Pagina's

donderdag 5 december 2013

Sinterklaasfeest

Hier in België word het grote Sinterklaasfeest beduidend minder gevierd dan bij onze Noorderburen. Eigenlijk voornamelijk door de kinderen die cadeautjes krijgen maar bij volwassenen zie je dit verschijnsel nauwelijks.
Vandaag ga ik dan maar zelf achter een cadeautje,
ik ga samen met vriendin Laura een dagje shoppen , dit is alweer veel te lang geleden.
Lekker bijkletsen en zien of ik iets kan vinden als Sintcadeautje, ook voor manlief :)
 
 
Ben je ook nog op zoek naar een cadeautje,
misschien ook al voor de kerst.
Atelier Sezoentje speelt twee dagen zelf voor Sinterklaas want in de webwinkel
KLIK
betaal je vandaag en morgen op geen enkele bestelling verzendingskosten.
Het minimum  bedrag maakt niet uit en het gratis verzenden geld deze twee dagen ook voor de pakjes!
Fijn Sinterklaasfeest,
liefs, Sonja
 


8 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ik wens je, samen met Laura, een heerlijke dag toe. Ben heel benieuwd naar de cadeautjes die je voor jezelf en voor je man zult gaan vinden.
    Geniet ervan vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja, heel veel shop plezier en een hele gezellige Sinterklaas
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne en gezellige dag Sonja. Zal vast wel gaan lukken met je vriendin. En een gezellige Sint avond.
    Je vorige post is trouwens ook heel leuk met de foto,s van de winterfair.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello,

    Fijne sinterklaas!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk winkelen, ergens gezellig drinken en kletsen en een mooi cadeautje uitzoeken en vanavond samen met manlief gezellig openmaken.
    Ik wens je een hele fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb mijzelf al heel goed bedeeld en al vieren wij het niet, ben dus niks tekort gekomen! Fijne avond
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, ik wens jou en Laura een hele gezellige dag, hier hebben we een flinke storm, dus ik hoop dat jullie meer geluk hebben met het weer.
    Voor vanavond een hele fijne pakjesavond, ik hoop je vindt een tof geschenk voor je man :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Koop voor jezelf en hubbie maar iets leuks! En geniet van sinterklaas :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen