Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Sfeerplaatjes Winterfair

Zoals beloofd laat ik jullie nog even meegenieten van de heerlijke sfeer op de winterfair.
De prachtige foto's werden gemaakt door Sarah Smolders ,
een nichtje van de gastvrouw Eva.
Omdat het er heel veel waren heb ik een collage van de mooiste foto's gemaakt.
 


 

 

 


 
Bij het zien van de foto's vandaag kwam het heerlijke gevoel van die dag weer helemaal terug, het is echt nog nagenieten.
 
Voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen, ik ben heerlijk aan het bijkomen van dit drukke weekend en vandaag lekker mijn huisje aan het soppen geweest.
Elke dag komt er hier een hoekje met kerstdecoratie bij in huis,
vandaag heb ik de kerstkrans aan de deur opgehangen vol met lichtjes, heerlijk!!!
Vanaf nu tel ik de dagen af tot kerst :)
Fijne avond iedereen,
liefs, Sonja
 


9 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja, wat prachtige foto´s, het ziet er allemaal geweldig sfeervol uit !
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je bij het zien van de foto´s lekker nagenieten kunt :)
    Veel plezier bij het decoreren van je huisje, ik ben ook lekker daarmee bezig.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal heel mooi uit Sonja!
    Kan me voorstellen dat jullie een mooie dag hebt gehad.
    En nu lekker in je eigen huis.
    Wat zijn mensen verschillend, jij telt af naar kerst en voor mij mag het januari zijn. Ik ben ook helemaal iet zo van de versieringen. Een mooi bos bloemen heb ik meer plezier van! Zo ieders haar eigen.
    Geniet ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij jullie was het een geslaagde winterfair zie ik, erg leuk! Nu lekker bijkomen en genieten van het versieren van je huis.

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg gezellig uit Sonja!
    In je vorige post zag ik dat je je een slag in de rondte hebt gewerkt wat een prachtige creaties daardoor alleen al is zo'n fair top!
    Mooie sfeer impressie hoor met je collages!
    Geniet maar lekker na!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Sonja, wat heb jij genoten zeg.
    Leuk allemaal he?
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    Het ziet er allemaal heel erg sfeervol uit. Prachtige plaatjes...
    Geniet jij maar lekker van het plaatsen van je eigen kerstdecoraties in je huis nu...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke kerst-en wintersfeer was er daar, natuurlijk zit jij er al helemaal in nu je daar zo werd ondergedompeld! Heerlijk genieten tussen al dat moois. En nu thuis alles versieren, ga ik ook mee beginnen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, hier nog een paar dagen en dan begin ik aan de kerst!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er inderdaad erg sfeervol uit! Fijn om nog even na te genieten met deze mooie foto's.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen