Pagina's

zondag 1 december 2013

Een heerlijke eerste editie Winter Fair

Na een dagje rust ben ik weer boven water en tja,
waar zal ik beginnen:
misschien eerst maar eens vertellen dat we zaterdag een heerlijke dag beleefden.
De Luysmolen werd omgetoverd tot een waar kerstsprookje.
Tegen alle verwachtingen in (omdat het een eerste editie was) is het er de hele dag door gezellig druk geweest.
Fijn was het vooral om stille volgers van mijn blog te mogen ontmoeten en héél veel facebookvrienden.
Fijn dat jullie er allemaal waren :)
 
Zelf heb ik eigenlijk constant aanloop gehad aan ons kraampje waardoor ik helaas niet de gelegenheid heb gehad om foto's te maken
van de andere deelneemsters en de sfeer, maar die zijn wel door anderen gemaakt, dus als ze alsnog op facebook verschijnen dan deel ik ze alsnog met jullie.
Gelukkig had ik donderdag al foto's gemaakt van mijn eigen spullen dus die kan ik alvast wel met jullie delen.
 
We kregen een plekje aan de inkom van het cafeetje, waar ook de kast staat waar mijn spulletjes het hele jaar door in te koop worden aangeboden en kijk toch eens:
zien jullie het?
Ja hoor een nieuwe 'oude' kast, wat een juweeltje hè!
De vader van Eva had die nog in de kelder staan en heeft ze helemaal opgelapt,
er werd -tig keer gevraagd of ze te koop was maar helaas,
dit pareltje waar Eva natuurlijk héél trots op is gaat ze nooit nog weg doen.
En ik geef haar groot gelijk!!!
 


 
Vandaag heb ik een heel rustig dagje gehouden,
omdat het ook echt nodig was maar ook omdat ik me dit bewust voorgenomen had.
De laatste weken heb ik echt heel lange dagen in mijn atelier doorgebracht om een mooie volle tafel te hebben.
Maar die uren begon ik wel te voelen daarom had ik voor mezelf 1 december als einddatum gesteld.
Nu is het gedaan met allerhande spulletjes bij te maken en de voorraad aan te vullen,
vanaf nu is het gewoon wat het is tot aan het nieuwe jaar.
 
 
Morgen gaan alle spulletjes die over zijn een mooi plekje krijgen en start ik rustig aan het begin van een nieuwe week,
nagenietend van de heerlijke Winter Fair die zeker nog navolging zal krijgen.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 


15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo'n succes was. En je hebt groot gelijk dat je even tijd voor jezelf neemt. Kun je ook beter nagenieten...
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Wat fijn dat het zo gezellig is geweest!! Het is inderdaad een prachtige kast waar je spulletjes in mogen staan!! Komen ze gelijk goed tot hun recht. Ga lekker genieten voor je rust maar blijf vooral nog mooie spulletjes voor jezelf maken voor de kerst!!
    Lieve groet van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie zo'n fantastische dag hadden. Die kast...! Wat een juweeltje... Wat leuk dat je daar voortaan je prachtige spullen in mag uitstallen....
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde dag! Je spullen zien er dan ook prachtig uit.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het zon succes was, jullie eerste editie. En dat je vandaag rustig aan hebt gedaan is niet meer dan logisch, ik nog 11 dagen en dan rust ;) Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een súpermooie kast en wat zag je plaatsje er sfeervol en gezellig uit. Ik snap wel dat je nu aan een beetje rust toe bent, geniet er van en fijn dat de eerste editie al zo'n succes was...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.
    En nu is uitrusten het verdiende loon!
    Ik wens je een mooie rustige week toe!

    Leve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo genoten hebt, Sonja!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie spullen, heb je je kraam mee gevuld, geweldig dat je genoten hebt en nu maar hopen dat je ook nog genoeg hebt verkocht,
    anders moet je wel heel veel plekjes zoeken voor je spullen,
    De kast is erg mooi, ik snap wel dat ze die wilden kopen,.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende kast en wat geweldig om zo je mooie spulletjes ten toon te stellen. Wat ziet je kraam er fantastisch mooi uit en wat heerlijk dat je terug kunt kijken op een fijne dag. Nu gewoon even een pas op de plaats en aan jezelf denken,
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja, wat fijn dat het zo´n succes was en dat het zo gezellig was !! Het is inderdaad een super mooie kast waar je spulletjes in mogen staan, erg sfeervol en je prachtige spulletjes komen hier prima tot hun recht :)
    En nu lieve Sonja........lekker uitrusten en nagenieten .

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Sonja, wat laat je weer een hoop moois zien. heerlijk gaan genieten nu en lekker rustig aan doen hoor!!!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk Sonja dat het zo'n geslaagde dag was , maar het ziet er ook schitterend uit allemaal en die kast wat een plaaaatje !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te horen dat het zo`n geslaagd weekend was...en je kraam ziet er prachtig uit.
    Fijne rustige dagen toegewenst...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat het zo goed geslaagd is. Want als het tegenvalt, krijg je toch een dip.

    BeantwoordenVerwijderen