Pagina's

maandag 11 november 2013

It's beginning to loke a lot like Christmas.....

Dankzij jullie 'veel geluk' wensen is het helemaal goed gekomen :)
Gisteren ben ik nog de hele dag bezig geweest met mijn webwinkeltje maar nu is het toch zo dat het naar mijn zin is (dat is vaak niet simpel ;)
Hier kan je zien wat ik ervan gemaakt heb
 
 
Maar nu staat alles wat ik gemaakt heb erop, nu ja, toch bijna want mijn mandje met 'nog af te werken' is best goed gevuld:)
 
En voordat jullie denken dat ik vergeet te genieten ,
nee hoor,
geen angst, genieten staat hier altijd hoog genoteerd :)
 
Op dit moment geniet manlief van een paar welverdiende vrije dagen want hij heeft er dit jaar nog niet veel vakantie gehad.
Morgen gaan we samen genieten want via een facebookactie won ik een sauna-arrangement mét uitgebreid ontbijt bij Aqua Sana Welness
 
 

 
Wat kijk ik ernaar uit,
heerlijk even ontspannen.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja
 

 
 
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Leuk hoor allemaal...veel plezier morgen liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig ziet dat er weer uit, nog even en ik haal de boom alvast ;-) maar nee eerst nog sinterklaas ook al doen wij daar niet aan. Kerst geeft zoveel warmte en gezelligheid. Ik wens je morgen een heerlijke dag toe in de Sauna, lekker genieten.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Sonja, je hebt er hard aan gewerkt
    maar je webwinkeltje is weer SUPER gevuld.
    Gezellig altijd hé deze maanden zo naar de kerst toe.

    En een sauna arrangement winnen met uitgebreid
    ontbijt is een treffer zeg, heerlijk.

    Geniet morgen samen met je lief van een SUPER
    fijne dag, even lekker bijkomenvan al het harde werken.

    Liefssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier morgen. Leuk om zo maar zo iets moois te winnen. Je winkel is ook weer toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal gezellig uit Sonja. Heel veel plezier morgen samen met manlief, geniet er maar van.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Sonja,deine Handarbeit ist ja zauberhaft.
    GGLG Chabby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker even relaxen is ook nodig op zijn tijd. Geniet ervan morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt hard gewerkt, Sonja...het ziet er geweldig uit allemaal!
    Veel plezier morgen....geniet ervan!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige dingen heb je gemaakt!
    En ik wens je morgen heel veel plezier samen, lekker een dagje uit.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet ervan morgen, jullie verdienen het. Je winkeltje ziet er weer super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer heel veel moois gemaakt, nou dan kan je er vandaag lekker op uit en ervan genieten, zeker nu je weet dat je al zover bent met je kerstspulletjes! Veel plezier vandaag met manlief!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier in de sauna zovast Sonja.
    Wat een heerlijk en overzichtelijke winkel is het geworden.
    Je hebt er enorm je hart in gestort, dat is wel te zien.
    Laat de bells maar ringelen, het wordt een top kerst dit jaar.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk allemaal en geniet maar lekker van de rust...veel plezier...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen