Pagina's

woensdag 27 november 2013

Nog drie dagen tot aan de winterfair!

Het klinkt bijna zoals vroeger op school, als je op schoolreis mocht:
nog drie keer slapen :)
Zo tel ik de dagen af tot aan de Winter Fair,
ik heb er zo een zin in!
En, eerlijk gezegd, ik heb er ook héél hard aan gewerkt,
bijna twee weken lang zat ik echt verdoken in mijn atelier om alles af te krijgen wat ik wilde maken
en.....
het is gelukt!!!
Vanavond om vijf uur trok ik de deur achter me dicht,
de inkomhal staat bomvol met dozen ,
morgen gaan we alles klaarzetten.
Fijn dat dit morgen al kan, zo heb ik vrijdag nog heerlijk een dagje voor mezelf (lees rustdag)
om er zaterdag helemaal klaar voor te zijn!
 
 
Het ziet er op de winterfair facebookpagina  elke dag gezelliger uit,
zelf ga ik daar in elk geval mijn hartje kunnen ophalen want ik heb heel creatieve mede standhouders:
hier een klein voorsmaakje :)
Mooi hè!
 
 
 
Mocht je komen, dan zie ik je zaterdag op De Luysmolen, Luysmolenweg 1, 3950 Bocholt (B)
mocht het te ver voor je zijn dan kan je op mijn eigen facebookpagina wel nog meedingen naar het mandje met kerstcadeautjes wat er word weggeschonken ter gelegenheid van de winterfair:
 
 
Uiteraard ga ik eraan denken om foto's voor jullie te maken.
Liefs, Sonja
 

 

 

16 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,
    Ik wens je enorm veel plezier, geniet ervan, maar dat ga je zeker doen!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk om zo naar iets leuks toe te leven. En wat fijn dat je gedoseerd alles kan doen.Heel veel plezier dit weekend!! Ik moet werken maar ik hoop op een paar mooie foto's van je zodat ik vanuit de verte nog even mee kan genieten!! Veel liefs van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en succes! Ik heb al enkele van je mooie spulletjes kunnen bewonderen tijdens de opendeur bij Barbotine en deze zien er ook weer erg leuk uit!

    Lieve groet,

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier Sonja, geniet ervan!!!
    ha ha tis dat ik zo ver weg woon.........
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga je heel veel plezier en succes wensen , aan je spulletjes zal het niet liggen !Het zal een heerlijk weekend worden

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je heel veel plezier en succes wensen , aan je spulletjes zal het niet liggen !Het zal een heerlijk weekend worden

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga je heel veel plezier en succes wensen , aan je spulletjes zal het niet liggen !
    Het wordt vast een heerlijk weekend

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier en geniet ervan. Je maaksels zien er schitterend uit!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat fijn dat alles af is, hier nog steeds stress voor mijn eerste kerstmartk 11 december. Gewoon hier in het bejaardentehuis, maar ook ik vind het spannend. Ik snap dus heel goed dat je de dagen aftelt. heel veel plezier morgen met alles opbouwen en fijn dat je foto's maakt! Ik probeer mee te dingen inderdaad met je leuke mandje op facebook, want naar belgie rijden is voor mij geen optie meer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed geregeld dat je nu al alles op je gemak op te kunnen zetten en dan nog een dagje hebt om energie op te doen.
    Ik wens je heel veel succes...en plezier op de winterfair.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja, die drie nachtjes haal je ook noch hihi, ik ken dat gevoel heel goed, heb ik altijd voor een poppenbeurs :)
    Het gaat beslist geweldig leuk worden, je hebt zulke mooie spulletjes, ze zullen weg vliegen :)
    Ik wens je héél véél plezier, goede verkoop en een super fijne dag !!!

    Lieve groetjes Mieke

    P.s Ik verheug me al op de foto´s :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker dat alles af is en dat je het ook al neer kunt zetten. Anders blijf je er in je hoofd maar mee bezig. Heel veel plezier en succes zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Neem ook af en toe rust:) maar de spanning blijft er toch ook al heb je alles al helemaal af.
    Veel plezier en succes.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel plezier Sonja!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel veel succes met je fair, maar met deze mooie dingen die voorbij gekomen zijn, moet dat geen probleem zijn.
    Wat jammer toch dat je zo ver weg woont!
    Lieve groet mina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes op de winterfair maar dat zal best lukken met al die mooie dingen die we al gezien hebben.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen