Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Bloemschikworkshop "Angel"

Wat een super heerlijke workshop hebben wij achter de rug, terwijl ik hier ga proberen om jullie mee te laten genieten van onze bijzondere dag kijk ik er zelf met een brede glimlach op terug!
 
We , Laura en ik schreven ons in voor de workshop bij Margot van All seasons decorations.
Een bijzonder mooi georganiseerde workshop want je hoeft helemaal niets mee te nemen,
alles wat je nodig hebt ligt mooi voor je klaar.
 
 
Zelfs een short om aan te trekken en vooral bakken vol groenmaterialen, kerstballetjes , lintjes in alle kleuren waar je zoveel van mag gebruiken als je nodig vind.
Heerlijk is het om op deze manier te kunnen bloemschikken.
 
 
In deze sfeervolle workshopruimte is het een genot om alleen al rond te mogen kijken en te genieten van de heerlijke geur, geur van kerstgroen en van heerlijke kaarsen.
Eentje brand er nu in mijn keukentje mmmmmmmmmm,
candle light in de geur van kaneelstokjes :)
 
 
Kijk eens hoe heerlijk Laura aan het genieten is van ons 'dagje uit'
 
Er word echt hard gewerkt hoor, maar dan verschijnt de mam van Margot met de magische woorden:
de koffie is klaar!!!!
Ja hoor, magisch want dit is hier niet zomaar een tas koffie , neen, je mag deze gaan drinken, samen met een heerlijk likeurtje, in de prachtige keuken waar ook weer geld: kijken is alleen al een genot!!!
 
 
Er stond heerlijk 'angelgebak' voor ons klaar, zoooooooooooo lekker en als je ziet hoe prachtig alles op tafel word gezet,
mmmmmmmmmmm,
geen betere manier om een vrijdagochtend door te brengen ;)
 
 
Heerlijk genieten met vrolijke mensen rondom je ,
wat kan een mens je meer wensen.
Jose en Kim, het was zo leuk om jullie weer een beetje beter te mogen leren kennen
xxx
 
 
Het was zo gezellig aan tafel maar er moest ook nog verder gewerkt worden om alles af te krijgen. Tegen de middag werden we opnieuw uitgenodigd in de keuken voor een 'kleine' verrassing;
kijk toch eens wat er voor ons klaarstond!
Als dit niet genieten is!
 
 
Al deze heerlijke hapjes samen met een glaasje bubbels,
er werd heerlijk samen gebabbeld, gelachen en getoost op ieders gezondheid , een mooie feestperiode en op ..........onze volgende workshop
want ja hoor, we zijn zeker een volgende keer weer van de partij :)
 
Met een prachtig bloemstuk op tafel, de kaarsjes die heerlijk branden , geniet ik heerlijk na van deze bijzondere dag!
 
Heb je zin om dit alles zelf te zien en te beleven dan kan je aanstaande zondag bij Margot terecht waar je kan meegenieten van haar kerstshow
"Candle light inspirations"
Vanaf 14-17 uur zetten Harm en Margot de deuren van hun prachtige woonboerderij voor jullie open.
Een echte aanrader!!
Ook al kregen we vandaag een preview die de moeite al loonde,
ik heb nu al héél veel zin in zondag.
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja
 
 
 
Voor meer inspiratie kan je terecht op de mooie facebookpagina van Margot
waar je ook veel mooie andere resultaten kan zien van deze mooie Angel-workshop :)
 
 


13 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Nou, jullie hebben duidelijk genoten vandaag. En jullie zijn ook heerlijk verwend zeg... Ik heb ook nog eens een workshop "kerstdecoratie met groen" gedaan, jaren geleden al, maar daar kregen we afgepast groen en echt geen bakkie koffie hoor... Ik maakte een guirlande maar moest halverwege overnieuw beginnen omdat ik niet genoeg groen kreeg... Zo jammer was dat... Fijn dat jullie het zo goed getroffen hadden...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n workshop doet zó goed, naast het resultaat is het ook heel gezellig om zoiets te doen. Vroeger heb ik ook vaak workshops gevolgd, meestal waren we met dezelfde vrouwen en aan het eind van de avond toeterden mijn oren hihi...wat een kippenhok, maar zo leuk. Jullie werden daarnaast ook nog eens verwend met heel veel lekkers. Geen wonder dat met zo'n leuke workshop die glimlach maar niet van je gezicht wil verdwijnen :-).

    Fijn weekend Sonja! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt terug kijken op een gezellige dag. Wat zal dat heerlijk geroken hebben. Je stukje ziet er heel sfeervol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supergezellig uit Sonja! Ik ga zondag met een vriendin.
    Ik heb er zin in!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja. Wat ziet dat er super gezellig en lekker uit! En je bloemstukje is ook nog eens heel erg mooi geworden. Jij heb in ieder geval een mooie dag gehad met een gouden randje.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heeel erg gezellig uit en ik kan me helemaal voorstellen dat je er van genoten hebt.
    En je stukje is echt prachtig geworden, deze kerst zal je nog vaak aan die gezellige dag terugdenken als je er naar kijkt.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n workshop bloemschikken is zo fijn om te doen,
    de sfeer waarin je vertoefd en dan jouw eigen bloemstuk
    fier als een gieter mogen meenemen naar huis.

    Het bloemstukje dat jullie maakten is zo sfeervol,
    eens iets helemaal anders dan de klassieke kerststukken.

    Sonja, dit kerststukje wordt een prachtige herinnering, gezellig!

    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk geschreven! Het was dan ook een heerlijke ervaring. Wie weet snel nog eens over doen met een gezellig groepje dames... x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Sonja,

    Dat ziet er heel gezellig én heel smakelijk uit :)
    Wat een lief en romantisch bloemstukje is het geworden, zoooo schattig met het engeltje erbij .
    Ieder keer als je er naar kijkt zul je beslist aan deze fijne dag herrinerd worden :)
    Geniet er maar lekker van.
    Ik wens je een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dit is echt genieten en wat prachtig, mooi, gezellig en lekker ziet alles eruit. Kortom helemaal tof wat jij ons laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sonja,
    Wat heerlijk om mee te mogen genieten van je workshop.
    Ik ruik de kaneelstokjes bijna hier LOL.
    Dat moet echt een feest zijn geweest daar en al die lekkerheden, oei oei oei
    Ik wens je super fijne dagen en nog veel handwerk plezier.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Sonja
    wat een mooie workshop is dit geweest en wat een prachtig kerststuk.
    is weer eens wat anders dan de normale kerststukken.
    heel erg mooi en ik wens je alvast super fijne feestdagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad zeg om aan dit prachtige kerststuk te werken. En dan tussen door ook nog heerlijk verwend te worden met al dat lekkers. En als kroon op de dag ook nog een prachtig stuk mee naar huis kunnen nemen!! Natuurlijk begrijp ik dat jullie een super dag gehad hebben!! Ik heb weer heerlijk mee genoten van jullie gezellige dag!! Veel liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen