Pagina's

dinsdag 17 december 2013

Kon het elke dag maar kerstmis zijn....

..........wat zou dat genieten zijn, van mij zou het mogen hoor,
elke dag kerstmis.
Door mijn webwinkeltje zit ik gewoon al maanden in de kerstsfeer en vorige week dacht ik nog even: nu heb ik het gehad!!!!
En toen kwam de workshop uit de vorige post en ho ho ho.......
daar was het weer hoor: the Christmas spirit!!!
Helemaal zin had ik ook in de kerstopendeurdagen bij Margot.
Samen met buurvrouw Eva ging ik op pad en tja, ik had het vrijdag al allemaal gezien,
tenminste: dat DACHT ik!!
Het tegendeel bleek waar.
Het bijzondere team van All seasons decorations heeft zichzelf in onze ogen echt waar overtroffen want ook al liep ik er pas twee dagen eerder al rond te struinen,
eerlijk waar, ik heb mijn ogen uitgekeken.
Maar wat zit ik te vertellen hè,
wandel gewoon even met me mee op de mooie 'hoeve Schetterend'
 
 

Al die heerlijk aangeklede kersthoekjes in de tuin zijn overweldigend mooi, zoveel sfeer. En de geur van de vers gebakken wafels leiden je automatisch naar de prachtige buitenkeuken.
Prachtig bloemwerk in , jaaaaaaaaaaaa, rood :)
 
Maar ook al blijft dit landelijke rood mijn favoriet, mijn oogjes gingen toch echt wel fonkelen in de mooie woonkamer van Harm en Margot.
Op de plek waar een dag eerder nog een joekel van een kerstboom stond keek je nu op deze prachtige kinderkoets uit lang vervlogen tijden.
 
 
Ook al deze tinten roze zijn echt een heel erg mooie combinatie voor de feestdagen en ik weet zeker dat velen van jullie hier fan van zijn :)
 
 
Na onze derde ronde door de prachtige woonkamer en inkomhal hebben we ook nog een hele tijd in de keuken staan rondkijken,
mmmmmmmmmmmmmm, de kersttafel stond er helemaal klaar.
 


 



 
 

Ik denk niet dat ik meer hoef te vertellen over deze mooie dag,
jullie zien het nu zelf :)
Bij het buitengaan al even afgesproken dat we er in het voorjaar zeker weer bij zullen zijn.
Niet om er gewoon even tussenuit te zijn maar je hebt zoveel sfeer gesnoven dat je vol inspiratie weer huiswaarts gaat en.....
tja, ook weer niet met lege handen , maar daarover vertel ik jullie meer in een volgende post.
Nu ga ik nog even uitrusten , de kaarsjes aan, een wijntje en straks
heerlijk dromen van een prachtige
kerst!
Fijne avond iedereen,
liefs, Sonja

 

 

24 opmerkingen:

  1. Bij zoveel moois kom je toch gewoon ogen tekort... wat sfeervol!

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ervan genoten. Ze hebben eer van hun werk. Geweldig om op zo'n plek te wonen en te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja, ook ik ben geweest met een vriendin en het was weer een feestje!
    De engel van jou eerste foto vond ik prachtig! Ik heb m niet gekocht maar wat mooi. Het was eer super!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat je ons even mee liet genieten van al dit moois. Wat een gezelligheid zeg en wat een werk is er van gemaakt, niet normaal maar ooo wat geweldig, schitterend allemaal, hier heb je in een dag nog niet alles gezien, zo mooi.
    Fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen wonder dat je zo genoten hebt, ik zie zoveel moois voorbij komen. Dat moet toch heel veel inspiratie gegeven hebben!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja, wow, wat prachtige foto´s, wat een sfeertje daar, het is om je ogen uit te kijken :)
    Dank je wel dat je ons zoveel mooie foto´s hebt laten zien !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn hemel, lieve Sonja, de foto's spreken
    boekdelen. Wat ziet dat er allemaal schitterend
    uit zeg, je komt gewoon ogen te kort.

    Heerlijk meis, dat je ons even meeneemt naar deze
    goddelijke plek. En dat je niet met lege handen
    huiswaarts keerde , kan ik goed geloven,hihi
    Ben benieuwd wat je meenam uit al dit moois.

    Droom maar heerlijk van de kerst,
    het is bijna zover.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,
    Ik kan me goed voorstellen dat je wel drie rondjes hebt gelopen. En nog zul je niet alles gezien hebben. Wat is dat allemaal prachtig zeg, daar komt iedereen van in de kerststemming! Ik ben heel benieuwd naar wat je hebt meegenomen...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeeeeeee wat is daar een werk van gemaakt zeg wat ziet het er schitterend uit allemaal !!Ik kan me voorstellen dat je er niet uit gekeken raakt stees zie je weer wat nieuws ! Erg bedankt voor de prachtige rondleiding !
    Benieuwd waar jij mee thuis gekomen bent ;)

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord PRACHTIG allemaal! Wat een sfeer en wat een werk om zo veel verschillende ideeën uit te werken en zo smaakvol te presenteren.
    Fijn dat we via jou blog gewoon even mee hebben kunnen genieten van al dat moois.

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat prachtig allemaal!! Nou daar zou ik ook wel uren kunnen rond dwalen Sonja. Wat prachtig allemaal. En ja dat roze binnen spreekt mij wel aan. Maar rood met de kerst is ook erg mooi. Je zou zo mooi groot wonen!!! Echt prachtig. Lief dat je ons dit heb laten zien. Want ik kan daar echt van genieten. Liefs en groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooooooohhhhh lieve Sonja..♥ Ik kijk mijn ogen uit hier.. vooral dat lieve roze♥ waar ik nu zo fan ♥ van ben ..Prachtig!!!..;
    Je hebt al onwijs veel gezien wat kerst markten en Winter-fair ♥betreft.. wat zal het een sprookje♫ voor je zijn geweest..;))
    Ik heb het beetje moeten missen helaas ..je maakt het voor mij een beetje goed ik geniet♫ nu van al je foto's op je prachtige posten♥ en kerst sfeer♫..;))
    Geniet lieverd♥ en fijn warm♥ weekend Liefs♥ Gaby..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooooooooohhhhh lieve Sonja..♥ Ik kijk mijn ogen uit hier.. vooral dat lieve roze♥ waar ik nu zo fan ♥ van ben ..Prachtig!!!..;
    Je hebt al onwijs veel gezien wat kerst markten en Winter-fair ♥betreft.. wat zal het een sprookje♫ voor je zijn geweest..;))
    Ik heb het beetje moeten missen helaas ..je maakt het voor mij een beetje goed ik geniet♫ nu van al je foto's op je prachtige posten♥ en kerst sfeer♫..;))
    Geniet lieverd♥ en fijn warm♥ weekend Liefs♥ Gaby..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik kan me voorstellen dat je kerstspirit weer helemaal opleefde na het zien van al dat moois.
    Wauw wat ziet het er sprookjesachtig uit zeg! echt prachtig.
    Fijne dagen hoor...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt, ik heb heerlijk mee zitten genieten en vooral die kransenboom met lint vind ik geweldig! Zoveel sfeer, puur genieten!
    Fijne dagen
    LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kijkt je ogen uit, wat een prachtige fair, een mooi huis en prachtige sfeer!
    Knap omdat zo te maken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge jonge zeg, wat hebben deze mensen er veel werk van gemaakt. Een lust voor het oog. Ik vind de jurk die de paspop aan heeft ook wel erg origineel! Logisch dat je zo aan het nagenieten bent!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, prachtig, prachtig. Zelfs in dit berichtje kwam ik ogen tekort.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Sonja wat een gezelligheid, bedankt voor het delen van deze prachtige sfeervolle foto's. Heerlijk...
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lieve Sonja ,
    ik wil je graag een warm en gezellige kerst en een sprankelend 2014 toe wensen!! Lieve groet,Marja <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Sonja dat je ons zo laat meegenieten met die mooie foto's dan kunnen we ons ook een beeld vormen van hoe het daar is, prachtig! Toch een leuke sfeer altijd Kerstmis!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een sfeer! Heerlijk om naar te kijken!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie sfeer zeg, ik kan me voorstellen dat je niet uitgekeken raakt..prachtig al die verschillende items.
    Ga genieten van de kerstdagen, ik wens je mooie dagen en alle goeds voor 2014.

    Een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen