wat is een lieverd en hij ligt er toch wel lekker bij hoor. Je ziet hem genieten toch?
    Veel plezier in je mooie winkeltje……
    Doe ik ook
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Sona,

    Na een heerlijke vacantie kom ik zo hier en daar weer eens kijken en wat heb ik hier veel moois gemist zeg. Gelukkig heb je een blog en kan ik het rustig bekijken en dat heb ik dus gedaan. Ik zag je mooie webwinkeltje, de krans, je laatste creatie van het schitterende hartje, de randjes en noem maar op. Ik las ook dat je ziek geweest bent, minder leuk maar schijnt er inderdaad bij te horen in de tijd van het jaar. Gelukkig is het weer voorbij en kun je weer met nieuwe energie het nieuwe jaar beginnen.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sonja, wat een mooie spulletjes heb je weer allemaal. Ik vind de hartjes ook erg lief, en voor Valentijn zal je er zometeen vast nog een hoop verkopen. En dan die foto van je lieve schat Ky. Geef hem van mij maar een hele dikke knuffel. De oudjes moeten extra geknuffeld worden. Ik merk dat hier ook wel met mijn hondjes. Nog een fijne week meis. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Sonja,

    Je hartjes en de naaidoos zijn weer super leuk...
    En ach die oude Ky...wat een lieverd...jammer dat ze maar zo kort bij ons kunnen zijn he?
    En vreselijk om ze te zien aftakelen, ik weet er alles van.
    Nou ik hoop dat hij toch nog een lange oude dag mag hebben en dat jullie nog maar lekker mogen genieten van elkaars vriendschap.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent weer lekker bezig zie ik, leuke hartje en ook dat zeepkussentje is super! En je hond, geniet ervan zolang hij er nog is!
    Succes met je verdere werkjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen