Pagina's

zaterdag 21 december 2013

Eventjes offline...

Eventjes offline , wat mijn webwinkeltje betreft dan, bloggen blijf ik gewoon verder doen zoals het me uitkomt.
 
 
Onze kerstvakantie is nu echt van start gegaan en die ga ik ook gebruiken om eens flink met de borstel door de winkel te gaan.
Dit wil ik rustig kunnen doen en daarom heb ik even de deurtjes dicht gedaan :)
 
In het nieuwe jaar kan je vanaf maandag  6 januari weer komen snuffelen naar de veranderingen en dat zijn er héél wat!
 
Mijn foto's van de nieuwe aanwinsten uit de vorige post houden jullie nog tegoed want het was hier echt wel te merken dat het vandaag de kortste dag van het jaar was.
Ik kreeg geen enkele mooie foto gemaakt, veel te donker in huis.
 
Geniet allemaal van het laatste weekend voor kerst,
ga ik ook doen, heerlijk even niets te 'moeten'
hoe heerlijk dat kan zijn :)
Fijne avond,
liefs, Sonja


19 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja, wat spannend klinkt dat, dan ben ik toch héél benieuwd naar de veranderingen in je webwinkeltje :)
    Geniet jij ook maar lekker van het laatste weekend voor de kerst !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Geniet lekker van rustiger dagen en van de veranderingen in je winkeltje...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om even aan de hectiek te ontsnappen en zelf het tempo te bepalen. Fijne dagen Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor, even de dagelijkse sleur onderbreken, al is het alleen al om je winkeltje uit te stoffen.
    Jouw vodjes worden door iedereen bijzonder mooi gevonden, aan belangstelling gen gebrek.
    We houden contact
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed van je dat je letterlijk de knop (sleutel) om kunt draaien.
    Om gewoon even tijd voor jezelf te maken!
    Wens je een hele sfeervolle kerst en alle goeds voor 2014 !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en je familie fijne kerstdagen
    en een gezond, gelukkig & creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja, geniet van je "vrije "tijd, en van de laatste kerstvoorbereidingen.
    Ik wens jou , je familie , en iedereen van wie je houdt hele fijne Kerstdagen...
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van je kerstvakantie. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne dagen gewenst en genoet van je vakantie! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sfeervolle dagen en ook wat genieten.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Sonja. Nu even wat gas terug en lekker genieten van de komende feestdagen. De tijd gaat toch al zo snel, voor we het weten zitten we weer in het nieuwe jaar. Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sfeervolle dagen toewenst en geniet ervan met volle teugen!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne vakantie en hele fijne feestdagen gewenst!

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Sonja,

    Ik wens jou ook hele fijne en mooie dagen toe...en een gezond 2014.
    En een heerlijk fris begin van het nieuwe jaar ..zo`n opgeruimde winkel.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sonja,
    Ik wens voor jullie hele gezellige en warme kerstdagen en natuurlijk een voorspoedig 2014. Heel veel plezier met het herinrichten van je webwinkeltje!!
    Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Sonja,

    Groot gelijk meis even gas terug, zo kun
    je heerlijk in alle rust aan je webwinkeltje
    werken.

    En uiteraard genieten van heerlijke feestdagen.
    Wens je een boeiend, gezond en creatief 2014 jaar toe.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even je winkeltje off-line en orde op zaken stellen, niet altijd het leuks, maar soms wel even nodig ;)

    Geniet van deze gezellige tijd.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sonja,
    Ik probeer al 3 x een berichtje achter te laten, maar ik zie hem steeds niet verschijnen, echt balen!!
    Ik hoop dat het nu wel lukt en wil jullie een super fijn kerstfeest en e

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De ipad heeft kuren!
    Ik wilde dus zeggen, een super gaaf 2014.
    Lekker hoor, geniet van je niets te hoeven doen momenten.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen