Pagina's

woensdag 6 november 2013

Kerstkoorts

Het gebeurt me elk jaar opnieuw, héél lang voor de kerst denk ik steeds:" ik moet eraan beginnen" maar ....om de één of andere reden schuif ik het steeds voor me uit.
Maar vandaag overviel het me ineens:
kerstkoorts.
Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met het labelen van mijn spulletjes voor de open deur dagen bij Barbotine.
 
 
Een deel ervan gaat ook nog op de webwinkel komen te staan maar ik kreeg het zo moeilijk voor elkaar om mooie foto's te maken.

Dus vorige week nog maar eens goed geklaagd over mijn blauwe muren in mijn atelier, weten jullie nog?
 
 
Het bleef een struikelblok om te fotograferen want veel foto's hadden een blauwe film.
En om nu kerst in mijn atelier te toveren met een blauwe achtergrond,
mmmmmmmmmmm, nee , ik kreeg het niet voor elkaar.
Manlief schoot in gang en kijk nu toch eens:
gistermorgen zag mijn atelier er zo uit!!!

 
Wat een verschil hè, ik ben zoooo blij met deze mooie neutrale ruimte en de roomwitte kleur op de muren.
Maar.........nu is het wél heel erg leeg dus vandaag zijn al de kerstspulletjes uit de dozen gehaald en heb ik een begin gemaakt aan de kerstsfeer.
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte maar morgen ben ik , denk ik, druk bezig :)
Hopelijk krijg ik alles tegen het weekend mooi op de foto zodat ik de kerstpagina op de webwinkel kan afmaken.
Wish me luck,
liefs, Sonja


26 opmerkingen:

  1. Wat een enorm verschil zeg! Heel veel plezier met het inrichten in kerstsfeer! Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is wel een heel verschil en wat lief dat je man dat heeft gedaan. Ik kijk uit naar je kerst-sfeertje en spulletjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van dit probleem ben je nu gelukkig af! Veel succes met alle kerstvoorbereidingen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sonja, wat een ontzettend lieve man heb jij, dat hij dit zo even doet. Maar voor het fotograferen zal het heel wat oplossen.
    Veel plezier met het voor elkaar krijgen van de kerstcollectie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Sonja wat mooi dat heeft je mannetje weer goed voor elkaar, zo leuk om het dan weer gezellig met kerstspullen in te richten!
    Mooie spullen heb je gemaakt al voor kerst!
    Ik ben inmiddels bij gelezen, het was weer gezellig op je blog!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je heb gelijk hoor ,met deze kleur komen de spulletjes mooier uit ,ben benieuwd naar de foto,s lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja

    Wat heb jij toch een lief mannetje, en nu kan je het heerlijk in gaan richten in de kerstsfeer. Ik ben heel benieuwd, heel veel plezier ermee.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig zo nu zou alles veel beter uitkomen ...ziet er super uit nu het inruimen nog hahahah heel veel plezier ermee ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was best een mooie kleur blauw maar roomwit is stukken mooier haha. Veel plezier met decoreren!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit mooi geworden. Zo lekker fris en veel beter te combineren met je spulletjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel mooier zo, wat zullen je mooie spullen hier mooi staan!
    Heel veel plezier bij het inrichten..
    Lieve groet♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmm...staat wel heel veel keer mooi nu!
      Nou ja..♥♥

      Verwijderen
  12. Hier zullen je kerstspulletjes mooi uitkomen. Wat lief van je man om dit zo snel om te toveren!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,
    Dat gaat nu helemaal goedkomen zo, wat is het mooi geworden...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Sonja,
    Wat ziet het er allemaal mooi uit. Kun je zien wat de kleur wit doet he?
    Lekker fris en straks klaar voor de kerst
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sonja
    Het lijkt nu ook gelijk veel ruimer. En ik vind het ook veel mooier zo. Je kerstspulletjes zullen ook zometeen veel mooier uit komen.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Sonja
    Mein Gott wast Du fleisig, super schön
    Liebe Grüße Chabby Chic 1889

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel geluk Sonja, bij mij is de kerstkoorts zeker nog niet toegeslagen :-) ben nog in halloweenstemming thuis die nog moet opgeruimd worden (haha). Je atelier is wondermooi nu met dat roomwit, ben er stiekem jaloers op! Dat zal een heel ander uitzicht geven nu als je foto's maakt.
    Benieuwd om het binnenkort allemaal te bewonderen op je blog!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit kleurtje komt inderdaad veel mooier uit bij al die brocante spulletjes. Ik ben benieuwd naar de afloop. Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n man daar kun je iets mee. Veel mooier. Succes met de kerst en de Open Dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel plezier met het inrichten.
    Ik kijk nu al uit naar de prachtige foto's.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel verschil....van blauw naar roomwit! Prachtig! Je kunt weer vooruit....op naar de kerst! Succes, Sonja!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sonja,
      Wat heb jij een lieve man zeg dat hij zo maar je ateliertje voor je in een andere kleur heeft geschilderd. Het resultaat mag er wezen zeg!! Wat heerlijk voor je dat je het weer helemaal gezellig mag gaan aankleden. En dan op naar de kerst!! Je hebt het er maar druk mee. Zo jammer dat de winkel van Barbotine zo ver weg ligt anders had ik zeker een kijkje komen nemen. Maar nu ga ik genieten van alle mooie foto's die jij ongetwijfeld op je blog zal gaan posten!! Veel plezier in ieder geval!! Fijn weekend!! Liefs van Monique

      Verwijderen
  22. Lieve Sonja, wat is je ateliertje prachtig geworden, het toont veel groter en lichter ( wat heb je toch een lieve man )
    Ik verheug me al op de mooie kerstfoto´s, met je lieve spulletjes,
    Good Luck !!!!!!!

    Ik wens je een heel fijn creatief weekend .

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wát een wereld van verschil Sonja!
    Lijkt me nou voor jou geen probleem meer om je naar harte lust uit te leven ;-)
    Een hele goede voorbereiding voor kerst hahah
    Benieuwd naar al het moois wat je ons ongetwijfeld laat zien.
    Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo lief van je man en het resultaat is prachtig geworden.

    Ben benieuwd naar je kerstspulletjes!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen