Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Nagenieten van een mooi weekend

Het dagje stappen met Eva was supergezellig,
we hebben heel veel leuke dingen gezien en heel veel leuke plannen gemaakt voor onze samenwerking in de toekomst :)
 
Foto komt van de facebookpagina van La -Barbotine
 
 
Bij Barbotine zijn we echt wel stil geweest,zoveel mooie dingen die er te zien waren.
En stil zijn we niet zo héél snel  ;)
Er bleef ook weer wat aan mijn handen hangen, tjaaaaaaaaa, dat is daar niet moeilijk.
Ik heb er mijn serviesgoed wat ik al een jaartje spaar aangevuld met nieuwe onderborden. Helemaal mijn ding met dat rode bloemetje.
 
 
Zondagmiddag kwam mijn lieve facebookvriendin Ellen met haar vriend op visite en kwam het mooie servies meteen van pas.
En eerlijk waar, ik heb zelf maar een half gebakje gegeten,
al was dat niet gemakkelijk, geef ik heel eerlijk toe :)
 
 

Van Ellen kreeg ik heel mooie attenties, ook via deze weg nog een hartelijk 'dankjewel' voor deze prachtige hebbedingetjes.
Ze hebben intussen al allemaal een mooi plekje in huis.
 
 
Net als onderstaande prachtige notaboekje dat ik kreeg van mijn lieve facebookvriendin, Anneke Roos.
Wat heeft ze dat mooi gemaakt hè, ik ben er helemaal weg van.
Het is mijn inspiratieboekje voor 2014 geworden en om de één of andere reden geeft het positieve energie want ik heb al heel wat blaadjes volgeschreven :)
 
 
Intussen word er in het atelier al weer twee dagen volop aan de kerst gewerkt.
In de webwinkel zijn de adventskalenders weer aangevuld want zondag over één week begint de mooie adventsperiode weeral.
Wat vliegt de tijd hè !
 

 
Ook ben ik volop bezig met het maken van kleine kerstcadeautjes en het aanvullen van de voorraad voor de winterfair die op 30 november gaat plaatsvinden bij Eva op de Luysmolen maar hierover meer.
 
 
Voor nu ga ik nog even een paar steekjes borduren,
fijne avond iedereen,
liefs, Sonja
 


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk zulke contacten en dan ook nog zo verwend. Het ziet er allemaal heel smaakvol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sonja,

    Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.
    Ik volg jouw blog ook al een poosje en geniet altijd van al het moois dat je maakt en ons laat zien.
    Je hebt weer mooie spulletjes gekregen ...en het boekje is ook erg mooi.
    Je bent weer lekker druk met de winter en kerstspulletjes...leuk hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sonja, wat ben je verwend zeg, wat geweldig dat je zulke contacten krijgt bij het bloggen, steeds weer kiijk ik met verbazing naar je prachtige foto's style en mooie verhalen die je met ons deelt.
    Ik vind je servies erg mooi, zou ook goed in mij nostalgische keuken staan, haha
    Ik heb je vraag over het lint beantwoord via mijn blog, ik weet niet of je daar dan automatisch bericht van krijgt?
    Lieve groet Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet daar eigenlijk gewoon even heen he?
    Waar haal ik de tijd vandaan?
    Hoop er binnenkort toch eens te gaan kijken hoor, maar jij hebt ook weel veel moois getoond.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg steeds meer zin in de kerst als ik op jou blog kijk Sonja!! Zoveel mooie dingen zie ik hier. En wat lief van je vriendin dat je van die mooie spulletjes heb gehad. Dat boekje is echt heel mooi gemaakt.
    Nog een hele fijne dag! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,
    dank je wel voor je berichtje op mn blog. Helaas ben ik niet naar barbotine kunnen gaan omdat ik geveld ben door de griep! Maar zodra ik beter ben ga ik hoor! En wat heb je weer mooie spulletjes gekregen! En prachtige borden heb je gekocht!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Heerlijk dat jullie zo hebben genoten. En wat fijn dat je zo bent verwend, wat een lieve spulletjes kreeg je...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad en zo verwend bent, zo lief m je zo te verwennen. De borden die je gekocht hebt zijn ook al zo mooi, je laat ons weer veel mooie spulletjes zien, allemaal even prachtig!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
    En wat ben je lekker verwend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Sonja, wat fijn dat jullie zo´n supergezellig dag hadden, bedankt voor je lieve reactie, ik kom altijd zooo graag op je Blog kijken, het straalt zoveel warmte en creativiteit uit.
    Het servies is prachtig, leuk dat je er weer wat bij gevonden hebt, ik vindt ook de kleuren zo mooi.
    Het boekje van Anneke is zoo lief gemaakt, ik kan me voorstellen dat het een heel fijn inspiratieboekje is :)
    Nog heel veel plezier met het maken van je kerstcreaties :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om terug te kunnen kijken op een gezellige dag! Goed van je dat je maar een half taartje hebt gegeten;) Je bent weer verwend met mooie spulletjes.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal weer super uit, Sonja.Prachtig notitie boekje, heb je gekregen.Fijne zondag,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij 200 km iets te ver, jammer hoor!!!
    Veel plezier en veel verkoop gewenst!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen