Pagina's

maandag 4 november 2013

Halloween -avond

De Halloween avond die we vierden op De Luysmolen , hier twee huizen verderop was héérlijk. Een avond vol vermaak en plezier.
 
Zelf had ik mijn tenten (tafel) opgeslaan bij de kast die er in de inkom staat en die ik het hele jaar door mag vullen met zelfgemaakte spulletjes.
 
Begin volgend jaar gaat er trouwens een nieuwe kast komen, een veel grotere (yippie)
De vader van Eva (de uitbaatster)is er eentje aan het opmaken die dan ook wit gepatineerd zal worden. Dit zal vast prachtig staan tegen de oude bakstenen wand.
 
 
Die avond heb ik me geen moment verveeld maar ik heb het te druk gehad om veel foto's te maken. Toch wil ik deze delen die ik maakte voordat alles begon .
Natuurlijk met heksenhoed om helemaal in de sfeer te zitten ;)
 
 
 

 
Achteraf heb ik het me twee dagen moeten bekopen, het gesleur met alle spulletjes , de hele avond staan en alle drukte met de voorbereidingen, het kroop me even onder de huis zeg maar.
 
Maar vanmorgen werd ik weer fit wakker en ben ik helemaal klaar voor een nieuwe week -rustig- te beginnen.
Morgen is het de maandelijkse creanamiddag met Laura en Lilli dus het word een heel leuke week.
Fijn om altijd dingen te hebben om naar uit te kijken.
Fijne week iedereen,
liefs, Sonja

 
 

 


17 opmerkingen:

  1. Whaha...heksen in blogland..hihi. Het ziet er super uit Sonja en jij ook met je hoed...Heb je veel kunnen verkopen? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo'n avond kon combineren met het verkopen van je eigen spulletjes. Goeie zaken gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige dingen zijn het gewoon waard om compleet van kapot te gaan. En dat is een afweging die je iedere keer weer maakt, maar ik vind dit wel een goede hoor. Je vind het hartstikke leuk, dat straalt er ook vanaf. Ik hoop dat je een hele fijne week hebt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er geweldig uit met die punthoed! Leuke spulletjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Nou je tafel zag er goed uit. Je had veel gemaakt zeg!! Wat leuk dat je jezelf ook hebt verkleed!! Heb je ondanks dat het gezellig was ook nog goed kunnen verkopen?? Jammer dat je helaas lichamelijk zo bent terug gefloten. Ik kan me goed voorstellen dat dat een flinke tegenvaller is. Gelukkig schrijf je dat het nu weer beter gaat. Dan maar rustig verder gaan en hopen dat je je snel weer de oude mag gaan voelen!! Fijne week!! liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn Sonja dat het zo'n geslaagde avond was!
    Meestal is het zo dat je het dan even moet bezuren, maar ik zeg dan altijd, ik heb veel plezier gehad!
    Ik wens je een mooie, rustig week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagde avond, het ziet er dan ook erg gezellig uit! Vervelend dat je er dan een paar mindere dagen achteraan krijgt, maar gelukkig dat het nu weer beter gaat.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt een hele leuke avond gehad zo te zien! Je was prachtig verkleed ook :) in stijl en je kraampje ziet er supermooi uit! Spijtig dat je het moest bekopen achteraf, gelukkig gaat ook dat weer voorbij!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat de avond zo geslaagd was. Ook goed nieuws dat de kast nog groter gaat worden, zodat je nog meer van je mooie spullen daar kunt etaleren! Veel plezier morgen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat het een geslaagde, gezellig avond is geworden. Heb je lekker verkocht? In ieder geval heb je je heel goed vermaakt...
    Wat gezellig dat je morgen weer zo'n heerlijke crea-middag gaat beleven. Ik wens je ontzettend veel plezier...
    Fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te lezen was het echt geslaagd en daar doe je het toch voor.
    Heerlijk om zo lekker bezig te zijn met je favoriete hobby, veel plezier samen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPER Sonja dat het zo'n geslaagd was.
    Je ziet er zo schattig uit met de halloween
    muts hihihi.

    Heerlijk zo'n volle tafel met al jou schattige spulletjes.
    En een nieuwe kast, groter en lichter van kleur,
    dan komt alles nog veel mooie uit allemaal.

    Het is ook wel een heel goed plekje zo vlak
    bij de ingang.

    Geniet van een fijne week meis,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat fijn dat het zo geslaagd was Sonja en heerlijk om zo,n volle tafel te hebben.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk blog, heb je geschreven, Sonja.Goed,dat het zo geslaagd was. Je staat er mooi op hoor, op de foto, hihi.
    Fijne week,

    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er allemaal gezellig en prachtig uit je zult wel genoten hebben en dat het geslaagd was kun je zo wel zien !
    Fijne dag

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super heksje Sonja daar achter die tafel!
    Erg leuk de spulletjes inde kast daar hoor!
    Fijn dat je zo reclame mag maken voor je mooie spulletjes!
    En...ik....lees..weer....verder....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahah ... als heks doe je het ook hartstikke goed!
    En het is meteen twee vliegen in één klap vangen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen