Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Winter-kerst opendeurdagen Barbotine

Heerlijk, vrijdagavond, weekend!
En wat voor een weekend want het word er eentje met leuke plannetjes.
 
Morgen eindelijk eens rustig een kijkje gaan nemen bij Barbotine want al ben ik daar geweest voor de opendeurdagen, écht helemaal alles op zijn plek ,
dat heb ik zelf nog niet gezien.
 
 
Maar morgen ga ik lekker een dagje stappen met buurvrouw Eva en Maaseik staat als eerste op onze agenda.
 
 
 
 
 
 
 
Heb je zelf nog geen plannen voor het weekend dan is het zeker een aanrader,
ik ga jullie even de foto's laten zien die er al op Facebook verschenen, kunnen jullie meesmullen en misschien krijgen jullie hierdoor ook wel zin om een kijkje te nemen want alleen nog dit weekend zijn ook de privévertrekken nog geopend voor het publiek.
 
 
 
 
 
 
 
Fijn weekend iedereen,
liefs, Sonja
 
 
 

 
 

17 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja, dat klingt alsof het een heerlijk weekend gaat worden :)
    Wat is dit een ontzettend mooie winkel, zooo sfeervol en er is zóveel te zien.
    Dank je wel voor al deze mooie foto´s, het is echt genieten :)
    Ik wens jou en Eva een héle fijne dag in Maaseik !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als ik de foto's zo eens bekijk ga jij een paar geweldige dagen tegemoet !
    Wat ziet het er sfeervol uit zeg !
    Heel veel plezier en ik ben benieuwd of je met nog iets thuiskomt hihihi ;)

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie foto's,geniet er van,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja,
    heel mooi allemaal! Heb je miss. een adres van barbotine?
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een mooie winkel...succes morgen en geniet !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar kun je al eengroot deel van de dag vertoeven, wat een mooie dingen allemaal!
    Ik wens jullie heel veel plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige♥ foto.s ♥ Sonja ♥ ook helemaal jou stijl♥ van wonen♥..;)
    Is het in Maaseik..?
    Geniet♥ van je dag morgen♥ en weekend♥ veel Liefs♥ Gaby...X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij kom je daar ogen tekort.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat ziet er zeker erg gezellig en romantisch uit!
    Veel plezier morgen samen!
    De geurzakjes in je vorige post vind ik ook super mooi gemaakt!
    Jammer dat ik ze niet kan ruiken door m'n schermpje heen haha.
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow het is net de keuken van de kerstman zelf. Wat ziet dat er fantastisch uit zeg. Ik snap wel dat je daar begint. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ziet het er daar prachtig uit! Daar zou ik echt eens moeten zien langs te gaan lijkt me! Op mijn to-do lijstje zetten misschien???
    Grten, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat ziet het er daar prachtig uit! Daar zou ik echt eens moeten zien langs te gaan lijkt me! Op mijn to-do lijstje zetten misschien???
    Grten, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben vast een geslaagde dag gehad, want de foto's zien er veelbelovend uit!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, ik heb genoten van elle foto's die je hier hebt laten zien. Het weekend is inmiddels bijna achter de rug en ik hoop dat je genoten hebt maar daar twijfel ik niet aan!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Nou ik hoop dat je een gezellig weekend hebt gehad. Maar aan de prachtige foto's te zien zal dat best wel gelukt zijn. Het is zo jammer dat het voor mij zo ver weg is anders had ik er beslist al eens een kijkje genomen!! Ik ben zeker van plan om een keer in een vakantie als ik meer tijd heb of daar toevallig in de buurt kom om een kijkje te gaan nemen!! Gaat het ook weer een beetje met jouw gezondheid!! Wees voorzichtig hoor en pas goed op je zelf!!
    liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende inrichting.Wow.Die foto's laten me helemaal wegdromen.Ik denk,dat je ogen te kort komt en iedere keer weer nieuwe dingen ontdekt.Prachtig,
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen