Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Dagje genieten :)

Heerlijk om samen een vrije dag te hebben en die van start te kunnen gaan in het prachtige Welnesscomplex Aqua Sauna Welness in het Belgische Maaseik-Neeroeteren.
 
Wat is zo een sauna toch een zaligheid voor vermoeide spieren net als het zalige bubbelbad.
Om nog maar te zwijgen van de bubbels die we kregen bij aankomst bij Sandra :)
Wat een luxe om zo je dag te kunnen starten :)
En dan het overheerlijke luxe ontbijt, we kregen lang niet alles op hoor.
Zien jullie dat mooie stoofje met de spek en eieren, heerlijk!
 
 
Ik heb er ook genoten van de decoraties en de landelijke sfeer,
was al een halfuurtje stil , alleen met het bewonderen van al het moois wat er te zien is.
Dankjewel Sandra voor deze heerlijke verwennerij :)
Wil je ook kans maken om zo een heerlijk arrangement te winnen neem dan een kijkje op de Facebookpagina  van Aqua Sana Wellness
Misschien heb je wel zoveel geluk als wij vandaag :)
 
 



 
 

Namiddag heb ik de hele namiddag pakjes gemaakt, alle bestellingen zijn intussen de deur uit, dus hopelijk vallen de eerste kerstspulletjes bij de ontvangers morgen al in de bus.
 
Nu nog even genieten van een heerlijke rustige avond want morgen gaat hier het "gewone" leven weer van start.
 
Ik kan aan slag met het bijwerken van mijn voorraad,
lekker morgen weer mijn atelier in met kerstmuziek op de achtergrond,
ook dat is toch genieten!
Liefs, Sonja


11 opmerkingen:

  1. Wat moet dat een heeeerlijke verwennerij geweest zijn als ik het zo zie allemaal, kun je er voorlopig weer even tegen !!
    Ik vind je banner ook weer zo mooi met al die kerstspulletjes, jij geniet wel extra lang van de kerst op deze manier !
    Succes met maken van je nieuwe voorraad

    Fijne avond , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n dagje tussendoor en dan is thuiskomen ook altijd weer fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was dus ├ęcht ontspannen en dat doet een mens goed ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zal jij genoten hebben en dat doet je dan weer goed he?
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Wat heerlijk dat jullie zo van de verwendag hebben genoten. Het ziet er verrukkelijk uit allemaal. Zo kun je er weer even heel goed tegen...
    Ik wens je een fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo,n verwendag Sonja. Ik krijg er ook gelijk zin in. Een fijne dag!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk, om de ochtend zo te beginnen.

    Dit geeft je weer energie voor de komende maanden.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om zo verwend te worden ,dat heb je soms echt nodig.
    Nu kun je er weer heerlijk tegenaan.
    Je header is trouwens heel erg mooi!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt heerlijk om daar lekker te ontspannen...geniet maar even lekker na...

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan er weer tegenaan na zo een dagje verwennerij! En dan vanaf nu in kerstsfeer in je winkeltje, je zal wel in de stemming komen nu!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg al honger als ik al dat lekkers zie! Haha! Ga meteen eens kijken naar hun pagina, zo een dagje sauna lijkt me ook nog eens lekker!!
    Fijn weekend!
    Bisou,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen