Pagina's

zaterdag 7 december 2013

Even op de rem trappen....

Vandaag voelde ik het echt goed.....het is tijd om even op de rem te trappen.
De voorbereidingstijd naar de kerst met de fair en alles nasleep er nog van hield me flink bezig tot dit weekend.
Nu het wat rustiger is voel ik ook echt dat het voor mij niets te vroeg is.
Dus ga ik lekker 'luisteren naar mijn lichaam'
Voor mij wil dat niet zeggen dat ik ga zitten niets doen maar dat hadden jullie al geraden denk ik ;)
Ik heb een aantal leuke dingen besteld om aan te werken onder mijn kerstvakantie, gewoon even voor mezelf en niet voor de webwinkel. 

 
 
Deze week begon ik met het haken van sterren uit het wintermagazine INHAKEN
wat je in het mooie atelier van mijn vriendin Laura kan bestellen: KLIK
 
Ik plakte de ster op een oude weckbokaal en heb zo al een mooie sfeerlichtje klaar staan voor de komende donkere dagen voor de kerst.
 
 
 
Morgen ga ik samen met manlief een dagje naar de antiekmarkt in Tongeren,
tja, als dat geen ME-time is,
hij kan me met niets meer plezier doen !
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja

18 opmerkingen:

  1. Goed dat je even een time-out neemt, het moet tenslotte wel leuk blijven. Heel veel plezier in Tongeren, het is hier ver vandaan maar het lijkt mij erg leuk om deze markt een keer te bezoeken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad goed om naar je lichaam te luisteren en lekker ontspanning te nemen. Als de druk eraf is, kan je toch lekker relexed bezig zijn.
    Geniet ervan morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh lieve Sonja, dat gaat genieten worden in Tongeren.
    Heerlijk even de tijd helemaal voor jezelf.
    En wat worden die gehaakte sterren MOOI!
    Prachtig ook de kleur die je gebruikt, dat geeft vast
    een heel warme gloed met lichtjes erin.

    Wees maar even zuinig op jezelf hoor, zolang je
    in de running bent lijkt alles goed, maar je lichaam
    gaat toch protesteren op den duur.

    Geniet maar even heerlijk van de rust,

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er lekker van.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht het al...die gaat te snel, heerlijk dat je nu de tijd neemt om mooie dingen voor jezelf te maken.
    Veel plezier morgen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sonja,
    Wat een prachtige sterren heb je gehaakt. En wat staat dat mooi op dat glas!
    Ik wens jullie samen een heerlijke dag in Tongeren, geniet ervan,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het sfeerlicht ziet er geweldig uit.
    Fijne dag in Tongeren.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sonja doe maar even lekker rustig aan. Je sterren zijn prachtig , en ik wens je een fijne zondag in Tongeren.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk dat je het rustig aan gaat doen en even wat tijd vrijmaakt voor jezelf. Ik wens je veel plezier bij de markt vandaag. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja, wat een mooie warme kleur rood waar je mee an het haken bent, ziet er sfeervol uit. Nu lekker je batterijtje opladen, veel plezier in Tongeren, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker naar je lichaam luisteren is oh zo belangrijk, ik weet het!!
    Mooi blad, ik heb hem ook al gezien.
    Plezier in Tongeren.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tijd voor jezelf, heel goed Sonja, soms moet je lichaam even een time- out hebben..
    Veel plezier vandaag!
    Wat zijn de gehaakte sterren mooi!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar doe je goed aan Sonja, na een drukke tijd even op jezelf passen.
    Ik vind de gehaakte sterren heel gaaf!
    En heel veel plezier vandaag.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een time-out hebben we allemaal op zijn tijd even nodig....even aan jezelf denken.
    Leuk dat je nu wat handwerkjes helemaal voor jezelf gaat maken...ik ben er benieuwd naar.
    En je kerststerren zijn heel mooi geworden...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja, ja het is heel belangrijk naar je lichaam te luisteren en dan wat leuke dingetjes voor je zelf doen.
    Je bent er al goed mee bezig want de sterren zijn super mooi geworden :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even rustig aan doen hoor Sonja, dan gaat het vanzelf weer beter, niet teveel hooi op je vork nemen! Je ster is prachtig op die bokaal en geniet van de markt in Tongeren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie sterren zijn dat Sonja. Nu even lekker genieten en een time out voor jezelf nemen. Was de markt leuk in Tongeren?
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt en wat verstandig om naar je lichaam te luisteren. Vaak gebeurt het dat je er te laat aan toe gaat geven en dan duurt het ook veel langer voor je weer in balans bent. Geniet er lekker van morgen en we lezen het wel een keer hoor, geniet er van en zorg goed voor jezelf.
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen