Pagina's

woensdag 2 oktober 2013

To Bee or not to Bee

That's the question !!!
Je leest op veel blogs dat dames een BEE organiseren, gewoon met een paar creatieve dames één of meerdere keren per maand samen komen om iets leuks te maken of gewoon een eigen handwerk mee te brengen.
Leuk dacht ik steeds maar hier in de buurt is zo niets;
dus tja, niks beter dan zelf maar eentje te starten.
Kandidaten vinden ging snel want Lili(links) die is altijd wel te vinden voor een leuke namiddag en ook Laura(rechts)  vind niks zo zalig als zo een namiddagje freubelen.
 
 
Dus gisteren de geboorte gehad van onze eerste BEE ,
we noemen het maar 'CREA-BEE' want ik denk dat we elke keer wel iets anders verzinnen.
We gaan elke eerste dinsdag van de maand samenkomen om iets te maken :)
Gisteren besloten we om samen een pompoentje te haken.
Ja hoor, die had ik nog niet ;)
Maar het was supergezellig en met een mooie voorraad pompoentjes ga ik vandaag maar eens een plekje bedenken in huis.
 
Niet zo eenvoudig want als ik ergens begin te schuiven dat veranderen er weer een heel deel hoekjes in huis.
 
 
Ik ga lekker nagenieten van de gezellige dag gisteren en verder met 'rommelen'
Jullie krijgen later het resultaat te zien :)
Fijne woensdag,
liefs, Sonja
 

 

 

31 opmerkingen:

  1. Wat leuk Sonja .....en wat zou ik graag meedoen !! Succes met creabee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, leuke pompoentjes!
    groetjes en succes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee van jou! Ik wens jullie heel veel gezellige en creatieve uurtjes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellie...vind het ook heerlijk om lekker teknutselen met vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid Sonja, en wat jammer dat ik zo ver weg woon :)
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is niets gezelliger dan samen freubelen. Ik ben ook zo blij met mijn kleine groepje. Wat gaan jullie volgende keer maken?

    En wat een geweldig pompoentje, haken is jammer genoeg nooit echt mijn ding geworden. Maar van stof lukken ze me gelukkig wel.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke middag heb je gehad en wat fijn dat jullie met zijn drietjes nu samen kunnen genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk al zo uit naar volgende keer als we ons hartje gaan maken. Ja hoor ik heb de smaak te pakken.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las het al bij Liliane, leuk hoor! Gezellig om dit samen te doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sonja,
    Ik las net bij Liliane hoe gezellig het is geweest. Hoe heerlijk is het om samen met een paar fijne meiden een middagje te handwerken. Zelf doe ik dat al bijna 30 jaar, samen met mijn twee zusjes, een schoonzusje en een lieve vriendin. De mannen komen ook altijd mee en we doen het om beurten bij iemand thuis. Eens in de maand ongeveer en het blijft dus al bijna 30 jaar gezellig... Niet altijd wordt er wat gemaakt, maar de laatste jaren zijn we weer heel actief... Aantal jaar geleden beplakten we ook dakpannen, zoals zo in de mode was toen... Afijn er is altijd wel een goed idee...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk idee, jullie "crea-bee" ziet er gezellig uit.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love these pumpkins!
    They are lovely!
    Loredana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Sonja,
    Wat een gaaf idee om zoiets te organiseren!! Heerlijk om zo op een vaste dag met gelijkgestemde mensen bij elkaar komen om te freubelen!! Ik wist niet dat ze het bee noemden!! Ik doe het eens in de veertien dagen met een aantal collega's.!! Dus ik weet hoe gezellig dit kan zijn!!
    Veel plezier!! liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superrrrr leuk zo'n agje bij elkaar en je maakt meteen nog iets moois ook !Hihihi ja dat ken ik schuiven met spulletjes ;);)
    Mij benieuwen wat jullie de volgende keer gaan maken !

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tofffffffff, dat jullie dit doen!
    Iedere maand iets nieuws bedenken, tof!
    Een leuk idee, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super gezellige middag is dat geweest met zijn drieën, echt genieten!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk en gezellig...jammer dat het voor mij te ver is om aan te schuiven..:(
    Hier in de buurt is ook niets van dien aard te beleven...misschien ook zelf starten??? Dat durf ik dan weer niet...:( Héél veel freubelplezier dames.... lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh maar dat is erg gezellig Sonja,
    niets leuker dan met elkaar samen heerlijk
    creatief bezig te zijn.

    En gezellig was het dat is goed te zien
    op de foto's. En iedereen is weer
    een pompoentje rijker, erg leuk.

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee en wat gezellig om met z'n allen te freubelen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk, lekker freubelen en kletsen met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Net bij Liliane gelezen dat jullie een crea-bee gestart zijn, helemaal leuk!
    Lekker gezellig en een stimulans voor elkaar en de gezelligheid erbij!
    Veel plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet er dat gezellig uit en dat is het zeker ook geweest, leuk om zo ontspannen met elkaar te freubelen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sonja

    Wat een leuk idee, als het er dan niet is in je omgeving dan is het helemaal super om het zelf te gaan starten. Ik zal hier ook eens goed over nadenken want dit is wel heel erg leuk om samen te doen......ik weet nog wel een paar dames die dit vast heel leuk vinden.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk zo'n clubje,.. hier was vanavond de patchwork bee,... of was het toch een breiclubje vandaag?! ineens was iedereen zonder het af te spreken aan de brei,..
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die zijn leuk geworden ik weet zeker dat ze een mooie plek krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lijkt me supergezellig zo'n clubje en ondertussen ook nog leuke dingen maken!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk initiatief! Ook gezellig om bij te kletsen met vriendinnen. En zo inspireer je elkaar!
    De pompoenen vind ik nog steeds heel leuk!

    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellig en zeker nu het koude seizoen er aan zit te komen!

    Lieve groeten Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Sonja..♥
    Ohh wat zijn je pompoentjes♥ leuk geworden en heerlijk zo'n gezellige middag te freubelen met je blogsisters ..;))
    Geniet lieverd♥ ik probeer het ook;) je♥ hoort snel weer van me en bedankt voor je lieve♥ woorden en steun Liefs♥ en dikke Knuffel Gaby ..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen