Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar xxx

 
Allereerst wens ik iedereen die dit berichtje leest een heel gelukkig nieuwjaar waarin al je wensen mogen uitkomen!
Dat het beste van 2013, het slechtste van 2014 mag zijn ;)
 
 
Zelf heb ik enorm genoten van de afgelopen feestdagen maar ook al lijkt het hier op mijn blog maar stilletjes, achter de schermen was ik best druk bezig.
Vooral aan de webwinkel , die vanaf maandag in een volledig vernieuwde versie weer online gaat maar........
ook aan mijn kamertje die ik als opslagruimte gebruik.
Er zijn veel nieuwe spulletjes bijgekomen en die hebben allemaal een plekje gekregen maar ik moet ze wel nog op de foto zetten.
Ook in 2014 weet ik dus wat te doen met mijn tijd  ;)
Hebben jullie ook zoveel plannen voor het nieuwe jaar?
Fijne avond,
liefs, Sonja
 


18 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja, ik wens je een gelukkig en vooral gezond Nieuw Jaar, en dat ik nog heel lang van je mooie Blog mag genieten !!
    Ik ben heel benieuwd hoe je webwinkeltje eruit ziet :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Nieuw Jaar Sonja, ook in 2014 veel succes met je winkeltje en je blog.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja,
    Ik wens jou en je man ook een heel mooi, gelukkig, creatief en bovenal gezond nieuw jaar toe.
    Heel veel succes met al je plannen, ik ben benieuwd naar hoe alles er uit zal zien...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gelukkig, gezond en inspirerend en succesvol 2014 toegewenst!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja
    Voor jou ook een gezond en gelukkig 2014 toegewenst.
    En veel plezier met je webwinkeltje ben benieuwd hoe het er nu uit ziet.
    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja, voor jou ook een gelukkig nieuwjaar!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Sonja,
    Moge al je wensen uitkomen in 2014.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou een heel gelukkig jaar in goede gezondheid .....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook alle goeds gewenst in het nieuwe jaar, Sonja! Succes met al je plannen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    allereerst voor jou natuurlijk een heel warm, gezond ( voor zover dat dat mogelijk is!!), creatief en gelukkig 2014 toegewenst!! Ik ben erg benieuwd naar je vernieuwde webwinkel en ik wens je heel veel plezier toe met alle voorbereidingen daarvoor!! liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja,
    Voor jou ook alle goeds en een mooi Nieuwjaar toegewenst!
    Veel succes met je plannen en ik ga je nieuwe winkel even bekijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Sonja,

    Ook jou en je man wens ik een heel mooi
    nieuwjaar toe, en vooral de hoop dat het goed gaat
    met jullie gezondheid.

    Ben heel benieuwd naar je geheel vernieuwde webshopje,
    het zal er ongetwijfeld prachtig uit zien.En ik hoop dat
    je in 2014 weer goede aken zal doen.

    Geniet van een fijn weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou ook alle goeds voor dit nieuwe jaar!! Herkenbaar al die plannetjes.. ook mijn hobby/werkkamer is nodig aan een opruimbeurt nodig.. veel succes met alles!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja heb je blog weer gevonden,elke dag zoek ik blogs die ik volgde,ik ben de mijne kwijt geraakt,wat ik ook probeerde,ik kon er niet meer op,dus heb een heel nieuw account moet maken,wat een lief prentje,ik wens je al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jullie een gezond, gelukkig & creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Sonja.
    nog de beste wensen voor 2014 en dat we maar weer van elkaars blogposten mogen genieten.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jou ook nog het allerbeste voor 2014 en met heel veel gezondheid toe !En vooral een heel nieuw creatief jaar maar dat zal bij jou wel lukken meid, veel succes ermee !!

    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel goed en voorspoedig 2014 succes met je leuke winkeltje,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen