Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Fotofabriek

Mijn lijstje met 'te schrijven' kerstkaartjes word ieder jaar langer en langer.
Zeker rond de drukste tijd van het jaar is het best een opgave om dan je kerstkaartjes nog met de hand te schrijven , tja, tenminste als je er ook nog een mooie tekst bij wil zetten :)
Deze week diende zich onverwacht een mooi aanbod aan van Fotofabriek
 
Ik ging aan slag met hun superhandige stap voor stap handleiding en koos voor een vierkante kerstkaart met een matte foto ervoor op en een zelfgekozen tekst er binnenin.
 
 
De dag erna werden mijn kaartjes al aan huis geleverd.
Ze hebben niet alleen kaartjes maar je kan er voor allerhande fotoproducten terecht.
 
 
Ook al koos ik voor mijn favoriete kerstengeltjes (die ook lang na kerst mooi zijn om zomaar in je interieur een plekje te geven)
mooi zou zeker zijn om een foto van eigen hand te gebruiken want veel dames hebben prachtige foto's op hun blog staan.
 

 
Mijn 'schrijfprobleem' is opgelost, weeral iets om af te strepen op mijn kerst to-do lijstje :)
Fijne avond,
liefs, Sonja

 



14 opmerkingen:

  1. Dat is toch een heerlijke oplossing en je hebt een mooie kaart uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja, wat fijn dat je schrijf probleem opgelost is, en nog wel op zo´n mooie manier :)
    Je hebt ´n prachtig motief uitgezocht, daar zullen de ontvangers heel blij mee zijn .

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit soort dingen kunnen tegenwoordig, dat je je kaartjes kant en klaar kunt krijgen. Je kunt ze zelf zo laten versturen, hoef je er zelf helemaal niets meer aan te doen.
    Je hebt een mooi kaartje, Sonja! En juist in dat schrijven gaat zoveel tijd zitten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi hoor datis ook mijn favoriete kerst plaatje zo lief!
    Knap bedacht de tekst !
    Succes met de rest van je lijstje!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en dan zit ik alle kaartjes met de hand te maken en te schrijven. Moet morgen eerst maar eens tellen hoeveel ik er dit jaar moet/wil maken. Volgend jaar misschien op jou manier.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een bekend probleem is dit , want ik zit ook al overuren te maken om degene die mij een eigen gemaakte kaartte sturen er ook eentje te sturen.
    maar wat een goed idee van jou en bedankt voor de tip.
    ze zijn werkelijk prachtig en zo professioneel.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja,
    Ze zijn heel erg mooi geworden, nu hoef je alleen jog de enveloppen te schrijven. Zelf heb ik een mooie foto gemaakt en daarop een tekst gezet. Deze foto heb ik een flink aantal keren laten afdrukken en op blanco kaarten geplakt. Nu alleen nog onze namen aan de binnenkant schrijven en de enveloppen schrijven. Daarmee ben ik trouwens ook al bijna klaar, dus hier kan het binnenkort ook van de to-do lijst geschrapt worden...
    Fijne dag vandaag Sonja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige kaartjes, en soms moet je dingen uit handen geven, want je kan niet alles altijd zelf doen. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een handige oplossing Sonja en je kaartjes zien er prachtig uit, des te meer tijd hou je over om te freubelen meid ;)

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee en je kerstkaartjes zijn zeker heel mooi geworden.
    En je kan hem het hele jaar door in je huisje laten staan..super hoor.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee, zo blijft het toch een heel eigen kaartje.
    Ik vind het een mooi plaatje!
    Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,

    Wat een enorm goede tip heb je ons gegeven. Inderdaad zo'n klus om vele kaartjes te schrijven. Ik sla de link op onder mijn favorieten en ga er zeker ook eens gebruik van maken!! Bedankt voor je goede tip!! ( alles er voor over om meer tijd over te houden om heerlijk te kunnen fröbelen!!) Veel plezier met je verdere voorbereidingen voor de winterfair!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor je kerstkaartjes!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Sonja, wat een ontzettend mooie kaarten en wat een geweldige tip, bedankt, ik ga zeker een kijkje nemen.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen