Pagina's

maandag 20 januari 2014

Blue Monday

Nee hoor, met mijn (bijna) altijd zonnige karakter heb ik er zelf géén last van ;)
Maar op de radio hoor je om het uur wel zeggen dat het vandaag de meest deprimerende dag van het jaar zou zijn?
Blue monday!
Nu ja, het zal dan wel, het enige wat ik ermee doe is eindelijk het 'blauwe' hoekje in de webwinkel bijvullen.
De bokaalrokjes zijn zeer geliefd, in het wit, rood geruit dus dacht ik , waarom niet eens in een blauw ruitje , tenslotte kiest niet iedereen voor rood in de keuken :)
Ook maar eens in mijn mandje met handwerkjes gedoken en ja hoor, ook daar kwam ik nog een leuke stichery tegen die ik eerder al een keertje maakte en waar ik een kasthanger van gemaakt heb.
Leuk om tussen je brocante serviesdelen te zetten of om aan een rek of sleutel op te hangen.
Je vind beiden in de webwinkel: HIER
Voor zover vind ik het wel weer goed wat het blauwe betreft,
ik hoop dat jullie ook geen last hebben van een 'blue' gevoel!
 
 
 
 
Ik ga lekker nog een paar uurtjes verder borduren aan mijn rode randjes :)
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

20 opmerkingen:

  1. Als het op de radio maar vaak genoeg geroepen wordt, word je vanzelf wel depressief hihi. Hier ook geen depressie te zien hoor, persoonlijk vind ik zo'n dag de grootste flauwekul (maar ik ben uiteraard geen deskundige op dit vlak ;-)). Leuk om ook blauw geruite stof te gebruiken, Sonja.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik word wel een beetje triest van dit donkere weer. Volgens mij is het van de winter nog niet zo donker geweest overdag.
    Jouw spulletjes zien er in elk geval heel vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hier ook geen last van. Lekker gesport vanmorgen, daar wordt een mens sowieso blij van, haha.
    Je laat mooie, sfeervolle plaatjes zien.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hemels blauw stofje ... waar ik zo al vrolijk van ben!
    Een lief setje ...
    Nog een fijne creatieve week,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geloof dat iedere dag wel een speciale naam heeft. Nu dan blue monday. Morgen is vast weer iedereen vrolijk. Hebben we deze dag weer gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook geen blue Monday hoor Sonja, eerder een pink one. Ook ik ben met mijn randjes bezig..Lekker zo'n extra vrije dag...
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op radio 2 doen ze er niet aan mee hoorde ik van me man. Daar noemen ze het de vrolijkste dag van het jaar. Het is maar net waar je naar wilt luisteren. Ik doe er ook niet aan mee. Hier binnen is het gezellie en bij jou ook zo te zien Sonja. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja, ik heb ook geen last van bleu monday, vooral niet als ik jou prachtige blauwe spulletjes zie, zelf heb ik ook mijn keuken rood/wit....... maar ik moet zeggen, blauw ziet ook lekker fris en vrolijk uit :)
    Voor jou ook een hele fijne week en nog veel plezier met borduren.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind blauw een hele mooie kleur hoor haha...word ik juist heel vrolijk van.
    Mooi hoor die blauwe keukenspulletjes..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor Sonja ik heb daar gelukkig nooit last van , gezellig de kaarsjes aan het het ziet er stukken zonniger uit ;)
    Ook leuk dat blauw hoor ik hou ervan !

    Mijn randjes zijn alweer af, pak het haken maar weer op !

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja

    Bleu Monday......je doet ermee wat je wilt toch, elke ochtend als ik mijn zoon uit bed haal dan word ik vanzelf vrolijk want hij lacht altijd.....wat wil ik nog meer :-))
    Jij hebt van deze dag ook iets mooi's gemaakt en blauw is net als rood erg mooi, geniet ervan.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, gelukkig heb ik er ook geen last van,
    voor mij is ook iedere dag zonnig.

    Vind je blauwe spulletjes wel heel erg leuk
    lieve Sonja, zo bij elkaar echt mooie
    hebbedingetjes.

    Op naar de rode dinsdag, hihi zijn er al weer
    een aantal randjes klaar?

    Geniet van een fijne week meis,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het Blue Monday "gevoel" niet toegelaten vandaag ;-))
    Gezellig dat blauwe stofje. Vind het eigenlijk nog mooier dan rood.
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ook geen blue monday hoor Sonja....mooi je "blauwe" hoekje, fris en je geborduurde pot is gaaf. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het zo raar,je zou er bijna depri van worden zo vaak werd het gezegd op de radio,gelukkig had ik er geen last van,wat gaaf je blauwe spulletjes,echt zo knap gemaakt,was ik er ook maar handig in haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb zelf ook geen last van een blue monday!
    Leuk patroontje!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach al die gekke kreten tegenwoordig, vast iemand ie gestudeerd heeft en er weer een naam aan geeft! Ga iets nuttigs doen denk ik dan wel eens, doen wij hobbyisten ook, hi hi. Gezellig blauw hoekje heb je gemaakt Sonja!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och al dat gedoe over de meest deprimerende dag, net of je moet er zo bijlopen! Je hebt daar een leuk ideetje weer, een bokaalrokje :-) echt wel knap en ook je stitcheryzakje is heel fijn gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke benadering van blue monday ;)

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sonja,
    nou blue was mijn maandag niet te noemen. Ik was namelijk jarig die dag. Maar de rest van de week was ik vrij en heb me wel blue gevuld. Schijnbaar een virus dwars en er is dan helaas niets uit mijn handen gekomen tot mijn spijt. Zonde van mijn vakantie maar het is helaas niet anders!! Wat een schattig patroontje heb je gebruikt voor dit kussentje. Waar heb je dit leuke patroontje vandaag!! Ik ben er helemaal weg van!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen