Pagina's

donderdag 12 december 2013

Primitief engeltje van Bep

Dankjewel iedereen voor de vele leuke reacties op mijn mini-tree :)
Zoals ik gisteren al vertelde heb ik diverse projecten gekocht om nu tijdens mijn kerstvakantie aan te werken.
Eentje ervan was de primitieve engel uit het atelier van Bep:
Ze gebruikte hem een paar keer in haar header op haar blog en elke keer trok hij mijn aandacht maar dan denk je pffff, wat een werk, geen tijd  enz......maar toch heb ik het patroon besteld.
Vorige weekend ben ik  eraan begonnen en het is heerlijk om zo te werken, alles zit in het pakket bijgevoegd behalve de vulling.
 
 
Nu nog een plekje vinden voor deze primitieveling in huis, eerst hing hij aan het rek maar uiteindelijk heeft hij (of zij ;)) een plekje onder de kerstboom gekregen.
Ben blij met mijn nieuwe aanwinst , weeral een stukje handmade kerst erbij in huis.
 
 
Intussen kijkt dit kleine engeltje een beetje toe hoe alles hier verloopt,
elke dag een beetje kerst erbij, heerlijk om zo naar de feestdagen toe te leven.
Mocht je zelf nog op zoek zijn naar een klein cadeautje voor jezelf of iemand anders,
mijn webwinkeltje blijft tijdens de feestdagen gewoon open en ik blijf ook gewoon zo snel mogelijk verzenden.
Je krijgt zelfs tot en met 24 december de verzendkosten van mij cadeau, zowel op je brievenbuspost als op de pakketjes, ongeacht het bedrag van je bestelling.
 
 
Morgen staat er een workshop bloemschikken op het programma samen met Laura, weeral een geniet-dag dus eigenlijk begint het weekend voor mij nu al een beetje ;)
Fijne avond,
liefs, Sonja
 



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk engeltje! Veel plezier gewenst voor morgen.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je engeltje is mooi zeg, wat lief en zo sfeervol.
    Veel plezier morgen met bloemschikken!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief engeltje heb je gemaakt, het engeltje achter het raam is trouwens ook erg leuk.

    Veel plezier morgen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch maar goed dat je het patroon besteld hebt, want het is een leuke engel geworden.
    Heel veel plezier op de bloemschik workshop en pas je op je lichaam?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige engel van Bep! Ben erg verslaafd aan haar patronen,.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je engeltje is geweldig!! Trouwens, al je handgemaakte spulletjes zien er top uit.
    Ik ben heel erg blij met het gewonnen kerstmandje en heb je ook vernoemd in mijn blogje ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, wat is het engeltje leuk geworden, ze hebben zoiets lief hé, die primitive engeltjes, ik vindt ook de foto met het toekijkende engeltje zo ontzettend mooi, hij ziet er zo ontspannen uit, terwijl jij waarschijnlijk aan het werken bent hihi.
    Veel plezier morgen met de workshop bloemschikken !!!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    De engel is heel erg mooi en zo lief...
    Geniet van het bloemschikken vandaag...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die engeltjes van Bep blijven super ik heb er hier ook een paar ! Staat zo mooi in huis !Je kunt er elk hoekje mee opvullen !
    Nu zie ik pas je kerstboom gaaaaaf zeg wat een idee !!
    Fijne dag vandaag

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is het engeltje geworden...oh dat zou ik ook best eens willen maken.
    Ik ga maar snel een kijkje nemen op de site..
    Heerlijk he? eindelijk eens toe komen aan jezelf...veel plezier nog hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schatje geworden Sonja, ik herken meestal meteen mijn poppettjes op de foto's op de blog's, geniet maar heerlijk van haar en houd je rust in de gaten,
    Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt tijd om lekker te fröbelen in je warme huisje. Leuke spulletjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer leuk geknutseld, zie ik. Heerlijk om zo lekker thuis bezig te zijn.
    Groetjes Corriel

    BeantwoordenVerwijderen