Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Kerststress

Volgens mij is dat hetgeen mij vorige week overkwam, door het marktje en nog spulletjes af te willen maken voor de open deur dagen bij Barbotine ,
manlief die plots besloot mijn atelier te verven.
Dan sta je daar, met al je spulletjes op de overloop en een lege kamer terwijl er eigenlijk kerst moet verschijnen in je webwinkel.
Dat heet dan gewoon stress en dat wil mijn lijf niet zo graag dus drukte die even op de stopknop :)
 
 
Maar met gewoon elke dat lekker rustig aan te doen en elke dag een beetje valt alles weer een beetje terug op zijn plek en begin ik zelfs heel veel zin te krijgen in Kerst.
Mijn atelier is dan ook al voor het grootste deel gevuld,
vandaag met de hulp van mam ben ik een flink eind opgeschoten.
 
 
Begin hier er nog enkel de gingerbread slinger maar nu zijn alle hoekjes opgevuld en bijna alle kerstspulletjes hebben een plekje gekregen.
 
Al doende leer je ook steeds bij want het waren dit jaar wel véél spulletjes omdat ik al sinds augustus met de kerst bezig ben,
een heel gek idee om bij 30 graden lekker aan een kerstborduurtje te werken :)
Maar nu ben ik er wel heel blij mee want zo heb ik een mooie voorraad.
 
 
 
Alles moet dan ook nog even langs de fotostudio passeren voor het een plekje krijgt.
Hiervoor heb ik een apart hoekje met dankzij de witte muren ;) een ideale lichtinval.
Ben er héél blij mee.

 

 
En nu staan er zo een 200 foto's op mijn camera die allemaal nog in de webwinkel geplaatst moeten worden en een code moeten krijgen.
Hopelijk komt dat morgen helemaal goed en kan ik vanaf maandag de kerstpagina op de webwinkel openen.
Wish me luck,
liefs, Sonja

 

 


17 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Gelukkig begint na de slechte week alles weer een plekje te krijgen en kan het grote genieten weer beginnen!! Wat een mooie plaatjes en wat heb je al veel mooie spulletjes gemaakt voor de kerst!!
    Ik hoop voor je dat veel mooie spulletjes bij liefhebbers een plekje zullen gaan krijgen!! Veel liefs!! Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent nog druk, wel blijven genieten he!

    Ben benieuwd naar je leuke nieuwe spulletjes, ben gek op gingerbread mannetjes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is alles toch nog op zijn pootjes terecht gekomen!
    Wat een bezige bij ben je ook: wish you luck :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk sfeertje is dat al geworden. Lekker dat je al zoveel af hebt, dat geeft voor straks een rustig gevoel.
    Succes met het plaatsen in je webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I wish you luck Sonja...wat heb je al een mooie spulletjes hier in de sneak-peak staan..het sfeertje is er al helemaal...prachtig...lieve groetjes en fijne zondag Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes en het zal je wel lukken. Ik ben heel benieuwd. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je foto op twitter zag er al zo leuk uit, maar zo is het nog geweldiger. En rustig aan hoor, het is nog geen kerst. Zeg ik hoor, die aan het stressen is over haar kerstkaarten ;) Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat ziet het er al prachtig uit Sonja. Echt heel mooi en sfeervol. Krijg gelijk zin in de kerst. Een fijne zondag Sonja er probeer tussen alle drukte door er ook van te genieten hoor!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal zoooo sfeervol uit bij je en wat heb je al veel spulletjes voor de kerst gemaakt !
    Probeer er ook zelf van te genieten he want ook dat is belangrijk !
    fijne zondag

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wens je graag geluk, Sonja!
    En vooral genieten van je werk he!

    Lieve groet,
    Gerry!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms kan het inderdaad net een beetje teveel worden en dan is luisteren naar je lichaam heel belangrijk. Ik wens je heel veel succes, wat ik tot nu toe zie ziet er prachtig uit!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Loesje heeft vaak hele wijze spreuken, deze kende ik nog niet. Vooral rustig aan doen en het plezier er in houden, lieve Sonja.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, stress is voor niemand goed. Je kent de wijze uitspraken van Loesje ook zie ik :-) ze zijn dikwijls heel raak! Dus doe nog wat rustigaan. Het ziet er nu al prachtig uit, je hebt echt wel hard gewerkt! En veel geluk met het in orde brengen van je webwinkel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sonja

    Het is een hoop werk maar het ziet er echt heel gezellig uit met al je mooie spulletjes, ik krijg zo al echt zin in de kerstperiode.
    Heel veel geluk met al je voorbereidingen.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel succes en niet vergeten er ook van te genieten.
    Het begin ziet er in ieder geval al weer prachtig uit.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met je Kerst verkopen.Het ziet er allemaal weer super de super uit.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen