Pagina's

zondag 24 november 2013

Aftellen naarWinterfair bij de Luysmolen

Jullie lazen het al in mijn vorige blogpost maar het aftellen is begonnen want op 30 november organiseren Eva en Martijn op hun prachtige Luysmolen een gezellige winterfair.
En Atelier Sezoentje is één van de 15 deelnemers.

Dit betekent dat er even geen tijd over is om gezellig bij jullie langs te komen om e
en berichtje na te laten , maar dat doe ik achteraf wel weer.
Mijn dagen breng ik momenteel bijna volledig door in mijn atelier en ik geniet, haha, voor jullie weer gaan roepen van 'pas op jezelf'
Ja hoor, ik waardeer dat wél maar ik pas even op mezelf door geen afspraken buiten de deur te maken en ik moet bekennen: dit bevalt héél erg goed :)
Het is best lekker om elke dag je voorraad te zien groeien en omgeven te zijn door kerstspulletjes.
Het is toch echt wel de mooiste tijd van het jaar!
Het geeft weer zoveel moed en energie om erin te vliegen dat ik elke dag weer uitkijk naar een nieuwe dag om heel veel nieuwe dingen te maken.

Het aftellen is begonnen,
nog zes dagen te gaan.
Die dag gaat een klein feestje worden op zo een prachtige locatie.
Gewoon een gezellige plaatselijke fair,
op de facebookpagina lees je er alles over:
Winter Fair Luysmolen
Ik kijk er echt naar uit!
Fijne zondag verder nog iedereen,
liefs, Sonja
 

 

 

18 opmerkingen:

  1. Veel succes en veel plezier met alles, maar dat komt vast goed.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een leuke tijd op de winterfair maar dat zal geen probleem zijn met al die mooie kerstspulletjes.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja, wat ben je lekker bezig, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo verheugd op deze winterfair.
    Jou mooie spulletjes zullen wegvliegen.......neem maar genoegd mee :):)
    Nog een fijne zondag avond en heel veel plezier nog bij het maken van kerstspulletjes.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je je goed vermaakt met allemaal mooie spulletjes maken voor een winterfair.
    Heerlijk om daar je dagen mee te kunnen vullen.
    En zo`n fair zorgt altijd voor zo`n gezellige kerstsfeer...
    Veel succes met handwerken...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit Sonja..heerlijk. Vandaag ook lekker met een kerstmuziekje op (en pepernoten binnen handbereik..haha) kerstknutsels zitten maken. Ik denk dat het wel weer druk zal zijn aan je kraampje,veel plezier vast...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je weer gemaakt, zie er zo gezellig iot! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja

    Jij bent heerlijk bezig met al die mooie creaties voor de Fair, die passen in ieders huis met de kerst.
    Alvast heel veel plezier op de Fair, geniet ervan.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd weer gezellig hè zo'n winterfair. Wij gaan vrijdag en zaterdag van start. Deze week wordt een drukke week. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor je lieve reactie, ik weet dat jij er ook vaak last van hebt.
    Maar we zitten niet bij de pakken neer en genieten dan ondertussen van wat dan wel gaat.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om deel te nemen aan een fair, maar het kost inderdaad veel tijd om alles goed voor te bereiden. Veel plezier en succes gewenst.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er weer mooi uit, ik snap best even dat je druk bent hoor, ik ben ook alleen maar bezig met kerstkaarten. Ik wens je veel plezier maar dat komt helemaal goed met die mooie spullejtes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me voorstellen dat je je erg verheugd op de fair hoor Sonja, het lijkt me ook vreselijk leuk met al die mooie kerstdingen. Geniet van de voorbereidingen.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vooruitzicht richting de Winterfair!
    Lijkt me zo gezellig en sfeervol zo tussen al je eigengemaakte spulletjes.
    Alvast veel plezier Sonja! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie je echt al zitten genieten tussen je groeiende berg zelf gemaakte kert creaties!
    Mooi hoor die hartjes met peperkoek mannetjes en de doosjes met waxine lichtjes!
    Heerlijk die sfeer!
    Geniet van de voorbereidingen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sonja,
    Geniet nog lekker deze week van het maken van al die prachtige spulletjes en dan hoop ik dat je de 30ste een heerlijke, fantastische dag zult hebben.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sonja.
    Lekker genieten van al het moois om je heen en de aankomende fair.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sonja, Wat een schattige dingen heb je weer gemaakt.Ik kan me voorstellen,dat je volop geniet, van het knutselen ,voor de fair.Het ziet er weer super uit,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij beleeft echt wel hele leuke dagen Sonja, ik vind dit ook wel een hele leuke tijd, ik geniet dan ook net als jij, van de sfeer, van de leuke handwerkjes en alles errond. Succes op de fair!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen